Hakutulokset

  1. T

    Taas täällä

    Kesän onnistuinkin pysymään poissa plussalta :D Nyt takaisin uusin voimin, poikavauva syntyi 2.8 :heart:
  2. T

    Tämmönen siellä on

    http://www.aijaa.com/v.php?i=1909731.jpg http://www.aijaa.com/v.php?i=1909733.jpg :heart: :heart:
  3. T

    Pika-apua! Pääseekö muut huutonettiin?

    Herjaa väärää salasanaa eikä varmasti ole väärä.. Onko joku päässyt vaihtamaan meidän salasanan vai herjaako muilla samaa?
  4. T

    Höh

    Miks mun tickkeri on hävinnyt profiilista |O
  5. T

    Eikö toi suomi24 toimi ikinä kunnolla

    :kieh:
  6. T

    Heh, tyttö olis saanu nukkua pitkään

    Heräs minuuttia ennen ku muumit alkoi ja nyt jumittaa pottansa kanssa telkkarin eessä.. :heart:
  7. T

    Eikö tääl ole hakua ollenkaan?

    :)
  8. T

    4d ultra tampereella?

    Onko kokemuksia, mikä paikka, minkä hintaista? =)
  9. T

    Kyllä tää raskausaika on hassua

    Näköjään sama juttu kun viime raskaudessa. Paha olo hellitti ja nyt alko auvoinen keskiraskaus, ja mua ei pysäytä mikään :D Siivoan, leivon, oon ihan hemmetin hyvällä tuulella vaikka ei välttämättä koko aikaa olis aihetta.. Mies tykkää :D
  10. T

    Kivoin kylpylä Suomessa?

    Mihin olisi kiva lähteä viikonlopuksi miehen ja vähän alle kaksivuotiaan kanssa? Eli missä olisi hyvä kylpyläosasto ja hotelli? Ajateltiin ensin lähteä laivalle mutta sitte keksittiinki jos käytäis jossai kylpylässä ku ei olla käyty ku Serenassa :D Hyviä vinkkejä otetaan vastaan
  11. T

    Hyvää mainosta Pyynikinrannalle

    Pikkukakkosessa :D Pikkutyttö selittää "tää on kesällä tosi kiva uimaranta paitsi että täällä on lasinsiruja ja huumepiikkejä"..
  12. T

    Mitäs kipuja nää on, rv14

    Eihä mitää liitoskipuja viel voi olla? Oudosti sattuu tonne alapään "luihin" :/
  13. T

    Pitää varmaan mennä kuulotutkimukseen

    Koulussa mitattii taas verenpainetta, ja mä en saanu mitään kuuluviin stetarilla. Kaveri kokeili ja sano et päällä on, hyvin kuuluu. Mä en kuullu mitään. Sit open kans otettiin kaksois-stetoskoopit, se kuuli tosi hyvin ja mä en mitään.. Muutenki tuntunu et koko ajan saa olla kysymässä "mitä?"...
  14. T

    Mekin käytii ultrassa =)

    Tosin jo pari viikkoa sit mut nyt vasta sain koneelle... 12+2
  15. T

    Onko muilla käyny yhteisvastuukerääjä tänään?

    Kyllä yllätyin ku ovikello soi, luulin ettei tänne korpeen kukaan löytäis :D
  16. T

    Kermagallup

    Tulipa tossa kermaa vatkatessa mieleen että mistä teette mieluiten kermavaahdon? Kuohukermasta, vispikermasta, flora vanillasta vai jostain muusta? Meillä mies haluaa ehdottomasti vispikermaa mutta mä tykkään kuohukermasta. Juu, on vähä tylsää :D
  17. T

    Pitäs leipoo kakku

    miehen työpaikalle.. Heitelkääs omia suosikkejanne, en meinaa osaa päättää mitä tekisin..
  18. T

    Kakkuapuja :)

    Mies alotti uudessa työpaikassa ja sano et hälle oli sanottu et uuden työntekijän on ollu tapana tuoda sarviais/sarvais/sarveiskakku?? Kysyin olisko ollu sacher-kakku mut ei kuulemma.. Onko tuo siis nimitys jollekin taloon tulo-kakulle vai onko joku ihan tuonniminen kakku olemassa. Kiitos jos...
  19. T

    Ajatteleeko kukaan muu näin?

    Tuntuu et kaikki on niin hyvin että pelkää millon jotain pahaa tapahtuu?

Yhteistyössä