Hakutulokset

  1. Z

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Voi minua ja minun onneani... En aamulla muistanut tehdä testiä, mutta eipähän se sitten mennyt hukkaan. niin ne menkat sieltä saapui :cry: Tavallaan sitä kyllä tietysti alusta asti tiedosti että tuskinpa tälläkään kertaa... mutta kun tuo apteekkitesti eilen antoi niin seminäkyvän haamun jo...
  2. Z

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Oi ja voi, täällä taas innostuttiin iltatestailun pariin x) aamutestaus kun ei onnistunut, piti ensin käydä kaupassa ja sinne ehti vasta töitten jälkeen. Noin kolmen tunnin pidättelystä tein rfsu:n ja apteekin testin. Apteekin testiin tuli jo heti testiajalla hailurainen haamu(?), niihin kai ei...
  3. Z

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Ihanaa jos tekin haamuksi tulkkaisitte tuon ^^ Nyt sitten vaan toivon ettei olisi vain kiinnittymisyritys... 1½vuoden yrityksen aikana on sellainen yhden ainoon kerran ollut viime kesänä. Tai sellaiseksi sen tulkitsin kun oli muutaman päivän ajan haamujen haamu esillä apteekin testissä, joka...
  4. Z

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Täällä edelleen yritellään... Piiitkään oon ollu hiljaa, koska ikinä mitään tulkittavaa oo ollu ja niin. Tässä kierossa apuna oli keltarauhashormonit. Vikan otin pe, yleensä vuoto alkanut parin kolmen päivän sisään lopetuksesta. Vaan tällä kertaa tekisi mieli toivoakin jotain, kun ei menkkoja...
  5. Z

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Hmm ei oo taas hetkee tullu täällä käytyy itellä, on tämä niin harmituttavaa välillä, kun ei mitään koskaan tapahu... Noh mutta nyt kun on taas jännäpäivät eessä nii teki mieli testistäki ottaa kuva... yk12 kp28, ihan parin tunnin pidättelystä tosin vaan kun erehdyin aamuyöllä jo veskis...
  6. Z

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Voivoi tätä testaamisen himoa... vasta kp30 ja mulla oviskin tapahtunu luultavasti normia myöhemmin, vaan silti oli pakko jo testata yks pc... Mulla taitaa olla jotku pinttyneet viivalasit päässä, ku kuvittelen että ihankuin siinä oliisi jotain... ees jotain.... vaikka todellisuudessa veikkaa...
  7. Z

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Jaa'a, pitäsköhän täällä taipua uskomaan että ehkä se perjantainen ovistestin tulos oli ovis... kun sen jälkeen testit ollu taas lähes tyhjää täynnä kuten alkuviikosta. Tavallaan tekis mieli kokeilla jo r-testiäkin... mutta kuitenki vasta kp27 ja jos oli myöhänen ovis niin hukkaanheitettyyhän...
  8. Z

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Josko taas pikkuisen aktivoitus... oikein enää jaksa hirveen usein täällä käydä, kun aina kierrokset päättyy pettymyksiin :P Ja silti se toivo aina vaan tulee kun uus kierto pääsee vauhtii. Nyt pe oli siis yk11 kp25 ja ovistesti anto hyvin tasavahvoja viivoja. http://aijaa.com/Gn5tRf TOsin...
  9. Z

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Hmm täällä päästiin vihdoin uuten kiertoon, yk11 ja kp2. Outoa vain kun vuoto on ollu todella mitätöntä... oisinluullu et tommosen megakierron jälkeen ois runsaampaa mut ei. Jopa normii vähäsempää nyt. Jännä. Vaan kai sitä silti uskaltaa letroja tokaa kertaa avuksi ottaa. Jos tässä kierrossa...
  10. Z

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Jaahas, nyt kai ite voin lopettaa jännäämiseni... kattelin noi verikoetulokset ku sainki ne jo, alle 0,5 oli. Eli nega mikä nega, kun negaksi alle viitoset ilmeisesti lasketaan. Miksi ei vaan menkat voi sitten vihdoin alkaa, huoh. Ärsyttää, tahon uuteen kierrokseen yrittämään jo. Pitäskö vielä...
  11. Z

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Jeps mä päädyi nyt lopettaa tän viivojen tihrustelun, käväisin siellä verikokeessa jota jo olin suunnitellut. Ilmeisesti huomenna sitten tulokset, saapa selville mikä on homman nimi. Edelleen veikkaan sitä kemiallista/hyvin varhaista keskenmenoa, kun digiä lukuunottamatta kaikissa testeissä on...
  12. Z

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Täällä ihmettelyt ja arvoitukset jatkuu aina vaan... Yläpuolella toissapäivänen testi ja alla tän päivänen, johon tuli siis jo testiajalla tollanen haamujen esihaamu edelleen. Tai viivanpaikka :D mähän en enää osaa sanoa näissä että mikä on mikäkin, heh. Mutta samalla linjalla jatkuu kuin koko...
  13. Z

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Cristal3 okei kiitos.... eikö tuohon hcg-mittaukseen sitten pääse noin vaan? Hassua, olin luulu että toi veritesti ois heti se hcg-mittaus ja saisi varmuuden missä menee. Että ono siellä kehossa vaikka raskaushormonia mutta niin vähän ettei näy kunnolla liuskatesteissä.
  14. Z

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Hei osaakos joku täällä neuvoa että jos varaa ajan yksityiselle labraan verestä otettavaan r-testiin niinpaljonko se suunnilleen maksaisi? Ja jos varaa sinne ajan niin voiko sielä paikanpäällä vaan ilmottaa että tätät testiä tulin otattamaan vai miten :D Netin kautta ajattelin tommosta näet...
  15. Z

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Theran nojoo se on melko huono kuva, mulla noi niin herkästi tärähtää muutenkin. Enkä mä ny oikeesti usko tän mitään olevan...Tai enintään sitä että on ollu kemiallinen tmv ja materiaalit vaan ei oo tullu vielä veke :P Voi näitä turhia toiveita...
  16. Z

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Olihan se pakko nappaa kuva. Ihmismieli on tiiättekö kummallinen, se uskoo vain pysyvät negat... Nimimerkillä nyt mun aivot keksi jostain taas turhaa toivoa. Tää on kyllä yhtä hullun puuhaa...:ROFLMAO: Noh mutta tämmönen tuli siis ihan reilusti testiajan ulkopuolella. http://aijaa.com/cY1gIc...
  17. Z

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Niih... paitsi nyt ku katoin tota tunti sitten dipattua tstiä (juu nukun pitkään x) ) niin siinä on haalura värillinen viiva. Siis semmonen tooooooosi haalee haamu. Viivanpaikka taitaa olla, hämmentää vaan ku musta siinä on väriä. Mutta testiajalla ja hiukan sen jälkeenkin oli ihan nega. Mulla...
  18. Z

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Kp55 vai mikä en oo ees ihan varma, jaksa tarkistaa... Pc:n r-testi tälläkertaa nega. Miksi ei vaan voi sitten alkaa kiltisti ne vuodot kiitos, turhauttaa.
  19. Z

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Juu ei oo täällä yleensä megakierrot vaikka lievä pco onkin riesani... tätä lukuunottamatta viime joulukuun jälkeen vaan kaks kiertoo on ollu pari päivää yli 40vrk. Useimmiten kierrot on ollu enemmänki liian lyhyitä kuin pitkiä :P Hitsi ku piti nukkua tyhmänä niin pitkääntänään ni ei ainakaan...
  20. Z

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Tääällä tekis mieli kamalasti taas uhraa rahaa testeihin... Kun menkkoja ei näy missään kertakaikkiaan ja oon ollu viime päivät ihan itkuherkkä. Nyt pillitin koko yhen leffan ajanki, vaikkei kuulu tapoihini. Mutta ehkä tää on vaan lievä PMS ja ne menkat vihdoin tulis ja vapauttas mut turhista...

Yhteistyössä