Hakutulokset

  1. P

    Bio-Oil ja Kaksplus.fi kysyy: Kerro Bio-Oil käyttökokemuksistasi!

    Minulla on pelkästään positiivisia kokemuksia, vaikka odotukseni olivat kovat ennen testaamista. En ollut aiemmin kokeillut Bio-Oilia, vaikka monesti olin miettinyt sen ostamista kuulemieni kehujen perusteella. Olin siis iloinen päästessäni testaamaan Bio-Oilia testiryhmän kautta! Bio-Oilin...
  2. P

    Bio-Oil ja Kaksplus.fi kysyy: Ovatko raskausarpesi vaalentuneet käytön aikana?

    Kyllä ovat. Tähän on varmasti auttanut ahkeran rasvauksen lisäksi aika.
  3. P

    Bio-Oil ja Kaksplus.fi kysyy: Kutiavatko raskausarpesi?

    Raskausarpiani ei ole koskaan kutittanut. Siihen on varmasti vaikuttanut se, että olen kosteuttanut ihoani säännöllisesti voiteilla ja nykyisin käytän Bio-Oilia.
  4. P

    Bio-Oil ja Kaksplus.fi kysyy: Häiritsevätkö raskausarvet sinua?

    Aluksi säikähdin arpia, koska olin välttynyt niiltä jo aivan loppumetreille ja aivan yllättäen niitä alkoikin ilmestyä. En kuitenkaan häpeä arpiani, vaan olen oppinut hyväksymään ne ja elämään niiden kanssa. Kumppaniani arvet eivät häiritse, hänen mukaansa hän ei arpia juuri huomaakaan.
  5. P

    Bio-Oil ja Kaksplus.fi kysyy: Missä vaiheessa raskausarvet ovat ilmestyneet?

    En muista tarkalleen, missä vaiheessa sain raskausarpia vatsaani, mutta ne tulivat melko viime metreillä eivätkä olleet pahoja ja ovat jo haalistuneet. Synnytyksen jälkeen maidon noustessa rintoihin sain suurimmat raskausarpeni, joten vastaan raskauden jälkeen.
  6. P

    Bio-Oil ja Kaksplus.fi kysyy: Minkä arvosanan antaisit Bio-Oil -erikoisihonhoitoöljylle?

    Annan Bio-Oilille arvosanaksi 9. Tuote vastasi korkeita odotuksiani, koska olin kuullut Bio-Oilista pelkästään hyvää ennen kuin sain itse tuotteen testiin. Öljy on todella riittoisaa, mutta onneksi se säilyy avattuna jopa 3 vuotta. Jatkan varmasti Bio-Oilin käyttöä tulevaisuudessakin. Itse pidin...
  7. P

    Bio-Oil ja Kaksplus.fi kysyy: Kerro parhaimmat vinkkisi raskausarpien hoitamiseen!

    Paras vinkkini raskausarpien "hoitamiseen" on niiden hyväksyminen. Naisen keho kasvattaa ja kantaa sisällään uutta elämää, joten jäljet saavat olla sen mukaiset. Tietysti toivon, että ajan kanssa raskausarvet haalenevat ja rasvailenkin niitä ahkerasti Bio-Oililla, mutta pidän vartalostani juuri...
  8. P

    Bio-Oil ja Kaksplus.fi kysyy: Miten ennaltaehkäiset raskausarpia?

    Olen ennaltaehkäissyt raskausarpia rasvailemalla ihoani säännöllisesti. Raskausaikanani minulla oli käytössä Burt's Bees Mama Bee -voide, joka oli niin riittoisaa, että kesti koko raskausajan. Olen myös kiinnittänyt huomiota riittävään vedenjuontiin ja terveelliseen ruokavalioon, mutta enemmän...
  9. P

    Tervetuloa seuraamaan Bio-Oil-testiryhmän kulkua sekä osallistumaan keskusteluun!

    Minulla myös on ollut talven jälkeen tosi pintakuiva iho varsinkin kasvoissa ja olen levittänyt Bio-Oilia kasvoille aamuin illoin. Suosittelen kokeilemaan! Varsinkin yön jälkeen iho on ihanan pehmeä ja sileä, kun öljy on ehtinyt imeytymään hyvin. Pesun jälkeen ei jää ollenkaan sellaista...
  10. P

    Bio-Oil ja Kaksplus.fi kysyy: Missä sinulla on raskausarpia?

    Vatsani selvisi suht vähillä raskausarvilla, vaikka kasvoikin mielestäni valtavaksi palloksi. Sen sijaan pari päivää synnytyksen jälkeen sain aivan hetkessä raskausarpia rintoihini, kun maito nousi. Myös napa oli loppuraskaudessa kovilla ja vanha arpi napalävistyksestä venyi ja alkoi punoittaa...
  11. P

    Tervetuloa seuraamaan Bio-Oil-testiryhmän kulkua sekä osallistumaan keskusteluun!

    Muutama päivä Bio-Oilin testailua on nyt takana ja ensivaikutelma tuotteesta on positiivinen. Tässä muutamia ajatuksia Bio-Oilista näiden viime päivien perusteella: - Tuoksu on miellyttävä eikä ainakaan omaan nenääni liian voimakas. Ehkä laventeli jakaa mielipiteitä, mutta itse pidän sen...
  12. P

    Tervetuloa seuraamaan Bio-Oil-testiryhmän kulkua sekä osallistumaan keskusteluun!

    Täällä ilmoittautuu toinen testaaja! Olen 24-vuotias yhden lapsen äiti, joka selvisi raskausajasta suht vähillä raskausarvilla, mutta synnytyksen jälkeen maidonnousu aiheutti raskausarpia rintoihin. Olen kiinnostunut kokeilemaan tuotetta raskausarpien lisäksi avuksi epätasaiselle ihon sävylle ja...

Yhteistyössä