Hakutulokset

  1. J

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    Arki on alkanut ja yskä senkuin jatkuu, nyt jo viidettä viikkoa. Elohiiret melskaavat edelleen, eilen illalla niitä katselin aikani kuluksi ja totesin että siinähän nyitte. Home on alkanut pelottaa, entä jos meillä onkin jossain kotona hometta että ollaan sairastumassa?? Home aiheuttaa...
  2. J

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    Nyt sydämestäni toivon sinulle Effroi hyvää mieltä. Kyllä tämä elämä vaan jatkaa kulkuaan eikä me mihinkään kuolla vaikka nyt aina välillä niin pelätäänkin. Miksi pelätään pahinta on joku tekijä jossain mikä sen tekee?? Ehkä se kokemuksen kautta opitaan uskomaan. Minulla on ollut pidemmän...
  3. J

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    Minulla on oireet palanneet, lihasnykäykset ja krampit sekä huonovointisuus ja voimattomuus, kaikki ne mitä tuolla aiemmin olen kertonut. Harmittaa :(. Tänään on onneksi viimeinen työpäivä ennen lomaa. Sitten palaan töihin neljän viikon jälkeen puoleksitoistakuukaudeksi ja senä jälkeen jään...
  4. J

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    Hei pitkästä aikaa! Olo on ollut melko hyvä, ainoita oireita ehkä on ollut tuo nenän pistely tai nykiminen ja satunnaiset elohiiret jossainpäin kroppaa. Väsymys ja haluttomuus pitää pintansa edelleen. Nyt on taas aihetta pelkoon, lapsellani todettiin silmässä jotain epämääräistä ehkä luomi...
  5. J

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    Minä alan olemaan niin "allerginen" tälle työlle, että pelkään palavani loppuun, olen nykyisin ihan zombi. En muista mitään, olen tosi huolimaton, teen virheitä, unohdan lähes kaikki mitä olen tehnyt, esim. kun joku kysyy jostain asiasta, niin olen sitä mieltä etten ole koskaan kuulutkaan ja...
  6. J

    Umpikujassa parisuhteessa,mitä tekisitte tilanteessani???

    Olen itse elänyt samanlaisen vaiheen, tosin me olimme mieheni kanssa yhdessä 15 vuotta ja minä olisin halunnut lapsia jo 20-vuotiaana, sain sitten ensimmäisen lapsen 34 vuotiaana ja toisen 36 vuotiaana. Pitkään odotin mutta en suotta, hyvä näin. Mieheni on nyt hyvä isä lapsilleen. Matkustelimme...
  7. J

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    No jopas nyt on osunut usealle meistä huonompi jakso. Tuli mieleen Hematiitin kirjoituksesta oma kokemus ennen avioeroa sydämen kanssa, meninhän minäkin silloin öisin jopa päivystykseen kun olin varma että se sydän muljahtaa kurkusta läpi niin kummasti se muljusi ja hakkasi mitä ihmeellisempiä...
  8. J

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    Hei jälleen! Minulla kanssa on ollut taas huonopi vaihe menossa. Kädet ovat niin väsyneet ettei lyhyiden hiusten föönaus onnistu kun kolmen kerran huilitaktiikalla. Kädet hapottaa ja on voimattomat. Jalat on heikot, vapisevat, vatsa on huonossa kunnossa. Elohiiriä ja nykäyksiä ei ole siinä...
  9. J

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    Hei Onpa tässä kevään kuluessa ollut jopa muutama hyvänolon fiilis "Yes, kesä on tulossa"-tyyliin. Olo on aika normaali, nykinöitä on yksittäisiä siellä täällä, mutta enpä juuri niihin kiinni jää, totean ehkä että nykii, ja annan asian olla. Uni on aika usein levotonta ja kevyttä, joten sen...
  10. J

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    Heips! Kevät tekee tuloaan, ja kyllä tuolla valolla on ihmeellinen vaikutus ihmiseen, selvästi huomaan eron siihen kun on ollut paljon aurinkoisia päiviä ja linnut ovat alkaneet pitää konserttejaan, töyhtöhyyppäkin on pellollamme jo liidellyt. On tullut vähän energisempi olo. Oireita on...
  11. J

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    Huomenta! Olipa kiva kuulla Hematiitti mitä sinulle kuuluu, olen kaivannut kuulumisiasi. Ja erityisen ihanaa oli kuulla että olo parantunut huimasti, hienoa, siitä saa taas toivoa itsekkin. Fysiikan kanssa kun nyt pärjään, vaikka kaikki oireet eivät ole poistuneetkaan. Tokihan tämä menee niin...
  12. J

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    Heips! Minulla on mennyt lääkityksen aloituksen jälkeen aikalailla samanlailla nuo fyysiset oireet pois kuten huolimuorillakin, samoin psyyke on parantunut niin että en jaksa enään pelätä enkä ylitarkkaile itseäni. Kivut olivat pahimmillaan kasin luokkaa, nyt ne on kakkosen luokkaa, eli...
  13. J

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    Minulla on lihasnykinät vähentyneet entisestään, mutta nenänvarsi nykii vielä usein. Lihasväsymystä on ajoittain jonain päivänä on ihan suht ja hyvä olo ja toisena taas sitten väsynyt, fyysisesti väsynyt, jalat on heikon tuntuiset samoin käsivarret voimattomat ja menevät helposti hapoille...
  14. J

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    Kaikilla on lihasnykäyksiä ja pistelyä, esim. kahvinjuonti lisää sitä. Jos on jännittynyt tai on lihaskireyksiä niin se aiheuttaa koko elimistöön oireita. Tämä oli yksi minua helpottava kirjoitus. http://www.med.helsinki.fi/uutiset/docs/Salmi_Puutuu%20ja%20pistelee.pdf
  15. J

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    Minun lihasnykäykset menivät ohitse eilis illan ja viimeyön aikana, jotka selkeesti ärsyyntyivät siitä fysikaalisesta, koska tulivat sen jälkeen, mutta nyt tosiaan tilanne on rauhoittunut. Sään vaihtelut tuntuvat kropassa siis matalapaineet, aamulla meni oikeaa jalkaa pitkin kylmiä väreitä ja...
  16. J

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    Minulla oli noin vajaa puolivuotta todella paljon nykinöitä, elohiiriä ympäri kehon, tärinää, voimattomuutta, sydämen muljahteluja, sekä syke oli ajoittain tosi nopea, kovia kipuja, hikoilua/palelua/kylmiä väreitä ennen lääkitystä. Lääkitys rauhoitti tilanteen sitä myöten kun ahdistus alkoi...
  17. J

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    Kävin eilen fysikaalisessa eri hoitajalla kuin aiemmin, hän käsitteli erittäin huolellisesti selkäni nikamat ja faskiat, olin tosi jumissa. Käsittely tuntui hyvälle. Teki myös ihotestin kevyesti vähän kuin nipistelemällä ihan pinnasta ja sanoi sormin tuntevansa iholta missä jumittaa, kyllä...
  18. J

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    Lisäys vielä tuohon huimaukseen, minulla oli hyvälaatuinen asentohuimaus, siihen löytyy jostain netistä ohjekkin, mutta sen voi itse testata niin että kummarrut eteen alas ja laitat silmät kiinni, ole alhaalla vähän aikaa nouse nopeasti ylös ja pidä silmät kiinni ylösnoustessa, horjutko jommalle...
  19. J

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    Hienoa kuulla huolimuori että lääkkeet alkavat helpottaa oloasi, vajaa viikko meni minullakkin kun pahin alkoi helpottaa. Pari viikkoa menee kun teho alkaa olemaan täysimmillään ja sen myötä pitäisi sivuvaikutustenkin sitten helpottaa. Huimausta lie eniten aiheuttaa jännitysniska, kireät...
  20. J

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    Minulla on jalat raskaat ja voimattoman oloiset, vähän niinkuin veltot ja samaa vaivaa on myös käsissä. Mutta pystyn kuitenkin liikkumaan lähes normaalisti ja tekemään töitä normaalisti, olen käynyt hiihtämässäkin ja kyllä voimaa on mutta on vaan semmoinen raskas olo. Elohiiriä ja nykäyksiä on...

Yhteistyössä