Hakutulokset

  1. P

    Helmikuun Helmiäiset 2016 lokakuussa

    Kiitos hyvästä hankintalistasta, esikoista kun odottelee on vaikeaa edes tajuta mitä kaikkea tarvitaan. Jestas ku teillä on jo paljon valmiina ja hankittuna:) ostin ekat vaatteet viime viikolla, kun kummipojalta on jäänyt pieneksi. Muuta ei vielä ole:LOL: meilläkin miehen vanha pinnasänky...
  2. P

    Helmikuun Helmiäiset 2016 lokakuussa

    Ihanaa kuulla Vii hyvistä kuulumisesta! Ultrassa tosiaan myös käyty ja kaikki onneksi hyvin! Terve ja viikkoja vastaavan kokoinen poikavauva sieltä löytyi :love: miehen toive toteutui ja olen myös onnellinen. Täytyy sanoa että koko päivä on mennyt pilvissä leijailessa. Hoitajakin oli mahtava ja...
  3. P

    Helmikuun Helmiäiset 2016 lokakuussa

    Onnea kaikille ihanista ultrakuulumisista! Täällä kans Viii jännitetään tämän päiväistä ultraa. Enää kolme tuntia! Olen koko yön pyörinyt sängyssä ja välillä nähnyt outoja vauvaunia:LOL: Itselläni on ihan tyttöolo, mies tietenkin varma että poika sieltä tulee. Kumpaakaan en tule pettymään...
  4. P

    Helmikuun Helmiäiset 2016 lokakuussa

    Löysimpäs tänne uuteen ketjuun :) Tähkä, itse ajattelin sitä pikkuvaniljan lämpöpussia harmaana, valkoinen on niin arka väri ja itseni tuntien saan sen heti alussa jotenkin pysyvästi pilalle:LOL: Rakenneultraan enää 4päivää! Aika menee hitaasti kun nyt odottelee. Mitään hankintoja ei olla...
  5. P

    Helmikuun helmiäiset 2016 *syyskuussa*

    Missä se uusi ketju näkyy, en löydä :ROFLMAO:
  6. P

    Helmikuun helmiäiset 2016 *syyskuussa*

    Katsoin Fiona tuon linkin ja aivan ihana pussi:rolleyes: totta tuo että hintaa kyllä on aika paljon. Täytyy itsekkin alkaa tuota miettiä:)
  7. P

    Helmikuun helmiäiset 2016 *syyskuussa*

    Kovasti olen lukenut kaikkien juttuja, mutta kirjoittelu on jäänyt kun työt ja koulu painaa päälle. Itse olen kanssa kärsinyt päivittäisestä päänsärystä ja viime viikolla neuvolasta määräsivät sumatriptania. Lääkäri totesi kivasti perään että ei sitä sen vaikutusta sikiöön kauheasti ole...
  8. P

    Helmikuun helmiäiset 2016 *syyskuussa*

    Tänään oltu neuvolassa ja niin syke sieltä taas vain löytyi, vaikka taas pahinta pelkäsin :LOL: on kyllä niin epätodellinen olo, että vauva sieltä vaan tulee:love: mulla kans koko ajan nälkä, koko ajan voisin syödä jotain vaikka ei samalla vähän etoo jatkuva syöminen:ROFLMAO:
  9. P

    Helmikuun helmiäiset 2016 *elokuussa*

    Mä kans ihan unohdan välillä koko raskauden. Vatsa kyllä pömpöttää ja välillä huono olo mutta siinä se. Pistää kans miettimään onko kaikki hyvin, maanantaina onneksi lääkärineuvola. Viimeksi ei sydänääniä löytynyt ku istukka edessä mutta toivottavasti nyt löytyy ettei tarvii panikoida :confused...
  10. P

    Helmikuun helmiäiset 2016 *elokuussa*

    Mulla oli kans päänsärkyä pari viikkoa putkeen. Ei juuri missään vaiheessa ollut kokonaan poissa. Mulla on migreenitausta joka kans varmaan vaikuttaa mutta ilman särkylääkettä en kyllä pärjää. Viime viikolla onneksi jo helpotti eikä nyt ole ollut jatkuvaa särkyä (y)
  11. P

    Helmikuun helmiäiset 2016 *elokuussa*

    Täälläkin nt-ultrassa käyty. Kaikki hyvin onneksi, lukemat hyvät (y) ehkä sitä nyt uskaltaisi jotain pientä jo ostella ja rentoutua hetkeksi :LOL: Laskettu aika siirtyi 19.2, mennään hieman pidemmällä mitä aluksi luultiin. Joten mulle voi vaihtaa LA 19.2.15
  12. P

    Helmikuun helmiäiset 2016 *elokuussa*

    Mulla tuntuu tuollaisia kramppeja välillä myös öisin. Just ku vaihtaa vaikka asentoa vatsan kautta niin saattaa tuntua kunnolla.
  13. P

    Helmikuun helmiäiset 2016 *elokuussa*

    Moikka, mut voisi kans lisätä listaan, ei ole näköjään päivittynyt La 23.2 PRS*1.lapsi.*28*tyks
  14. P

    Helmikuun helmiäiset 2016 *heinäkuussa*

    Moikka, vieläkö mahtuu mukaan? :) Jonkin aikaan olen täällä käynyt lukemassa viestejä, mutta en ole uskaltanut liittyä. Viime viikolla varhaisultrassa käyty, jossa kaikki hyvin. Aiemmin takana keskenmeno, minkä vuoksi olen hieman varovainen tämän raskauden suhteen. Mutta suurella innolla...

Yhteistyössä