Hakutulokset

  1. V

    Esinnässä 50-56cm toppahaalari tyttövauvalle!!!!

    Etsin joulu-tammikuussa syntyvälle tyttövauvalle oikeaa toppahaalaria.. Oliskohan kellään jotain söpöä vaaleanpunaista tms tyttöjen pukua tarjolla??? Olen katsellut esim Prismassa viimetalvena myynnissä ollutta Ciraf merkkistä tummanpunaista ruudullista haalaria. myös muita otan huomioon.. Voi...
  2. V

    Kipeä ovulaatio?

    Onko muita joilla ovulaatio aiheuttaa aikamoiset kivut? Mietin vain että onkohan ihan normaalia... Yleensä otan särkylääkkeen kipuihin koska pitäis olla kippurassa muuten.. ja tiedän että se on ovulaatiosta jotenkin johtuvaa koska se on aina siihen aikaan kuin oviskin.. Joten kertokaas miten...
  3. V

    Muita Primaspan 100mg syöviä??

    Elikkä tahtoisin kuulla muilta miten kauan syöneet ja onko ollut mitään vaikutuksia ja onko nyt käytössä vai aiemmissa raskauksissa ja kuinka nopeasti aloittamisen jälkeen tulleet raskaaksi ja kaikkea muuta!!! Itse aloitin vasta vajaa apri vkoa sitten kesken kierron joten ei vielä tietoa...
  4. V

    Mammaksi testit verraten apteekin omaan???

    Onko luotettavuudessa eroa???
  5. V

    Piiloraskaus???

    Näyttääkö testit negatiivista ja onko mitään oireita jos on "piiloraskaana"?? Tuleeko "kuukautiset" normaalisti? Misä vaiheessa yleensä huomataan? Vaionko tämä vain huhupuhetta tämä piiloraskaus?
  6. V

    Piiloraskaus???

    Onko kenelläkään täällä siis kokemusta? Näyttääkö testit negatiivista ja onko mitään oireita jos on "piiloraskaana"?? Tuleeko "kuukautiset" normaalisti?
  7. V

    Te joilla ollut alkuraskaudessa vuotoa mutta jatkunut normaalisti!!

    Eli millaista teillä on vuoto ollut ja kauanko kestänyt ja missä vaiheessa?? Täällä malttamattomana odotan testien kolahtamista postiin että sais uudelleen testata mitä näyttää, kun vuotoa alkoi tulla pyyhittäessä testin teko päivänä ja siitä seuraavana päivänä olis pitänyt menkkojen...
  8. V

    Plussa ja vuotoa..

    Elikkäs minulle tehtiin n kk sitten lääkkeellinen tyhjennys ja tein testin sen vuodon loppumisen jälkeen ja negatiivinen oli..Alettiin vuodon loppumisen jälkeen yrittämään uudestaan. Eilen tein haalean plussan aamulla ja aamupäivällä tuli pyyhittäessä pikkasen verta. Samoin yöllä kun kävin...
  9. V

    Kiinnitysvuoto??

    Elikkäs minulle tehtiin n kk sitten lääkkeellinen tyhjennys ja alettiin vuodon loppumisen jälkeen yrittämään uudestaan. Eilen tein haalean plussan aamulla ja aamupäivällä tuli pyyhittäessä pikkasen verta. Samoin yöllä kun kävin veskissä tuli ihan pikkasen pyyhkiessä verta. Ja aamulla kun kävin...
  10. V

    Lääkkeellisestä tyhjennyksestä huomennan 2vkoa

    Millaista teillä on tässä vaiheessa vuoto ollut??? Mulla loppui jo välillä vuoto kokonaan ja nyt on sitte vajaan vkon tullut sellasia pienen pieniä tirahuksia pikkuhousunsuojaan.. Ihan sellasia että on sellanen punaruskea pieni läntti keskellä pikkuhousunsuojaa... Onko tää vielä normaalia...
  11. V

    Naperotori

    Tässä linkkiä kaikille etelässä asuville =D http://www.naperotori.fi/
  12. V

    puuha-pete tai autot synttärijuhlat?

    3v herralle pitäis jotain tällaista keksiä,joten kaikki vinkit tekemisistä jne tervetulleita..nyt ei itellä leikkaa :laugh:
  13. V

    Etunimi pojalle kun muut nimet...

    Eli etunimi pitäis vielä miettiä ja toiset nimet olis Lennart Oliver.. Aluksi oli puhe laittaa Leevi Lennart Oliver,mutta jotenkin tuntuu että eka nimikin sais olla erikoisempi..Joten ehdotelkaas jotain..Ristiäiset on pian joten on jo kohta kiire jos meinataan vaihtaa..
  14. V

    Kirjaimien puuttuminen puheessa 4,5v

    Eli meidän kohta 4,5v poitsulla puuttuu yhä puheessa r,l ja v kirjaimet ja joissakin sanoissa saattaa olla muidenkin kirjainten kanssa ongelmia.. Itse saadaan kyllä puheesa selvää,mutta heti jo oudompi niin saattaa kysyä että mitä sanoit.. Monesti tulee sitä ööööööö:tä eteen ennenku saa ulos...
  15. V

    Limatulppako?

    Elikkäs kuinka monella limatulppa on tullut pikkuhiljaa ja niin että rusehtavaa vuotoa ihan vain pyyhkiessä ja aika vähän.. Eilen kylläkin neuvolassa tutkittiin kohdunsuun tilanne, ja joku sanoikin että voi johtua siitäkin..
  16. V

    Laittakaas tänne kuvia poikalupausmasuista

    Eli tänne poikalupausmasuista kuvia ja kertokaas kaikki oireet myös mitä on ollut raskauden aikana.. Ihan mielenkiinnosta ajattelin koota vähän kaikkia oireita jne ja kattoa mitä samaa löytyy...myös omat tuntemukset sukupuolesta
  17. V

    Laittakaas tänne kuvia tyttölupausmasuista

    Eli tänne tyttölupausmasuista kuvia ja kertokaas kaikki oireet myös mitä on ollut raskauden aikana.. Ihan mielenkiinnosta ajattelin koota vähän kaikkia oireita jne ja kattoa mitä samaa löytyy...Myös omat tuntemukset sukupuolesta
  18. V

    Kotihoidontuesta

    Ajattelin täältä kysellä olisko kellään nyt samanlaista tilannetta... Eli meille olis huhtikuussa tulossa kolmas lapsi ja nyt esikko on 4v ja pienempi 2,5v.. Pienempi täyttää kesäkuussa 3v.. Haluaisin nyt sit kuulla miten muilla vastaavassa tilanteessa mennyt kotihoidontuki..Yksi...
  19. V

    Ultran 100% poikaveikkaus mennyt pieleen?!!

    Eli onko kellään käynyt niin että rakenneultrassa olisi sanottu että 100% varmasti poika ja oliski ollut tyttö? Minulle kerrottiin että 100% varmasti on poika tulossa että tulkaa näyttään jos tuosta tyttö tulee...Kuitenkin saamastamme kuvastakaan ei voi mielestäni sanoa 100% varmasti että on...
  20. V

    Sukupuoli rakenneultrassa 100%

    Eli onko kellään käynyt niin että rakenneultrassa olisi sanottu että 100% varmasti poika ja oliski ollut tyttö? Minulle kerrottiin että 100% varmasti on poika tulossa että tulkaa näyttään jos tuosta tyttö tulee...Kuitenkin saamastamme kuvastakaan ei voi mielestäni sanoa 100% varmasti että on...

Yhteistyössä