Hakutulokset

  1. PikkuPöllö

    3-kymppiset ensimmäistä odottavat

    ONNEA Mustikk4. Pakko oli tulla katsomaan että joko joko :love: Ja kiva kuulla kuulumisia Tilulilu kans. Meillä reilu 8kk jätkä täällä kovasti yrittää kontata. Unikoulu menossa..yösyötöt pois. 2yötä takana ja toinen oli ensimmäistä helmpompi. Ensyö toivonmukaan vielä helpompi (y) Onnea myös...
  2. PikkuPöllö

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Moikka moi Kävin perjantaina neuvolassa ja sain lähetteen lisäultraan koko arvioo kun on tuo radi. Hieman jännittää kun itse oon ollu melkein 5kiloo samoin melkein kaikki suvun lapset reippaasti yli 4kiloa lähemmäs 5... Onko muilla joilla radi annettu tätä extra käyntiä? En yhtään osaa edes...
  3. PikkuPöllö

    3-kymppiset ensimmäistä odottavat

    Pakko oli kommentoida noihin rattaisiin että oletteko semmosiin törmänneet kun Hauck king air trio? Katoin pikaisesti niitä Oran rattaita ja äkkiseltään näyttää suht samanolosilta ja edullisetki on. Kannattaa vilkaista. Ja jos jollain on kokemusta niistä niin saa toki kertoa nimittäin me ollaan...
  4. PikkuPöllö

    3-kymppiset ensimmäistä odottavat

    Syy miks ei selällään suositella nukkua lopussa on kun kohtu painaa verisuonia ja tulee huono olo ja mulla ainaki eka oireet ennen sitä huonoa oloa oli että heräsin ja jalat oli puutuneet. En missään nimessä voi enään maata selällään(ja olen selllä nukkuja normaalisti). Selällään voin maata...
  5. PikkuPöllö

    Raskaaksi heti pillereiden jälkeen

    Eikö siis tullu mitään vuotoa kun jätit pillerit?
  6. PikkuPöllö

    Syyskuun söpöläiset 2016

    On ainaki minä (n) Todella huonosti jaksan ottaa verensokerin. Huomenna pakko ottaa ku tällä viikolla en oo muistanu/jaksanu ottaa kertaakaan. Inskaa ei tartte pistää mut syön kyl välillä mitä sattuu. Sokerit kuitenki mitatessa aina rajan sisäpuolella.
  7. PikkuPöllö

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Pakko tulla kirjoittaan jotain ku meidän kuukausi tippuu kohta etusivulta :D Samalla kysynki onko muut kokenu semmosta viiltävää kipua alapäässä? Yleensä kun kävelee. Kestää sekunnun ja ihan ku joku työntäs teräaseen haarojen väliin. Kauhea tunne. Ei tule kun sillon tällön vaan mut pistää...
  8. PikkuPöllö

    3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

    Mustikk4 kovasti onnea teille:love::love::love: Olin ihan varma että tärppää ja siks tulinki ihan vaan sitä kattoon että joko testasit(y) Toivotaan nyt et kaikki menee hyvin:)
  9. PikkuPöllö

    Lastenrattaat! Mitkä ja miksi?

    Moikka Kaikilla isot hankinnat edessä ja haluaisin nyt kuulla mitkä rattaat ostitte/ostatte/harkitsette? Rengasvalinnat, uudet/käytetyt, hinta jne. Mietin itse Emmaljungan rattaita ilmakumirenkailla jotta lumessakin helppo kulkea, mutta tää on viidakko ja siksi ajattelin et olis kiva kuulla...
  10. PikkuPöllö

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Moikka taas pitkästä aikaan. Lueskelen aina teidän juttuja mut harvemmin itse mitään laitan tänne. Johtusko siitä että VIELÄKIN (21+0) en oikeen usko et tää raskaus saadaan loppuun asti... Nyt mietin samoja asioita kun Viljaa, kun ne liikkeet ei vaan tunnu. Joskus joku "kupla" jossain mut en...
  11. PikkuPöllö

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Tuo on kyllä hankala. Itse en näe siinä mitään väärää. Oon itse kampaaja ja oon niissä höyryissä päivät pitkät. Se että laitat sitä päähän pari kertaa nyt tuskin on vaaraks kellekkään.Tätähän on tutkittu mutta kukaan ei ole mun tietääkseni vieläkään pystyny todistamaan että olisi vaaraks...
  12. PikkuPöllö

    3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

    Pakko oli tulla kurkkaamaan miten täällä teillä menee. Ilokseni kaks plussa miun jälkeen, onnea kovasti heille (y) Itsellä menossa rv. 15+3. Oon ollu aika hiljaa kun mieli ollu jotenki masis alkuraskauden ja ollu myös kova väsy. Nyt kuitenki hyvillä mielin. Parit neuvolat käyty ja viimeks...
  13. PikkuPöllö

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Onko meitä muita kun minä joilla ei juuri ole tai ole ollu 6+0 juuri mitään oireita? Tissitki on takas melkein normissa. Vuotoa ei ole tullu lainkaan joten olen tosi luottavaisin mielin mutta kun lukee et porukalla oksettaa jo 4+jotain ja ite vetelen mitä haluan naamaan millon haluan ja vaik...
  14. PikkuPöllö

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Ihanaa marily kun ultrassa kaikki hyvin. On tää niin piinaavaa tää oottaminen...
  15. PikkuPöllö

    3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

    Kiitos Mustikk4 ja kaikkea hybää teille kaikille tänne myös. Digi näytti tänään 3+ voi kunpa toivon et kaikki menis nyt hyvin. Inhottava kun ei voi iloita. Pitkä aika sinne varhaisultraanki 15.2... Tuun katteleen teidän kuulumisia ja kertoon omia. Tulkaa pian perässä. 3-kymppisissä odottajissa...
  16. PikkuPöllö

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Nonni nyt tein clearblue digin ja näytti 3+. Vähän jännitti. Neuvolaan sain ajan 9+4 mut onneks varhaisultra sillon 7+4. Aiko lähetellä lappuja täytettäväksi neuvolasta. Sissikko. Ja PikkuneMyy ollaan tosiaan melko samoissa. Sissikko kertoo sit meille miten neuvolassa meni ku joudutaan oottaa...
  17. PikkuPöllö

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Moikka täällä ilmoittautuu kans yksi uusi. Viikkoja 5+3 ja LA 29.9. Kauhuviikko menossa kun 2km tällä viikolla,itseasissa vuoto alkoi molempina kertoina tänään. Nyt kuitenkin jotenki luottavainen mieli. Toivotaan etten tipu korkealta. Varasin varhaisultran tänään ja meen sit tasan kahden viikon...
  18. PikkuPöllö

    3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

    Heippa. Just ajattelin tulla kertoon et toistaiseksi kaikki hyvin. 5+2 tänään. Varaan huomenna ultran ja neuvolan. Siirsin sitä jos vuoto taas alkaa mut toistaiseksi kaikki ok. oon tuolla odottajissa jotain jo kirjoitellut mut on paljon hiljaisempaa kun meidän ryhmässä täällä(n) Minut voi lisätä...
  19. PikkuPöllö

    3-kymppiset ensimmäistä odottavat

    Eliza Day Heti herä mielenkiinto et minne olet menossa, kuin pitkä lento ja millä viikolla oot sillon? Miettiny et jos toukokuussa lähtis jollekki 4tunnin lennolle viikot olis jossain 20..en oo niin tarkkaan kattonu. Siis jos kaikki menee hyvin... Maatessa ei nyt jomota. Kun nousee seisoon...
  20. PikkuPöllö

    3-kymppiset ensimmäistä odottavat

    Infinity ainiin sinäkin olit täällä. Mukavaa kun on "tuttuja". Ja olet jo ns. Turvallisemmilla vesillä(y) Tuon postauksen jälkeen mies sano mulle et kävithän sä vessassa kahden aikaan yöllä :ROFLMAO:Tulin töistä ja laitoin amu testin muitten kans riviin ja oli tummempi ku eilen aamullla+...

Yhteistyössä