Hakutulokset

  1. P

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Tässä tämän aamuiset: http://aijaa.com/aOKIsa ja avattuna http://aijaa.com/SLOFIJ Livenä omaan silmään väriä näkyy muoks. Uitin vielä liuskan, testiajalla ilmesty toinen viiva kera värin. :eek: dpo10
  2. P

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Juu, toissa päivänä näkyi kanssa viivanalkua..
  3. P

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    empuska olen näkevinäni sun testissä viivanalkua Tässä mun eilinen 08102015 Ja tämän illan testi 09102015
  4. P

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Nyt on vasta dpo 8. Aloin testaamaan tosi aikaiseen :whistle: On vaan nyt sellanen olo että tässä kierrossa olisi napannut :D
  5. P

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Välli Olisikohan suihkun aikana kertynyt kosteus vaikuttanut testeihin?! Ei tule muutakaan mieleen. Ei oo omille testeille noin käynyt o_O Tämän aamun testissäsi näkyy selkeästi viiva, toivottavasti vahvistuisi!
  6. P

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Wolt, minun silmään avatussa näkyy viivan alkua! (y) Tein aamulla one stepin puikon, todella oudosti lähti puna leviämään testialueelle. Ensin yhtä reunaa pitkin sitten keskeltä ja sitten vasta toista reunaa pitkin o_O kp20 Itse olen viivan näkevinäni. Olo on aivan hirveä, lämpö heittelee...
  7. P

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Näen molemmissa viivan Välli, toivottavasti vahvistuu! Näkeekö kukaan tässä mitään, vai onko vaan toiveajattelua?! dpo6
  8. P

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Ihanat viivat molemmilla, Tirppunen ja SuloinenSalaisuus! Tarrasukkia kasapäin molemmille :) Tänä aamuna pc tehty, mutta eipä taida mitään näkyä. Mut onneks on aikaa kun dpo 6 vasta menossa.. kp18 Kiitti Wolt linkistä, "muutama" testi lähti tilaukseen :LOL:
  9. P

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Sen verran rupes mietityttämään noi alavatsakivut niin oli pakko käydä ostamassa r-testi. Joku viiva siihen ilmestyi mutta liekkö vaan viivanpaikka ja ovistestiin samanlainen tulos kuin eilen. 03102015 Sattui vielä himotestaajan painajainen. Ostin pregcheck liuskoja sen pakkauksen jossa on...
  10. P

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Onnea Mandala! Itsellä uusi kierto jälleen käynnissä.... Nyt kp 14 ja jostain syystä rinnat ihan älyttömän kipeät, mitä ne ei ikinä tässä vaiheessa kiertoa ole ollu. Oviskipuja vas. puolella ke ilta/yönä ja sen jälkeen jäänyt sellanen omituinen tunne vas. alavatsaan, kunnolla kun ponnistaa niin...
  11. P

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Varovaiset onnittelut Sweeny! :) Itsellä menossa kp2, eli yritys jatkuu. Ei ne viivat mitään merkinny, taaskaan. :/
  12. P

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Varovaiset onnittelut pushka :) Pitäisiköhän käydä ostamassa itsekkin apteekista digi :LOL: Tälläistä tänään... kp27
  13. P

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Nyt kp 26. Kierto yleensä 26-28 päivää.
  14. P

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Nyt loppuu äly tän kropan kanssa :mad: Toissa päivänä digi sano ei raskaana. Kauhean etova olo ollu jo päiviä, rinnat niin arat ettei voi ees sanoin kuvailla... Noh, tein sit vielä testin tänään ja kylkeen vielä ovistestin kun sellanen löyty kaapin perukoilta 21.08
  15. P

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    digi tehty ja ei raskaana tulokseksi :/
  16. P

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    en malttanut odottaa sorruin :D ilta
  17. P

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    mimmi92 omaan silmään kyllä olin punertavan häivähdyksen näkevinäni :cautious: tuo testi oli aamuinen, katsotaan maltanko huomiseen vai tuleeko testattua vielä tänään :whistle:
  18. P

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Bela88 minäkin nään viivan :) Itsellä menossa kiertopäivä nro 23. Dpo ei tiedossa, mutta noin 10 pitäisi olla menossa edellisten kiertojen perusteella. kp23
  19. P

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Täällähän on paljon plussa uutisia! Onnea kaikille plussalaisille! <3 Itsellä alkoi maanantaina uusi kierto kolme päivää myöhässä, joten ei vieläkään kyytiläistä mukana :/
  20. P

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    ja tässä vielä eilinen aamu ja ilta taitaavat olla raskauskeijun herkkiä, liekkö noihin edes luottamista?!

Yhteistyössä