Hakutulokset

  1. susa78

    Sanokaas Susannalle toinen ja kolmas nimi!

    Saara Sini Sofia Susanna Maria
  2. susa78

    Kertokaa mielipiteitä nimestä ELJA? Mikä sopisi toiseksi nimeksi?

    Mäki luulin että on naisen nimi... mutta ihan kiva nimi kuitenki. Elja Matias tai Elja Daniel
  3. susa78

    Lapset ja menkkavärkit...

    en mä ainakaa ole tätä asiaa millään tavalla salaillut pojaltamme joka vasta on kolme vuotias... kertoo niin miten asia on niin ei tarvi valehdella
  4. susa78

    Saako kotiäiti alennusta uimahalleista, vrltä yms

    mun mielestä voi ihan hyvällä omalla tunnolla sanoa että työtön kotiäiti... vaikka miten kotiäiti voi olla työtön?
  5. susa78

    Kuinka moni on saanut sinun nimesi viime vuonna?

    322 minä 82 mies 354 poikamme
  6. susa78

    Joko joulukortit kirjoitettu tai lähetetty?

    perille ovat jo menneet... luulisin.... niin aikasin pistettiin matkaan...
  7. susa78

    joko olet kaikki joululahjat

    Ostettu on... jo kauaa aikaa sitten... kukahan sit ostais mulle?
  8. susa78

    Ulkomuuntaja

    Mitä tarkoittaa sana ulkomuuntaja noissa ulos laitettavisssa jouluisissa valosarjoissa Tarviiko ulkomuuntaja olla jollain tavalla pois tuulesta ja sateesta?
  9. susa78

    Kieli irtosi - hoidon laiminlyönti?

    joo kannattaa tosiaan keskustella vielä asiasta että eikö kukaan todellakaan nähnyt mitä tapahtui jne?
  10. susa78

    Tehdäänö pieni käytännön vinkkipino meille höpsöille äideille?

    Kirjastossa et voi lainata pankkikortilla vaikka kuinka tyrkyttäisit sitä korttia... Kännykkää ei kannata etsiä jos se on kädessäsi...
  11. susa78

    Meiltä kuoli viime yönä koira

    siis jaksamista... :flower:
  12. susa78

    Meiltä kuoli viime yönä koira

    jaksoja tosiaan.... tiedän miltä se tuntuu....
  13. susa78

    Lapsien keksimät sanat on ihania

    tomppaa.... eli tomaattia
  14. susa78

    Naiskuskin painajainen...

    huvittava :kieh: Minä kerran ajoin moottoritiellä ja kohta lapsi sanoo amppari. Ai kamala että säikähdin, aukaisin ikkunan ja yritin houkutella sitä ulos vaan se oli rakastunut etulasiin ja peruutuspeiliin. Meni jotain 10-15 min kunnes näin takani poliisiauton vilkut päällä aattelin koko ajan...
  15. susa78

    kuinka lapset pitää kasvattaa että siitä ei tule tappaja/rikollinen

    mun mielestäni vaikuttaa se mitä ohjelmia lapsi kattoo televisiosta... niihin elokuviinkaa ei ole varmastikkaan huvikseen kukaan laittanut alaikärajaa sen katsomiseen... ja leikit mitä leikkejä lapsi leikkiii.... aika paljon oli tuossa hiekkalaatikolla p-e.n videoissa noita sotaleikkikaluja...
  16. susa78

    Uskallanko jättää vauvan ilta-/yöhoitoon ISÄLLEEN, kun vauva on kovasti minun perääni..??

    kyllä voit jättää hyvillä mielin lapsen isälleen yön ylikin hoitoon sehän riippuu vaan täysin isästä että haluaako isä kokeilla olla vauvan kans yön yli.. tarvii antaa mahdollisuus jos isä haluaa...
  17. susa78

    Oliko täällä sudokujen ystäviä?

    varmaan siitä lähtenyt kiinnostusko mies tuli kerran töistä ja toi sudokun jota ne olivat töissä yrittäneet koko päivän ratkoa mutta eivät saaneet ratkottua niin mä ku otin ja aloin tekemään niin ei tosiaan mennyt ku muutama minuutti ku olin sen tehnyt vaikken ollut sitä ennen edes koskaan...
  18. susa78

    Oliko täällä sudokujen ystäviä?

    mä tykkään kans sudokuista :heart:
  19. susa78

    kaveria n. 5kg painonpudotukseen, aloitus tänään 1.2.2008

    painoni 54.9.... jes pitkästä aikaa tämä luku.... kunhan vielä sais pois viitisen kiloa

Yhteistyössä