Hakutulokset

  1. M

    ~ Lokakuun lapsoset -15 ~ *Tammikuu/Helmikuu*

    Sofinella, tiedän, mikä digitestin viikkojen laskuperiaate on, ja siksi pähkäilinkin sitä, pitäisikö 4+ viikoilla olla jo 2-3 (koska hedelmöittymisestä yli 4 viikkoa, mikä sopii testin ilmoittamaan 4-5 viikkoon) Hormonit nousee toki yksilöllisesti, ja ne saa mut luultavasti myös analysoimaan...
  2. M

    ~ Lokakuun lapsoset -15 ~ *Tammikuu/Helmikuu*

    Täällä onkin porukka lisääntynyt, tervetuloa myös mun puolesta! :) Me ei aiota ihan hetkeen tod.näk kertoa kenellekään raskaudesta, ainoastaan mun hyvä ystävä tietää. Varmaan nt-ultran jälkeen sitten, kun km-riski pienempi. Olen vähän pessimistinen vielä näin aluksi, koska kaikkea voi...
  3. M

    ~ Lokakuun lapsoset -15 ~ *Tammikuu/Helmikuu*

    Mäkään en osaa tehdä listaa :) Onpa muuten kalliit varhaisultrat teillä Jyväskylässä, Niina! Itse olen Helsingistä ja täällä maksoin vain vähän yli 100€ ultrasta, kun esikoisesta kävin :O :). Nyt en tiedä, aionko sellaiseen mennä. Toisaalta houkuttaisi, koska takana pari km:a, ja olo hyvin...
  4. M

    ~ Lokakuun lapsoset -15 ~ *Tammikuu/Helmikuu*

    Oireena täällä ainakin se, että kahvia ei tee mieli. Ja epämääräinen paha olo vaivaa myös välillä, mutta myös minulla se saattaa johtua väsymyksestä. Onko teillä muilla lapsia ennestään? Itsellä 2v poika. :)
  5. M

    ~ Lokakuun lapsoset -15 ~ *Tammikuu/Helmikuu*

    Moi! Myös minä tein haamutestin eilen, LA 1.10. :) Tosi aikaista vielä, mutta toivottavasti haamut vahvistuu... Tai näin vahvasti uskon:) :)

Yhteistyössä