Hakutulokset

  1. Wendys

    Helmikuun Helmiäiset 2016 *Helmikuussa* MEIDÄN KUU!

    Heippa kaikki, tulin vaan äkkiä huutelemaan tänne, että meille syntyi lopulta vasta torstai iltana klo 20.46 hätäsektiolla Tyttö :love: 3540g ja 49 cm, pipo 36 cm Tosiaan synnytyssalissa olin tiistai aamu kymmenestä tuonne torstai iltaan asti, eli ei ollut mikään nopea urakka. Siitä voin...
  2. Wendys

    Helmikuun Helmiäiset 2016 *Helmikuussa* MEIDÄN KUU!

    oijoi, paljon onnea NassuRessu ja fanny07 ! :love: Täällä oli rauhallinen yö supistusten suhteen. Tosin unet jäi vähän lyhkäsiks silti, kun koira oksensi ekan kerran ennen neljää ja uudelleen ennen kuutta (n) Miehen herätyskello soi viiden aikaan, että kerkesin mä vaakatasoon siinä lattioiden...
  3. Wendys

    Helmikuun Helmiäiset 2016 *Helmikuussa* MEIDÄN KUU!

    Karmaliini, kurjaa että oli arvot huonot :cautious: Vähän on kyllä kisan makua tässä, hattivattiksella ollut toivottavasti parempi onni kun ei oo mitään kuulunut. :D Mulla onneks pitäis nyt kaikella järjellä olla paikat edes puoliks auki ja valmiina, toi lääkkeillä kypsyttely kuulemma voi kestää...
  4. Wendys

    Helmikuun Helmiäiset 2016 *Helmikuussa* MEIDÄN KUU!

    Kirpsakka, täälläkin kävi niin että noin tunti sitten toi pallo vaan tipahti pois ja nyt on lupaavat supistukset tipotiessään (n) Mulle ohjeistettiin että jossei muuta tapahdu kun ton irtoominen, nii sit vaan huomen aamulla sovitusti katteleen mitä seuraavaks tehdään. Kun olis tienny ettei tästä...
  5. Wendys

    Helmikuun Helmiäiset 2016 *Helmikuussa* MEIDÄN KUU!

    Mulle laitettiin se balongi nyt sitten, paikat jo sen verran reilusti auki (y) ja koska sairaalalle matkaa vaan 5min, niin ei tarvinnut jäädä osastolle odottelemaan. Aamulla sit viimestään annetaan lisävauhtia, eli paluuta ei oo. :barefoot: On kyllä vähän hankala kapistus, kun tollanen letku on...
  6. Wendys

    Helmikuun Helmiäiset 2016 *Helmikuussa* MEIDÄN KUU!

    Äiti seiskanelonen, paljon onnea uudesta tulokkaasta! :love: Kiitän kaikkia osanotosta ja tuesta, tänne palstalle on hyvä purkaa oli asia kun asia. Toivottavasti linjoille jää roikkumaan porukkaa senkin jälkeen kun kaikki on vauvautunut, niin voi sitten tuskastella taas vähän erilaisia ongelmia...
  7. Wendys

    Helmikuun helmiäiset 2016 *Tammikuussa*

    Paljon onnea Laurelii! Alisa_84, alkaa nahkakin kiristää, raskausarpia on muutamassa viikossa tullu reippaasti lisää ja varsinkin ylämahassa nahka aika kireällä (n) Eniten ahdistaa kuitenkin jatkuva pistävä kipu tossa kylkikaaressa, ilmeisesti vauvan peppu tai jokin painaa keuhkoa tai jotain...
  8. Wendys

    Helmikuun helmiäiset 2016 *Tammikuussa*

    Äiti seiskanelonen, täällä on mun lisäks kai ainakin muutama muu joilla todettu raskausdiabetes, joka saattaa vaikuttaa mm. istukan toimintaan ja varsinkin vauvan kasvamiseen isoksi. Aika usein painoarvio lasketulle ajalle on näillä vauvoilla yli 4 kiloa, ja riippuen vauvan ja äidin voinnista ei...
  9. Wendys

    Helmikuun helmiäiset 2016 *Tammikuussa*

    Laurelii osanotot koiran menetyksestä. Nuo elukat ovat niin suuri osa arkea, että ne todella ovat perheenjäseniä ja suru on varmasti sen mukainen :( Mun elämään koira on tullut "kaupanpäällisenä" kun miehen kanssa alle pari vuotta sitten laitettiin hynttyyt yhteen, mutta jo tässä ajassa tuosta...
  10. Wendys

    Helmikuun helmiäiset 2016 *Tammikuussa*

    Kiitos kaikille myötätunnosta, eilen kyllä tuli itkustettua koko ilta miehen kainalossa, nyt alkaa jo tuntua että tässä on vaan selvittävä eteenpäin. Meneehän se viikko varmaan nopeeta, vähän vaan vaatii ens viikolla enemmän järjestelyjä kaikki, kun meillä on miehen esikon viikko, eikä mitään...
  11. Wendys

    Helmikuun helmiäiset 2016 *Tammikuussa*

    Tsemppiä nyt kaikille sairastaville, varsinkin IMN tilanne kuulostaa kurjalta. Tänään jälleen äitiyspolilla piipahdettu, ja odotukset oli kovat, koska lääkäri viimeks lupaili että jo tänään voitaisiin käynnistää, tai ainakin sopia käynnistykselle päivää (rv tänään 37+1) Mutta vielä mitä...
  12. Wendys

    Helmikuun helmiäiset 2016 *Tammikuussa*

    Huomenna poksuu rv 37 :) Sen kunniaks huomasin tänään että rinnoista on alkanut heruun nestettä. o_O Toivottavasti olis merkki siitä että imetys käynnistyis sit kivasti, ensikertalaisena kun ei yhtään voi tietää :rolleyes: Supistellu on monena päivänä, mutta pari yötä on tullu kohtuullisen hyvin...
  13. Wendys

    Helmikuun helmiäiset 2016 *Tammikuussa*

    Ninami, mulla oli lähtötilanteessa sokerirasituksessa kaikki arvot reilusti koholla, eikä ruokavalion muuttamisesta ollut pelkälleen hyötyä, nii nyt syödään lääkkeitä + pistetään insuliinia, ja siltikin joutu melki kaikki hiilarit karsiin ruokavaliosta. Kun aamupalaks ja iltapalaks vetää joka...
  14. Wendys

    Helmikuun helmiäiset 2016 *Tammikuussa*

    "Ihanaa" että muitakin oloihin kypsiä on, voi koittaa lohduttautua sillä kun ketuttaa oma olo (y) Itellä ehkä eniten vaivaa toi kokoaikanen kylkikaaren pistävä kipu, kun tyyppi painaa pepullaan sitä,vaikka pää onkin jo ollut pari viikkoa tiiviisti kiinnittyneenä lantiossa. Toinen ärsytyksen aihe...
  15. Wendys

    Helmikuun helmiäiset 2016 *Tammikuussa*

    Kiitos kaikille tuesta, se jää nyt nähtäväksi selviääkö jotain lisää ennen synnytystä, vai mennäänkö näillä siihen asti että pikkunen syntyy. Oon kyllä miettiny päässäni jo kaikki "mitä jos"- vaihtoehdot läpi, lähinnä sen pelottaa, että syntymän jälkeen tulis viel sairaalareissu tampereelle ja...
  16. Wendys

    Helmikuun helmiäiset 2016 *Tammikuussa*

    Eilen tosiaan olin kontrollissa niistä vauvan suoliston laajentumista, mutten kerenny tänne tulla päivittään kuulumisia, joten nyt niistä. Kävin ensin käyrillä ja keskusteltiin sitten kätilön kanssa tosta kyljen ja keuhkon piston tunteesta, joka on nyt kokoajan. Virtsat oli kuitenkin ok, joten...
  17. Wendys

    Helmikuun helmiäiset 2016 *Tammikuussa*

    Mulla alkaa äitiysloma virallisesti maanantaina, Kelan sivuilla mun hakemus roikkuu "odottaa työnantajan tietoja" -statuksella, oman osuuteni oon hoitanu jo monta kuukautta sitten, mutta työnantajan pitäis postittaa paperit, kun TESsin mukaan ne maksaa mulle ekat kolme kuukautta ja kela sit...
  18. Wendys

    Helmikuun helmiäiset 2016 *Tammikuussa*

    Hyvää tätä vuotta kaikille! Täällä ollaan kovasti koitettu ottaa levon kannalta, ahdistaa vaan kun joulunkin vois siivota jo pois ja puhdasta pyykkiä on iso kasa kaappeihin laitettavaksi :unsure: Eilen oltiin anoppilassa anopin synttärikahvit juomassa ja siellä istuin pari tuntia keittiön...
  19. Wendys

    Helmikuun helmiäiset 2016 *Joulukuussa*

    Eipä menny oikein mikään sillä käynnillä niinkun olin toivonu, hoitaja heti sokerimittausten seurantaa katsottuaan totesi, että pistämään on tästä eteenpäin ruvettava.:unsure: Sydänkäyrilläkin olin hetken, kum nyt rv 33 niitä on jo hyvä ottaa. Hienot supistuskäyrätkin saatiin sinne piirtymään...
  20. Wendys

    Helmikuun helmiäiset 2016 *Joulukuussa*

    Täällä ollaan kohta menossa äitiyspolille sokeriseurantaan. Vähän jännittää määrätäänkö nyt sitä insulinia, kun viimeks sain puhuttua pelkän pillerilääkityksen. Ei kuitenkaan ihan hirveesti oo ollu sokerit korkeella, vaikka reippaasti oon herkutellu jouluruokia "dietin ulkopuolelta" :unsure...

Yhteistyössä