Hakutulokset

  1. H

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Ninja samaltä näyttää kuin mun plussatestit! :)
  2. H

    *UUSI* - Elokuun epelit 2015 *joulu-tammikuu*

    samma häär!:wave:
  3. H

    *UUSI* - Elokuun epelit 2015 *joulu-tammikuu*

    Pisimmän kierron mukaan laskettuna nyt olisi siis 4+0 ja LA 22.8.15 mutta muuttunee matkan varrella :)
  4. H

    * * * Vauva haaveissa 2015 * * *

    tuntuu niin hassulta! Esikoinen oli rumasti vahinko, mutta pikkukakkosta tehtiin KAUAN. ekan ja tokan ikäero on 2v11 :) Ja tää tärppäs yk1. wow :o maailma on ihmeellinen. Tsemppiä kaikille piinailijoille! ja yrittäjille!
  5. H

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    veriikokeella se on ny varmistettu mut haamut viittaa raskauteen. eli raskaana olen!
  6. H

    *UUSI* - Elokuun epelit 2015 *joulu-tammikuu*

    Liityn varo varovasti teidän mukaan! Eileen tein hailakan haamun, tänään toisen hailakan haamun ja kävin mittauttamassa verikokeessa raskaus arvon ja kyllä raskaana olen! :,) Maanantaina vielä katotaan että arvo on noussut, koska arvo oli ~40 ja menkoista laskettuna pitäis olla roimasti...
  7. H

    * * * Vauva haaveissa 2015 * * *

    Raskaana ollaan. Hormonitaso oli vasta 40 että ovulaatio on ollut tosi myöhään viikkoja 3+. Ehkä. Maanantaina vielä katsotaa verellä että varmasti nousee arvo mutta kyllä se uskoo. 3.12 arvo siis alle 2 ja tänään 40.
  8. H

    * * * Vauva haaveissa 2015 * * *

    Mimosa älä menetä toivoa. Mulla oli verikoe 3.12 nega. Eileen ja tänään kaksi haamua ja oireet hirveen kovia :-o voi olla että kuvittelen. mun testit on tuola testailu ketjussa. nyt on varmaan jo dpo 20 :00
  9. H

    * * * Vauva haaveissa 2015 * * *

    Mimosa89 - joo vastaus tulee 14-15 aikaan.
  10. H

    * * * Vauva haaveissa 2015 * * *

    Kävin jättämässä verinäytteen kun aamulla tuli taas haalea haamu. Opiskelija etu että ei tarvi ku soittaa koulun th:lle ni saa heti lähetteen.
  11. H

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Omien laskujen mukaan dpo 18, mutta jos toi on plussa niin paljon paljon vähemmän. Alan uskoman siihe että ovis on ollu myöhemmin (reippaasti). Mutta silti en tiedä onko toi luotettava :-\ Vajaa 1,5vkoa sit olin verikokeissa ja siellä tulos oli nega. (lääkitystä varten) mutta nyt noi haamut...
  12. H

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    WP 20141212 010 Iltapäivästä aamuun - viiva pysyny melkein samana eikä vahvistunu ollenkaa ???? Onko ne apteekin testit aina näin hailakoita va pitääkö hakea lisää? :-\
  13. H

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    WP 20141211 031 Näyttää haaleasti elovauvaa <3
  14. H

    * * * Vauva haaveissa 2015 * * *

    mä plussasin varovasti tänään apteekin testillä. selkeä haalean punanen viiva pamahti näyttöön kun 7min oli kulunu.
  15. H

    * * * Vauva haaveissa 2015 * * *

    mä plissasin varovasti tänään apteekin testillä. selkeä haalean punanen viiva pamahti näyttöön kun 7min oli kulunu.
  16. H

    * * * Vauva haaveissa 2015 * * *

    Mä oon alkanu miettii että oon tainu ovuloida paljo myöhemmin kun yleensä. Ihan jäätäviä repäsy kipuja mahassa sekä piinaavat ilmavaivat jo toista iltaa. Ja kun se kaasu on jumissa. Tosi täyteläinen olo. Vaikka poden jatkuvaa nälkää ????
  17. H

    * * * Vauva haaveissa 2015 * * *

    menkat on kadonnu - nega oli aamullaki testi. löysin muka haamujen haamun mutta epäilen että mielukuvituksen tuotetta. oonkohan ovuloinu ollenkaa? yleensä täti on nii täsmällinen. pitäs lopettaa tää kuumeilu ja ressi mutta niin mahdotonta.
  18. H

    * * * Vauva haaveissa 2015 * * *

    yleensä kellon tarkka täti myössä ja äsken testasin ja nega vieläkin! alkakaa jo menkat ku plussaa ei kuulu ei näjy.
  19. H

    * * * Vauva haaveissa 2015 * * *

    Voi menkat missä olette? Nyt ne on virallisesti kellon tarkkuudella myöhässä. Vaikka ne nega testit ei pidä mieltä korkealla ja oireetki kadonnu :-( Ehkä ne alkaa... Maanantaina testaan jos ei :-)
  20. H

    raskaustesti verikokeella? pitäiskö + näkyä jo dpo 9-10+

    Jouduin käydä tekee verikoe raskaustestin henk. Koht syistä ennen menkkojen oletettua alkamista. Tänään on arviolta dpo 9 tai 10 ja arvo oli alle 2! Labran soitto täti ei jääny jaarittelee ja tuumas että se nousee tai ei. Mutta luotanko että nega oli. Arvo alle 2.

Yhteistyössä