Hakutulokset

  1. O

    Miten mies reagoi plussaan?

    Km jälkeen uusi raskaus... 2 Haamuviivaa. Valossa viivat näkee hyvin,muuta haaleat. Edellisessä raskaudessa sama,tummenivat päivä päivältä. Nyt rv 3.2. No,tietenkin näytin testit miehelle ja luulin hänen kapsahtavan kaulaan... Tiiraa ja tiiraa hämärässä,lopulta löytää viivat (2 testiä). No,onko...
  2. O

    plussa km jälkeen!!

    Sain km 5.0 vkolla lokakuun alussa.Välissä kp 29 normimenkat. Tässä olen muutaman päivän miettinyt,että miten on niin samanoloinen tuntemus,kuin viime raskaudessa... Turvottaa välillä, äkillinen tosi kova jano (tuntuu,että suu kuivuu totaalisesti ),Menkkamaisia tuntemuksia,mutta kuitenkin...
  3. O

    Menkkatuntemuksia km;n jälkeen

    Km 6.10. Vkolla 5... Sen jälkeen ollut 3 viikkoa vaihtelevia menkkatuntemuksia. Toisena päivänä tuntuu,että justiin alkaa. Mitä nämä on? Tämä on ihan päivittäistä.
  4. O

    Raskausoireet keskenmenon jälkeen

    Millaisia raskausoireita teillä on ollut spontaanin km jälkeen? Minulla 6.10.km vuoto 2 pvää. Siinä oletuksessa olen,että oli km.(vko 5). 10.10. Testi oli jo negatiivinen. Nyt ollut menkkatyyppisiä tuntemuksia jo kohta vkon.Kuukautisia ei vain tule. Joitain muitakin oireita on. Edellinen...
  5. O

    Keskenmenon jälkeen...raskaanako?

    Minulla oli keskenmeno vkolla 5. (6.10.)Neuvolasta sanottiin,että tod.näköisesti tuulimuna.Vuotoa vain 2 pvää. En käynyt tarkastuksissa,kun ei kuulemma tarvitse. Raskausoireet loppuivat täysin vuotoon. Nyt olen odotellut kuukautisia ja miettinyt,onko nämä nykyiset oireet...
  6. O

    alkuraskaus vkot 4-8

    Miltä sinun alkuraskaus tuntuu? Vai tuntuuko miltään? Minulla alkaa ensi vkolla 5 viikko. -Alavatsassa erilaisia tuntemuksia (ei kovia)nipistyksiä ja muljahduksia -Välillä maha löysällä -Etovaa oloa pitkin päivää -Väsymystä -Iltaisin palelua -Aivastelua -Aiemmin oli kova nälkä,nyt enempi...
  7. O

    Raskausviikkojen lasku

    Jihuu! En ole uskoa tätä todeksi! Viikonloppuna eri päivinä 3 haamua Apteekin testillä. Tänään testasin digitaalisella RASKAANA 1-2. Tunne kaiken odotuksen jälkeen on uskomaton ja epätodellinen. Olen yrittänyt olla lukematta kovin tarkasti kaikkea raskauteen liittyvää aikaisemmin, ehkä se on...
  8. O

    Kuinka pian raskaaksi pillereiden jälkeen?

    Kuinka pian tulitte pillereiden jälkeen raskaaksi? Söin Femoden-pillereitä liki 20 vuotta ja nyt jätin ne pois 2viikkoa sitten, kesken liuskan. Minulla on endometrioosi ja olen ollut siinä uskossa, että raskautta saa odotella, jos sitä edes tulee... Mutta, päätimme jättää pillerit pois, että on...
  9. O

    Pillereiden jälkeen raskaaksi

    Kuinka pian tulitte pillereiden jälkeen raskaaksi? Söin Femoden-pillereitä liki 20 vuotta ja nyt jätin ne pois 2viikkoa sitten, kesken liuskan. Minulla on endometrioosi ja olen ollut siinä uskossa, että raskautta saa odotella, jos sitä edes tulee... Mutta, päätimme jättää pillerit pois, että on...

Yhteistyössä