Hakutulokset

  1. C

    Lokakuun lapsoset - 15 ~*Lokakuu*~ MEIDÄN KUU

    Meille syntyi kaunis pieni tyttö 4.11.2015 klo 13.26. <3 Mitat oli 3595 g ja 50 cm. Kaikki meni hyvin ja jäi hyvä mieli. :) Avautumisvaihe oli pitkä ja kivulias, mutta eteni lopulta niin vauhdilla etten kerinnytkään saamaan mitään kivunlievitystä vaan ihan "luomuna" mentiin. Ammeessa ja...
  2. C

    Lokakuun lapsoset - 15 ~*Lokakuu*~ MEIDÄN KUU

    PALJON ONNEA MARMOSETTI JA MARIANN!!! :) <3 En tiedä lukeeko tätä ketjua enää kukaan, mutta minäpä silti kirjoittelen ja nostelen tätä, ettei putoa aivan tuonne alas. Taisin nyt sitten jäädä meistä viimeiseksi. Toivottavasti ei kuitenkaan enää kauaa - tänään irtosi limatulppa ja sen jälkeen...
  3. C

    Lokakuun lapsoset - 15 ~*Lokakuu*~ MEIDÄN KUU

    Taaperotx5: minusta tuossa näkyy kyllä haalea viiva! :) Onko menkat vielä myöhässä?
  4. C

    Lokakuun lapsoset - 15 ~*Lokakuu*~ MEIDÄN KUU

    Täällä taas perinteisesti valvoskellaan ja ajattelin tulla poksumaan, tadaa! 41+0 ja marraskuu! :confused: Jokohan Marmosetti on saanut vauvan syliinsä? :love: Mariann ja Jansson ihanaa kuulla etten ole ainoa pallomasu. :) Tai toki teidän puolesta ei niin ihanaa, mutta tuntuu kivalta että joku...
  5. C

    Lokakuun lapsoset - 15 ~*Lokakuu*~ MEIDÄN KUU

    Vielä lisäystä että me pidetään varmaan nimijuhlat samaan aikaan kun keskimmäisen synttärit eli joulukuun puolivälissä. :) Mä pelkään että tää vauva kasvaa täällä niin isoksi ettei se mahdu tulemaan ja joudun sektioon... ääähh. Mitenhän sais tätä huolta pois? :( Mun toinen poikahan jäi...
  6. C

    Lokakuun lapsoset - 15 ~*Lokakuu*~ MEIDÄN KUU

    Tää puhelimella kirjoittelu ei ota onnistuakseen sitten millään, joten en jaksa kovin pitkästi kirjoittaa. Anyways, täällä odotellaan edelleen vauvaa saapuvaksi. Marraskuun vaavi taitaa tulla meille. En olisi ikimaailmassa uskonut, että tähän aikaan oon vielä yhtenä kappaleena. Nämä on takuulla...
  7. C

    Lokakuun lapsoset - 15 ~*Lokakuu*~ MEIDÄN KUU

    Paljon onnea haasu ja Omppu_!!! :love: Ja *metsätähti* tsemppiä ja voimia tulevaan koitokseen! :) Norppa sullakin jännät paikat... Oonko mä ainoa, joka täällä vielä sinnittelee? :unsure: Laskettu aika oli eilen, eikä tosiaan yhtään mitään tuntemuksia että vauva haluaisi tulla ulos. Tästä...
  8. C

    Lokakuun lapsoset - 15 ~*Lokakuu*~ MEIDÄN KUU

    Paljon onnea vauvan saaneille! <3 Täällä yhä odotellaan... Olo on todella kärsimätön, hermostunut ja pinna on kireällä. :( Näillä viikoilla on aiemmissa raskauksissa olleet synnytykset jo käynnissä... Tää taitaa mennä yli niin että paukkuu. Mulle iskee välillä sellanen epätodellinen olo koko...
  9. C

    Lokakuun lapsoset - 15 ~*Lokakuu*~ MEIDÄN KUU

    Ei taaskaan meinaa onnistua puhelimella kirjoittaminen. Niin on hidasta hommaa. Argh. Onnea ZiiliZeija vauvasta! ♥ Onpa tuttövoittoista ollut tähän asti täällä lokakuisissa. :) ON: Täällä edelleen yhtenä palana ja aika "pettynyt" olo kun ihan alkuraskaudesta ollut tunne että vauva syntyy tällä...
  10. C

    Lokakuun lapsoset - 15 ~*Lokakuu*~ MEIDÄN KUU

    Ei taaskaan meinaa onnistua puhelimella kirjoittaminen. Niin on hidasta hommaa. Argh. Onnea ZiiliZeija vauvasta! ♥ Onpa tuttövoittoista ollut tähän asti täällä lokakuisissa. :) ON: Täällä edelleen yhtenä palana ja aika "pettynyt" olo kun ihan alkuraskaudesta ollut tunne että vauva syntyy tällä...
  11. C

    Lokakuun lapsoset - 15 ~*Lokakuu*~ MEIDÄN KUU

    Voi ie, kirjoitin pitkät sepustukset imetyksestä ja nyt teksti katosi jonnekin! :( Mutta yritän uudestaan: eli kaikille imetyspulmien kanssa painiville. Kannattaa jos yhtään on halua ja motivaatiota panostaa imetyksen onnistumiseen, liittyä esim. facebookissa Imetyksen tuki ry:n...
  12. C

    Lokakuun lapsoset - 15 ~*Lokakuu*~ MEIDÄN KUU

    Suurensuuret onnittelut kaikille oman nyyttinsä syliin saaneille! :love: Hitsi kun tää puhelimella kirjoittaminen ja keskustelun selaaminen on hidasta ja takkuista hommaa! :( Tulee nyt kyllä käytyä päivittäin tsekkaamassa onko lisää vauvauutisia tullut! ♥ Kylläpä on syntynyt jo monta tyttöä...
  13. C

    Lokakuun lapsoset - 15 ~*Lokakuu*~ MEIDÄN KUU

    PALJON ONNEA KOSMOLLE PIENESTÄ TYTÖSTÄ!!! ♥♥♥ Kukahan mahtaa olla seuraava vauvauutisten kertoja? ;) Mä kävin tänä aamuna äitiyspolilla siellä kokoarviossa. Kaikki oli hyvin ja vauvan painoarvio tällä hetkellä 3 kg tasan. Syntymäpaino n. 3,5 kg. Ei siis ole pelkoa isosta vauvasta eikä tarvitse...
  14. C

    Lokakuun lapsoset - 15 ~*Syyskuu*~

    Painajaiset täälläkin niitä... pitkään aikaan en ookaan nähnyt. Viime yönä laskin että 5 pahaa unta ja jokaisen jälkeen heräsin... muutenkin nukun niin huonosti :( Olo alkaa jo olla niiiiiiin KÄRSIMÄTÖN! Tähän asti oon nauttinu raskaudesta ja aika on menny suht nopeasti, mut nyt loppua kohden...
  15. C

    Lokakuun lapsoset - 15 ~*Syyskuu*~

    Piiitkästä aikaa täällä :) Mulla oli sellanen olo, että onkohan joku jo synnyttänyt, ja pakko oli tulla kurkkaamaan. Ilmeisesti ei kuitenkaan vielä :) En oo jaksanu kirjoitella, eikä tänne mitään erikoista kuulukaan. Rv 35 poksahti tänään ja huomenna alkaa äitiysloma. Kotona hoitovapaallahan...
  16. C

    Lokakuun lapsoset -15 ~*Heinäkuu*~

    Heips! Synnytyksestä ollut kirjoittelua. Mulla takana kaksi alatiesynnytystä, esikoisen synnytyksestä jäi tosi hyvä mieli ja oli positiivinen kokemus, en tiedä johtuiko siitä kun menin synnyttämään avoimin mielin ja luotin kätilöihin täysin :) Synnytys oli pitkä, yli 24 h ja ponnistusvaihe 1 h...
  17. C

    Lokakuun lapsoset -15 ~*Heinäkuu*~

    Niin ja täällä joku tais multa kysyä, että miten tää tyttöraskaus on ollu erilainen kuin aiemmat poikaraskaudet... No hmmm ainaki alussa pahoinvointi oli tosi kovaa verrattuna aiempiin raskauksiin, ihan 24/7 oli etova olo ja jouduin niitä pahoinvointirannekkeita käyttää. Pojista ei oo ollu mulla...
  18. C

    Lokakuun lapsoset -15 ~*Heinäkuu*~

    Hei vaan kaikille! En ookaan aikoihin käyny kirjottelemassa... Ja aikas hiljaista täällä näkyy muutenkin olevan. Masukuvia en oo tainnu ottaa vielä yhtään! Enkä varmaan osais niitä tänne ladatakaan! Puhelimella ainakaan... o_O Masu on aika mukavan kokoinen, monet on kommentoineet isoksi, mikä...
  19. C

    ~ Lokakuun lapsoset -15 ~ *Kesäkuu* ~

    Moikka! Tosiaan, mielettömän hidasta tämä puhelimella kirjoittaminen... :( En meinannut päästä kirjautumaankaan millään. Kuulumisia: Meillä oli eilen rakenneultra ja kaikki näytti olevan niin kuin pitääkin! :) <3 Painoa pienellä oli vähän vajaa 400 g ja siellä hän kovasti sormiaan hamusi ja...
  20. C

    ~ Lokakuun lapsoset -15 ~ *Kesäkuu* ~

    Turvakaukalosta: oon miettinyt kanssa että pitäisikö ostaa uusi tai uusi käytettynä. Meillä on esikoisen 4 v vanha turvakaukalo joka myös toisella muksulla ollut käytössä. Isofix-telakkaa ei ollut aiemmilla käytössä ja nyt haluaisin sellaisen. Pitäisi myös testata mahtuuko tuo kaukalo meidän...

Yhteistyössä