Hakutulokset

  1. D

    Helmikuun helmiäiset 2016 *touko-kesäkuussa*

    Illalla alkoi vuotaa menkkojen tapaan ja jatkuu menkkakipuineen. Taitaa olla kohtu tyhjentymään päin :(Viime kerralla th vain sanoi että ei voi mitään kun ootella mitä tapahtuu kun olin yhteydessä vuotojen takia. Nyt oli niin identtinen tapaus edelliseen että osasi jo odottaa tulevaa. Eipä...
  2. D

    Helmikuun helmiäiset 2016 *touko-kesäkuussa*

    Tuhruttelu oli aamulla vähän runsaampaa. Päivisin aina laantunu. Onhan tämä piinaavat kun ei tiedä mihin suuntaan menossa. Kipuja ei ole ollu ja ellotusta ja rintojenarkuutta on oireina. Väsymys on vaan kaikonnut.
  3. D

    Helmikuun helmiäiset 2016 *touko-kesäkuussa*

    Tuhruttelu oli aamulla vähän runsaampaa. Päivisin aina laantunu. Onhan tämä piinaavat kun ei tiedä mihin suuntaan menossa. Kipuja ei ole ollu ja ellotusta ja rintojenarkuutta on oireina. Väsymys on vaan kaikonnut.
  4. D

    Helmikuun helmiäiset 2016 *touko-kesäkuussa*

    Eilen alkoi ruskealla tuhrulla. Tänään tullut ihan punaista limansekaista sotkua..
  5. D

    Helmikuun helmiäiset 2016 *touko-kesäkuussa*

    Nonni ja tuhruvuoto alkoi taas samaan aikaan kuin alkuvuoden km raskaudessa eli ei taida tulla helmikuu vauvaakaan :( dicey 5+2
  6. D

    Helmikuun helmiäiset 2016 *touko-kesäkuussa*

    Töissä on mennyt viikonloppu. Vielä tänään pitäisi jaksaa iltavuori tehä ja kesäloma alkakoon :) Alaselkä on ruvennut vihottelemaan tuosta seisomatyöstä jo nyt. Täällä lapsilla on ikäeroa 3v4pv. Itse koin keskenmenon 4/15 RV 6+4. Rv5+2 alkoi tuhrutella silloin.Pieni pelko takaraivossa...
  7. D

    Helmikuun helmiäiset 2016 *touko-kesäkuussa*

    Hei. Liittyisi mukaan :) Tein ensimmäisen positiivisen testi viikko sitten. Lapsia minulla on ennestään kaksi tyttö 7v ja poika 10v eli nyt kolmatta odotellaan :) laskettuaika 14.2. dicey/32/3lapsi/kaks

Yhteistyössä