Hakutulokset

  1. A

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **MEIDÄN KESÄKUU**

    meille syntyii poika perjantaina, 3620g ja 49cm <3 synnytys oli varsin nopea, pelkällä ilokaasulla mentiin ja ponnistusvaihe oli aika järkyttävä mutta loppu hyvin kaikki hyvin :) repeämää tuli hiukan ja nyt olen aika kipeä. mutta hyvä mieli jäi KYSin henkilökunnasta :) Aggen ja poju 3vrk
  2. A

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **MEIDÄN KESÄKUU**

    ja karkas... niin että olen varmasti vielä heinäkuussakin yhdessä kasassa kun ei tosiaan miltään tunnu.. plääh.. mutta jospa tämä tästä, eikai tässä muukaan auta. Aggen ja 40+3
  3. A

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **MEIDÄN KESÄKUU**

    Moikka kaikki! Olen tainnut viimeksi kirjoitella varmaan joskus helmikuun puolella, mutta olen kyllä aktiivisesti seurannut palstaa, oikein paljon onnea kaikille jo nyytin syliin saaneille!! :) Minut onkin taidettu jo poistaa listoilta mutta eipä se niin justiisa ole :D Täällä ollaan kans vielä...
  4. A

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Tammikuu**

    Onnittelut kaikille hyvistä ultra kuulumisista! :) Itsellä on tullut ihan hirveitä ahdistuskohtauksia liittyen juuri ensi viikon ultraan.. pelottaa vaan niin kovaati ettei kaikkii olekkaan kunnossa. plääh, milloinkahan tästä oppisi nauttimaan.. Olen tullut siihen tulokseen, että tuskin...
  5. A

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Tammikuu**

    Joo, kyllä pitää vakavasti harkita, viekö asiaa eteenpäin... Ruu79 on se sinullakin kyllä ollut persoonallinen hoitaja, voi kamala! :D Verenpaineista minulla on myös jonkinmoista valkotakki- painetta, kerran työterveys-lääkärillä yläpaine huiteli siellä 140 hujakoilla, ja hoitaja antoi...
  6. A

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Tammikuu**

    AnnaS, toivottavasti tosiaan ei enää tarvitse hänen luokseen mennä, ainakaan useasti... Mulla hän ei edes meinannut uskoa kun sokerirasituksen tulokset oli ok :D Onnkohan siellä edes muita lääkäreitä että voisi pyytää että ei tälle lääkärille ennää.. Aggen ja 18+0
  7. A

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Tammikuu**

    Moi! Annas joo, keskustassa kävin... Suomea vähän murtaen puhuva henkilö oli ainakin tämä minun henkilö... Kurjaa, että sinullekkin sattui ikävä lääkäri :/ En muista enää kerroinko siinä aiemmassa viestissä jo senkin, että minun pitää nyt sitten pitää ruokapäiväkirjaa ja muutaman viikon...
  8. A

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Tammikuu**

    Ninatus "mukava" kuulla, että en ole ainoa panikoija! En tosiaan tiedä, mistä tämä kumpuaa.. oikeastaan olen aina ollut vähän pessimisti ja nyt lapsettomuuden jälkeen (tai en voi vielä sanoa että jälkeen) on varsinkin olo kovin epävarma. Välillä tulee ilonpilkahdus kun ajattelen ja haaveilen...
  9. A

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Tammikuu**

    Kylläpä hymy huulilla sai lukea teidän vastauksia! piristi ja helpotti mieltä, eiköhän tässä pärjätä, kiitos toverit! :) Pihla, toivottavasti uusi lääkäri on mukavampi! Niin ja lauwralle ja pihlalle toivotan pikaista paranemista! :) Aggen ja 17+2
  10. A

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Tammikuu**

    Kiitos lohduttavista sanoista, Catnip! :) Mukava kuulla ettää ajatukset on ihan normaaleja tässä vaiheessa :D Juu, kyllä aion toista lääkäriä jatkossa pyytää ja tooivottavasti sinnekkin tulisi nyt sitten mukava lääkäri, jos edellinen ei niin kiva tapaus ole ollut! Aggen ja 17+2
  11. A

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Tammikuu**

    Moikka taas! Tännehhän on tullut taas paljon asiaa! Malsalle ja Toukkamasulle toivon oikein paljon, että kaikki päättyisi hyvin! :hug: Itsellä on vielä muutama viikko rakenne ultraan, mutta nyt jo alkaa pelottaa, että mitä jos kaikki ei olekkaan kunnossa... ei vaan vieläkään voi uskoa...
  12. A

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Tammikuu**

    AnnaS, Henttu ja Ruu, mäkin voisin jopa olla samaan aikaan synnärillä :D Kysillehhän tulee se uusi rakennuskin, jossa on mm synnytys osastot, ihan kiva kun on eri rakennuksessa :Dmulla nääs on vanhassa rakennuksessa tuttuja joihin voi törmätä, enkä välttämättä halua juuri silloin keskustella...
  13. A

    Kesäkuun kullanmurut *joulukuussa*

    Mukava kuulla että on samoja lukuja ollut ja kaikki tosiaan kai ok :) jotenkin jäi vaan muutenkin paha maku suuhun.. ultraaja oli vanhempi tätti ja jo heti aluksi moitti kun ei ollut rakko tarpeeksi täynnä. Muutenkin ultrasi nopeasti eikä edes sydänääniä kuunneltu vaikka sitä odotin kovasti...
  14. A

    Kesäkuun kullanmurut *joulukuussa*

    ps. Vähän on hankala puhelimella kirjoittaa mutta jospa saisitte selvää :D
  15. A

    Kesäkuun kullanmurut *joulukuussa*

    Täälläkin pn ollut ärsyttävä päänsärky jo monta päivää putkeen... Kerran olen joutunut lääkettä nappailemaan. Tänään oli myös nt ultra, ultraajan mukaan kaikki ok ja turvotusta 1.8mm. Muttakun minusta se on aika paljon... Viikon päästä saa vielä veriseulan yhteis tulokset. Vähän jäi pelko...
  16. A

    Kesäkuun kullanmurut *marraskuussa*

    Täällä ollaan! joka päivä lueskelen mutta en ole jaksanut kirjoitella :) mää kävin tänään kirpparilla kattomassa mamma housuja kun alkaa jo kunnolla puristaa.. mutta kaikki oli liian pieniä :( täällä odotellaan todella kärsimättömästi np ultraa, joka on vasta hieman reippa 2 viikon päästä...
  17. A

    Kesäkuun kullanmurut *marraskuussa*

    ainiin ja millimammalle paljon voimia vaikeassa tilanteessa!!! :hug: itselläkään ei suoraan sanottuna tuo mies ole mitenkään kaikkein empaattisemmaisesta päästä vaikka innoissaan raskaudesta onkin, niin itse olen se, joka hoitaa kodin kokonaan, vaikka kipuja ja huonoa oloa onkin, ja jos...
  18. A

    Kesäkuun kullanmurut *marraskuussa*

    Täällähän on tullut taas paljon keskustelua! :) Joku oli saanut huonoja uutisia, paljon voimia sinne! :hug: piupom minullakin oli kipuja vasemmalla puolella munasarjoissa ja pelkäsin itsekkin kohdun ulkoista, mutta varhais ultrassa todettiin keltarauhanen, eli tuskin tarvitsee olla...
  19. A

    Kesäkuun kullanmurut *marraskuussa*

    Täällä varhais ultra ohi ja kaikki kunnossa :) sydän sykki ja alkio vastasi viikkoja 7+1 :) nyt vaan toivomaan että pysyy kyydissä..
  20. A

    Kesäkuun kullanmurut *marraskuussa*

    Kiitos aida1 kun otit päivitysvastuun! :) Nyt kun täällä on otettu synnytyspelko esiin niin minulla se on vähän erilainen, nimittäin synnytystä en ainakaan vielä pelkää, mutta sektiota sitäkin enemmän... Minulla on aina ollut leikkaus pelko.. Kerran sain muutaman tikin ja pidättelin jo...

Yhteistyössä