Hakutulokset

  1. E

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    Hei, Kiva kuulla sinusta huolimuori. Itselläni oli pahakausi taas syksyn ja alkutalven. Maaliskuussa päätin lopettaa googlettamisen ja olo on parantunut jonkin verran. Huomasin vasta jälkeenpäin miten olin ajautunut tuohon oireiden googletukseen, se on vihonviimeistä mitä voi tehdä. Sitä...
  2. E

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    Moikka moi kaikille! Lukeekohan kukaan enää tätä ketjua? Miten teillä menee? Ovatko jotkut saanneet avun lääkkeestä? Minä lopetin lääkkeen käytön tuloksettomana, kun sain sen keskenmenon eli kesällä (joo käytin ehkä liian vähän aikaa lääkettä, mutta en kokenut saavani siitä mitään apua)...
  3. E

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    Hei! Kiitos Jampu viestistäsi. Minun pelkoni kävi kuitenkin toteen ja keskenmeno alkoi lauantaina (kehitys loppunut jo viikko sitten). Tunteet ovat tällähetkellä lähinnä sellaiset, että "minähän tiesin" jotenkin oli vain sellainen olo. :( Pelko omasta fyysesestä sairaudesta, joka johti...
  4. E

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    Moikka kaikille pitkästä aikaa! Minä palailen pikkuhiljaa lomalta arkeen. Muutoksia ei oloissa ole, eli edelleenkin nykii ja elohiiret ovat entisellään. Sellainen "pikku"muutos on tapahtunut, että olen raskaana. Tulokasta ei olla ns. yritetty, mutta mahdollisuus raskaudesta on ollut tiedossa...
  5. E

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    Moikka moi! Minulla on mennyt melko hyvin tässä viimeiset viikot. Kotona on ollut muuta puuhaa ja ajatuksille ei ole jäänyt liikaa aikaa. Edessä siintävä lomakin on piristänyt mieltä. Nyt kuitenkin minulle on tullut parin viikona ajan sellaista kuivaa yskää ja kurkun kuivumista. Suu ei...
  6. E

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    Terve (olisinkin)! Täällä on menty kokonaiset 5 päivää vähäisillä nykimisillä. Tunne on tuttu jo viikonlopuilta, jolloin oireet yleensä lievittyvät, mutta yllätyksenä tuli, että maanantain koittaessa ei ainakaan vielä ole ruennut joka paikka sytkyämään tauotta. Aloin viime viikolla taas...
  7. E

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    Moikka kaikille! Pidin tuossa vähän lomaa ja nykimiset vähintäänkin puolittuivat loman aikana, se on jännä kun niitä ei edes niin paljoa huomio kun on vapaalla. Tänään taas tulin töihin ja odottelen tässä nykimisien alkamista. Helpottavaa on kuitenkin, kun olen alkanut huomaamaan, että...
  8. E

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    Hei! Minulle kuuluu sitä samaa vanhaa, eli nykii, mutta mieli on parempi. Sain tänään kilpparitulokset ja nekin olivat ok. Juteltiin lääkärin kanssa, en enää jaksanut valittaa nykimisistä kun eivät ne ota kantaa kuitenkaan. Sovittiin, että kokeilen nostaa annostuksen 15mg, koska en ole...
  9. E

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    Moikka moi! Kahvi vaikuttaa ja yöunet, mutta olen huomannut, että ei kannata miettiä liikaa, että mikä aiheuttaa mitäkin, tämä on juurikin se kierre, että oire tulee ja jäät vatvomaan mikä se aiheuttaa ja yrität etsiä jonkun syyn. Tilannehan on nimenomaan se että se syy on ahdistus ja oireet...
  10. E

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    Kiitos Essiina kannustuksesta :) En taida vielä itse liittyä sivustolle (menisi yöt ja päivät lukiessa) yritän itse toistaiseksi jaksaa oireideni kanssa. Tänään on ollut suhtkoht hyvä päivä. Muutenkin olo on edelleen tasapainoisempi. Kuvitelkaa, että miten paljon me kaikki olemme tehneet...
  11. E

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    Hei! Essiina: Minäkin olen tutustunut tuohon sivustoon ja mieltä helpottaakin juurikin tuo, että oireet eivät hei häviä vaikka mieli paranee. Oletko saanut apua kyseiseltä sivulta, paljonko liittyminen maksoi? Tottakai kaikilla se "omaoire" tuntuu aina pahimmalta, on se sitten mikä...
  12. E

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    Moikka taas! Nyt loppuviikko ei ole sittenkään mennyt niin hyvin. Nykimisiä on ollut yhtä paljon kuin viikko sitten. Mieli ei ole stressaantunut eikä kovinkaan levoton..ahdistaa vain kun luulin, että lääkkeet olisivat helpottaneet. Minulla ehkä suurin ongelma on siinä, että odotan että...
  13. E

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    Heip! Täällä pääsiäinen sujui loisatavasti, ensimmäinen pitkä pyhä, jolloin ei oireet pahentuneet. Olen huomannut nyt, että olo on jotenkin levollisempi. Ei hermostuta enää niin paljoa. Onko muilla lääke aiheuttanut hikoilua? Minulla pukkaa flunssa päälle ja eilisen ja tämän päivä on ollut...
  14. E

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    Terve! Tänään tulee tasan 4 vko tuota lääkettä (2 vko 10mg). Perjantaista asti on ollut melko hyvä olo, villiintyneet nykimiset ovat rauhoittuneet, vieläkin nykii mutta ei niin rajusti. Toivoa on, että josko lääke kuitenkin auttaisi. Olisi mahtavaa, jos kesällä pystyisi ottamaan aurinkoa...
  15. E

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    Moikka kaikille! Lääkkeellä menty nytten kolme viikkoa, vajaa kaksi viikkoa "täydellä"annostuksella. Ei vieläkään mitään huomattavaa vaikutusta, ei hyvää ei pahaa. Ajattelin syödä tätä 10mg niin, että 4 viikkoa tulee täyteen ja sitten soittaa lääkärille. Viimeiset viikot tuntuu, että...
  16. E

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    Hei! nuo silmäoireet ovat ihan "normaaleja". Lueskelin palstoilta, että monillä näitä silmä oireita ja lihasten nykimistä esiintyy mielialalääkkeiden "vieroitusoireena" mietinkin, että mitenköhän kun nämä oireet ovat vaivanneet ennen lääkkeen aloitusta niin voikohan lääkkeestä olla apua. Tämä...
  17. E

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    Terve taas! Minä nostin lääkeannostani 10 mg:aan. Pienemmällä annostuksella en huomannut minkäänlaista vaikutusta. Nyt tällä isommalla ehkä hieman etovaa oloa ja suun kuivumista. Minullakin on noita silmäoireita aina välillä. Ne ovat ahdistavia. Nyt kuitenkin yllätys yllätys viikonloppuna...
  18. E

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    Aurinkoista aamupäivää! Ajattelin ensiviikolla nostaa annostuksen 10 mg ja siitä viikonpäähän ottaa lääkärin soittoajan ja kysyä lisää annostukista. Hienoa kuulla miten paljon fyysiset oireet ovat helpottaneet lääkityksen aloituksesta. Minä kuitenkin pessimistisenä ajattelen, että...
  19. E

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    Hei! Minulla on takana nyt 5 päivää mielialalääkettä, en ole huomannut minkäälaisia sivuvaikutuskia, annos 5 mg päivässä. Huolestuttaakin, että jos lääke ei tehoa kun ei ole minkäänlaisia oireita, siis lääkkeeseen liittyen. Viikko vielä tällä annostuksella ja sitten nosto. Minäkin näen...
  20. E

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    Minulla on ollut ja on tuo ihan sama, että jos ei näykkään testeissä ja jos lääkärit eivät huomanneet jotain yms. Asia pitää jotenkin vain välillä järkeillä ja niinkuin aiemmin jo kerroin niin olen ottanut läheisen ihmisen mukaan lääkärikäynnille, joka sitten tyrmää nämä epäilyni. Tämän meidän...

Yhteistyössä