Hakutulokset

  1. G

    Pudottajat

    Vertaistuki ja valtava tietopaketti. Ilmainen ja asiantuntiat apuna. Eli Kimalle sivuston yhteydessä oleva (minulle ainakin uusi) painonhallinta saitti. http://www.pudottajat.fi/index.php?1 En tiedä kiinnostiko ketään, mutta ajattelin kuitenkin heittää pallon ilmaan. :whistle:
  2. G

    Pisteytettyjä ruokaohjeita

    Hei. Mulla menee aina maku koko pistelaskuun (paikkareiden syö ja nauti), kun pitää erikseen kaikki laskea ja pisteyttää jne jne. Eli laitetaans tänne hyviä ruoka-ohjeita pisteineen.
  3. G

    Kaikki harrastukset pinoon!

    Eli mitä harrastatte?
  4. G

    KILOPINO 11

    Uutta kilopinoa. Mites teidän uudet lukemat?? Itsellä tuota latua eteenpäin. tammikuussa +2kg vk1 65,0 * vk2 65 ,0 * vk3 66,9 * vk4 66,2 * vk5 67,0 helmikuussa -2,4kg vk6 68,0 * vk7 67,0 * vk8 66,1 * vk9 65,6 maaliskuussa vk 10 66,1 * vk11 66,0 Että miinus 100g. Paino kyl nousee loppu...
  5. G

    KILOPINO 10

    Uutta kilopinoa. Mites teidän uudet lukemat ja viime viikon liikunnat? Itsellä tuota latua eteenpäin. tammikuussa +2kg vk1 65,0 * vk2 65 ,0 * vk3 66,9 * vk4 66,2 * vk5 67,0 helmikuussa -2,4kg vk6 68,0 * vk7 67,0 * vk8 66,1 * vk9 65,6 maaliskuussa vk 10 ma 66,1 * ti 66,1 * ke 66,0 Eli...
  6. G

    laihdutuksen perinteinentapa vs. painonhallinnan uusi aalto

    Perinteiset laihdutuskuurit: **Perustuvat pidättyvään syömiseen ja itsekuriin. **Edellyttävät kieltäymistä ja alisyömistä. **Jakavat ruokia hyviin ja "huonoihin. **Vaativat ihmisen ottamaan itseään niskasta kiinni. **Tähtäävät uuteen syömisjärjestelmään, jonka keskipisteenä ovat ulkoapäin...
  7. G

    KILOPINO 9

    Aloittelen nyt tätä vanhaa kunnon kilopinoa, josta oli yhdessä ketjussa puhetta. Tää varmaan tulee laskemaan, kuin mikähän justiinsa. Mutta kuitenkin. Ajatus siis tällaa, että heittäis joka viikon alussa uuden kilopinon, jossa vois seurata painon kehittymistä ja tsemppailla niitä, jotka tsemppiä...
  8. G

    pakko hehkuttaa myös

    aloitin tarkkailemaan syömisiäni ja liikkumaan 3.1. ja nyt -100g :D mitä hitaammin lähtee sen pysyvämpää se on :whistle: (tässä mainitseman treenit - vain ne kerrat, kun on sykemittari ollut matkassa mukana. muut on vain arvioita ajasta ja kulutuksesta; joten niitä en ole laittanut tähän)...
  9. G

    Broilerikeittoa?

    Tähän mä ihastuin ihan kybällä (ohje oma). Ohje 4-6henkilölle. 700g Perunoita 400g Broilerin hunajamarinoituja fileesuikaleita 200g Kirsikkatomaatteja 180g Amerikkailaista maustekurkkua 100g Sipulia 75g Aurajuustoa Mausteeksi: reilusti tomaattimaustetta ja hieman pippurisekoitusta. Ruskista...
  10. G

    Maitotuotteiden rasvasta keskustelua

    Tuolla mainoskatko aloituksessa oli keskustelua maitotuotteiden rasvan hyvyydestä tai huonoudesta. Nyt sitten siihen on kehitetty sellainen juusto, jossa rasvasta on yli puolet hyvää rasvaa.. Oltermanni + rypsi. Tutusta Oltermannista on nyt myös hyvärasvainen versio. Juuston sisältämästä...
  11. G

    liikaa hiilihydraatteja liian vähän rasvaa

    Siinä mun ongelma.. Vinkkejä? Päivän kalorit ei meinaa riittää. Muuten vois vaihtaa kevyt tuotteista normaaleihin.. Proteiinit menee just ja just tarvittavaan. (En syö lainkaan punaista lihaa).
  12. G

    valion ravintoainelaskurista

    En tiedä onko muille käynyt näin valion ravintoainelaskurin kanssa.. Mutta mulla näytti yli tuplat "oikeaan" energia sisältöön verrattuna. Söin kaksi rinkeliä ja kaksi kupillista teetä +1dl hyla kevytmaitoa.. Tulos oli yli 350kcal...! Aika omituista. Finelin tiedoilla tulos oli noin 150kcal...

Yhteistyössä