Hakutulokset

  1. wawwi

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Epplu onnea ! <3 Myö ei siirtoon päästy, tuli puhelu että ei ollut hedelmöitystä tapahtunut. Joulukuussa tulee tieto että miten tästä jatketaan, eli suostuvatko vielä uuden hoidon meille tekemään omilla soluilla. Puhelimessa sanoin että myö ollaan siihen valmiita jos he onnistumisen...
  2. wawwi

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Heippahei, vielä on "pakko" tänne palata, jos vielä takaisin joukkoonne huolitte... Viikko sitten maanantaina oltiin luovuttamassa tämän hoidon osalta koska meidän polin gyne sanoi että huonolta näyttää ja ei tästä taida tulla mitään, kuulemma odotetaan vaan että Naistenklinikka antaa...
  3. wawwi

    Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

    Tänään taas uusi kontrolli laihoin tuloksin, isoin folli 12 mm eli hoito loppunee tähän, ootan vielä Helsingistä varmistusta. Kohti luovutettuja munasoluja tässä mennään. Oli ensimmäinen ja viimeinen tämä ivf, kromosomitasolla vikaa.
  4. wawwi

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Kiisuli, onnea! Mie täältä poistun takavasemmalle. Isoin folli oli n. 12 mm ja loput suht samankokoisia kuin viime perjantaina eli huonosti kasvavat. Taitaa olla meidän hoidot tässä omilla soluilla. Kromosomitasolla vikaa minussa, luovutettuja soluja kohti tässä mennään. Toivottavasti teille...
  5. wawwi

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Onpas teillä monella jännät paikat, toovotan paljon plussaonnea piinailijoille! Omaa napaa, tänään kävin toisessa seurantaultrassa ja folleja löytyi yhteensä viisi. Oikeella 2 ja vasemmalla 3, yksi 10 mm ja loput n. 9 millisiä. Mitähän sille viime ultran 10 milliselle on tapahtunut...
  6. wawwi

    Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

    Tänään taasen ultrattu, löytyi 5kpl 9 mm folleja, oikeella 2 ja vasemmalla 3. Gonal jatkuu ja maanantaina seuraava ultra taas. Tuntuu ettei kovin hyviä soluja tulossa, jos tulee ollenkaan. Ja mihinköhän se maanantainen 10 mm folli on kadonnut?!
  7. wawwi

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    SalamaT, matala amh 0.5 , HEP! Oon ajatellu että aika vähillä sivuoireilla oon näistä lääkityksistä selvinnyt, mut tänään huomasin että miun hiukset katkeilee tuolta päälaelta ja ohimoilta. Onks teilä muilla tällästä? Hitto koht saa olla peruukkia hankkimassa. :( Täällä alkaa monella olemaan...
  8. wawwi

    Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

    Bridge miulla alotettii pistokset vasta kp 14, eli viikko alkuperäistä aikataulua myöhemmin. Ylihuomenna seuraava ultra. Mitään kummempia tuntemuksia ei tuolla alavatsalla oo, jotenkin tuntuu etteivät ole lähteneet kasvuun.
  9. wawwi

    Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

    Kp 20 jo mennään.
  10. wawwi

    Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

    Täähän menee ihan yksinpuheluks.. No mutta, kävin tänään ensimmäisessä seurantaultrassa ja oikeelta löyty 1x10mm, 1x5,5 ja 2x4.8. Vasemmalta 1x5,6 ja 2x4,3 + molemmilta puolilla muutama pieni. Sama annos 350iu Gonalia jatkuu. Perjantaina seuraava ultra.
  11. wawwi

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Tsemppiä kaikille piinailijoille ! :) Mie oon viime keskiviikosta asti pistäby Gonalia annoksella 350iu. Tänään oli ensimmäinen seurantaulra ja folleja löyty oikeelta 1x10mm, 1x5,5 ja 2x4.8. Vasemmalta 1x5,6 ja 2x4,3 + molemmilta puolilla muutama pieni. Kysyin että mitä noiden mittojen pitäis...
  12. wawwi

    Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

    Tuba pahoittelut. Toivon teille onnea pakkasalkioista ❤ Mie kävin tänään ultrassa. Sama ultraaja oli kuin viimekerralla. Nyt oli limakalvo muuttunut 6 mm > 3 mm. Oikeella näky yksi 6 mm follikkeli ja useita pieniä molemmilla puolilla. Nyt sitten odotetaan puhelua Helsingistä että saanko...
  13. wawwi

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Ei ne mitään verikokeita ottaneet, olivat faksanneet kuvat täältä Helsinkiin meitä hoitavalle lääkärille. Ultrakuvissa oli joku löydös joka viittaa siihen että oon ovuloinut spontaanisti. Ja 6 mm limakalvokin tässä vaiheessa kiertoa siihen kuulemma viittaa.
  14. wawwi

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Tänään kävin (nolla?)ultrassa ja lääkäri sanoi että hieno juttu, kohdun limakalvo hyvä ja pieniä rakkuloita näkyy munasarjoissa. Aattelin että jes, hain gonal-f:n apteekista ja ootin että varmistussoitto annoksesta (350iu!) tulee ja pääsen pistämään. Puhelu tuli Naistenklinikalta (hoito...
  15. wawwi

    Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

    Jep. Tuli puhelu Helsingistä ja hoito siirtyy vähintään viikolla. Epäilevät että mie oon ovuloinut Terolutin aikana ja Synarela ei oo toiminu. Mahdollisesti keskeytyy koko hoito. En enää jaksa uskoo tai oottaa mitään, ensi tää paska keho ei ovuloi sillon ku pitää, ees lääkkeiden avulla ja sit ku...
  16. wawwi

    Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

    Ja tuba, kuulostaa hyvältä! Toivotaan parasta ! :) Meinaatko millon testata?
  17. wawwi

    Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

    Bridge onnea! <3 ja juu, tuota minfullnesia oon miettinyt. Oon ruvennu joogaamaan ja ostin värityskirjan, niillä saa mielen rauhottumaan. Tosin noitten viimesten itkujen jälkeen on ollu aika tasanen mieliala onneks, sillä en oo pystyny joogaamaan tai värittämään moneen päivään, kun tulehtu...
  18. wawwi

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Heip ! Kirjoittelin täällä aiemmin ja hiljaiseloa olen viettänyt nyt muutaman kuukauden, kun hoitojen saralla ei mitään ole tapahtunut. Lapsettomuuden syy alhainen Amh ja korkea Fsh. Ikä 24, miehellä 31. Kesällä kokeiltiin muutama kierto Letrozolilla, Pregnylillä ja ajoitetuilla yhdynnöillä...
  19. wawwi

    Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

    Tuba, onnea kyytiläisestä! <3 Tosta pitkästä ja lyhyestä kaavasta, mie päätin nyt ivf-ensikertalaisena etten kyseenalaista (ääneen) lääkäreiden ajatuksia siitä mikä on meidän kohdalla parasta. Kieltämättä oon ite samoilla linjoilla pitkästä kaavasta, tuntuu hullulta lamauttaa kehon oma...
  20. wawwi

    Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

    Onnea kyytiläisestä Bridge ja pitkää pinnaa piinapäiviin !! Betsy mie oon myös miettiny oisko järkevämpää tehä toine ivf heti perään ilman tuoresiirtoja, mut oletan että haluavat Naistenklinikalla ainakin miun kohdalla tehä tuoresiirron. Tosin meillehän ei oo luvattu kuin yksi ivf...

Yhteistyössä