Hakutulokset

  1. E

    Syyskuun suloisuudet 2017 ♡

    @Nyyti94 mulla on tosi epäsäännöllinen ja pitkä kierto niin mulla ei ollut mitään hajua missä mennään. Kävin yksityisellä varhaisultrassa ja siellä ne mittas tän kaverin josta sitten saatiin selville millä viikolla oon :) neuvolasta pyysivät ottamaan mukaan laput jotka yksityiseltä saa, koska...
  2. E

    Syyskuun suloisuudet 2017

    Mä voisin uskaltautua sinne facebook ryhmään jos se on nyt sit sellanen ettei vaan näy kellekkään kavereille :D Kenelle pitikään laittaa yksityisviestiä?
  3. E

    Syyskuun suloisuudet 2017

    Apuaa! Varhaiultrassa käyty ja siel hän oli, kaikki 16mm täyttä rakkaut :love: Eli viikoilla 8+0 ollaan kuulemma nyt. On jotenki niin huojentunut olo, vaikka toki mitä vain voi vielä sattua. Uskomatonta, että tasan 3 vuotta yritettiin ja nyt sit onnistui :) Laskettuaika muuttui 8.9.2017
  4. E

    Syyskuun suloisuudet 2017

    @VernaMaria ihana kuulla! Onnea :love:
  5. E

    Syyskuun suloisuudet 2017

    @Miisa34 kävin ostamassa pahoinvointirannekkeet tossa viime viikonloppuna. En oikeen osaa sanoa auttoivatko. Huono olo siis oli, mutta en tiedä olisiko ollut huonompi jos ne olisi ottanut pois :D töissä en niitä viitsi käyttää jos joku tunnistaa mitkä ne ovat. Onko joku muu täällä töissä...
  6. E

    Syyskuun suloisuudet 2017

    @millimolli85 ei tunnu kyl kokoaikaa ne mahakivut. Sellasia menkkakipumaisia ja ohimeneviä. En oo nii pistäny mahakipuja merkille kun yritän pysyy järjissäni tän pahoinvoinnin kans :sick:
  7. E

    Syyskuun suloisuudet 2017

    @millimolli85 mulla on kans väsymys tehny tuloaan, mut sit taas yöllä/aamu yöllä heräilen. On ollu kyl alavatsalla kipuja, vihlasuja sekä jomotuksia. Tosta doplerista en oikeen tiiä, olishan se ihan hauska vehje, mut en tiiä käyttäiskö nekin rahat sit johonki vielä tärkeämpään :)
  8. E

    Syyskuun suloisuudet 2017

    @Mmirak itse soitin myös neuvolaan kesken työpäivän, ei ole kans mitään paikkaa sisällä missä kukaan ei kuulis. Menin sit tyylikkäästi vaan ulos ja roskakatokseen piiloon :D Mulla tuli tänään täyteen tasan viikko huonoa oloa. Oksettaa, kuvottaa, ruoka ei maistu. Huono olo on käytännössä...
  9. E

    Syyskuun suloisuudet 2017

    Onnea @Sofia90 ja @haaveilija-31 :):love: Itse pitäis viel malttaa viikko o_O
  10. E

    Syyskuun suloisuudet 2017

    Mä en varmaan uskalla liittyä sinne faceen kun vasta tuon varhaisultran (27.1) jälkeen. Mä oon vähän kateellinen monelle kun tietää missä viikolla mennään, mulla ei oo hajuakaan :ROFLMAO:
  11. E

    Syyskuun suloisuudet 2017

    @Innih onnea :love: @haaveilija-31 mistä tiedät, että kun on viikon pienempi niin meinaisi km? Toivotaan tietenkin, ettei meinaa :) yritä olla murehtimatta (helppoa (n)) @VernaMaria mulla kans ollut tänään ensimmäinen kunnon pahaolo -päivä :confused: töissä välillä katseella etin et mihin sitä...
  12. E

    Syyskuun suloisuudet 2017

    Te joilla on jo ennestään lapsia, ootteko joutuneet olemaan töistä sairaslomalla heti alkuraskaudessa? Mitä sairaslomalappuun kirjoitettiin? Mulla on ollu toooodella pitkä aamu töissä.. Oksettaa tosi paljon, mitään ei oo viel tullu mut kyl tosi lähel on :confused:
  13. E

    Syyskuun suloisuudet 2017

    @Vauvaunelmia29 Mäkin kävin siel osastolla tosiaan hyvin pikaseen. Täytyy yrittää pitää jalat maassa, ettei liikaa innostu. Yritystä kuitenkin takana 3 vuotta, niin jotenki on vähän sellanen olo et voiko tää olla totta. Mä kyselin äitiysneuvolasta millon kannattais mennä sinne varhaisultraan...
  14. E

    Syyskuun suloisuudet 2017

    @Haaveilia(ko) aa okei! No hyvä :)
  15. E

    Syyskuun suloisuudet 2017

    Facebook ryhmä kuulostaa hyvältä, mut ite en uskalla liittyä vielä aikoihin. :D millanen ryhmä sen pitää olla ettei se vaan näy muille? Mulle ainakin facebook ehdottaa välillä suljettujakin ryhmiä missä omat kaverit on. Tietääkö joku millä perusteella kela jotain korvaa siitä varhaisultrasta...
  16. E

    Syyskuun suloisuudet 2017

    @Mijau kiitos vastauksesta, juuri tuon halusinkin kuulla :) @Norway kurja tuo sun tilanne. Eikö ne aikasemmin saanut aikaa annettua? Mulle tosiaan äitiysneuvolasta sanottiin et toki ultrataan jos alkaa vuotaa. Mut siis, mitenköhän jos olis mennyt kesken näkyyköhän raskaustestissä silti 2...
  17. E

    Syyskuun suloisuudet 2017

    @Tyttönen93 ei kilpirauhasen vajaatoiminta aina tarkoita paino-ongelmia. :) Voi olla täysin oireetonkin. Mulla löydettiin kilpirauhasen vajaatoiminta kun lähin vatsaongelmia selvittämään. Kauheita hintaeroja tosiaan noissa varhaisultrissa. Löysin nyt paikan johon aion mennä, mutta ajankohtakin...
  18. E

    Syyskuun suloisuudet 2017

    @VernaMaria kato joo nii ollaanki :) jännää! Mies taas pyöritteli silmiään ku kerroin kirjottelevani tänne :D mut en mä pystyis pitämään suutani kiinni jos ei johonki vois vähän kirjottaa tai keskustella. Ja onhan tää jännää kun kaikki täällä ollaan ihan samassa tilanteessa ja samojen asioiden...
  19. E

    Syyskuun suloisuudet 2017

    On se kyl vähän väärin jos se niin on, että maksetaan ultraajan koulutuksen mukaan. Eihän mua kiinnosta kuinka paljon hän on kouluja käyny :D terveystalost tuli vastaus helposti menee yli 200€... täytyy jostain muualta vielä kysellä. Äitiysneuvolasta sanottiin, et jos alkaa vuotaa niin voivat...
  20. E

    Syyskuun suloisuudet 2017

    Onko muilla ollut muuten jo jotain oireita? :) Mulla on ollut joku 1,5vk nännit kipeet ja mahassa kauheet juilimista ja jomotusta. Mut en valita :)

Yhteistyössä