Hakutulokset

  1. J

    Kivoja lapsiperheen lomapaikkoja suomessa? :)

    Hei Olemme heinäkuussa lähdössä reissuun alle kouluikäisten lasten kanssa ja kaipaisin vinkkejä kivoista pysähdyspaikoista (puuhapuistot, eläinpuistot, huvipuistot ja kaikki muutkin näkemisen arvoiset paikat ja kohteet). Olen nettiä kolunnut asian tiimoilta, mutta oikein sopivaa paikkaa ei ole...
  2. J

    Apua kaipailisin erikoiseen "ongelmaan"! :)

    Joo, meillä tosiaankin on tapana että tutut tulee kylään yllättäen kun ohikulku matkalla olivat tms. ja monesti tosiaan niin, etten ettei edes huomata heidän tuloaan ennekuin ovat jo sisällä...
  3. J

    Apua kaipailisin erikoiseen "ongelmaan"! :)

    Kiitos vastauksista! :) Lukossa en päivisin haluaisi ovea pitää, ihan jo siitä syystä että sitä kautta kuljetaan itse jatkuvasti pannuhuoneeseen ja autoille/postilaatikolle jne. Lapset myös kulkevat ulos ja sisään sitä kautta, joten olisi työlästä olla jatkuvasti avaamassa ovea. Ja...
  4. J

    Apua kaipailisin erikoiseen "ongelmaan"! :)

    Minulla siis tälläinen, ehkä astetta oudompi "ongelma" johon olen yrittänyt keksiä ratkaisua tuloksetta. Oma pääni lyö ihan tyhjää. :) Tilanne siis se, että asutaan omakotitalossa. Oikea, siis pääovi sijaitsee ns. talon keskikohdassa ja "takaovi" joka tulee suoraan...
  5. J

    Suositelkaa valokuvaamoa Oulusta tai lähialueelta! :)

    Suositelkaas valokuvaajaa/valokuvaamoa Oulusta tai lähialueelta. Perhe- ja/tai sisaruskuvia olisi tarkoitus jossain vaiheessa käydä ottamassa, mutta tuntuu ettei oikein sopivaa valokuvaamoa löydy. Missä olette käyneet kuvattavana? Kertokaa hyvät ja huonot kokemukset! :)

Yhteistyössä