Hakutulokset

  1. H

    Huhtikuun hurmurit 2016 *tammikuussa*

    Katjuska87 Mulle saa tehdä tällaiset päivitykset LA 31.3. Synnäri pakon edestä muuttunut NKL / JS Ihanaa alkanutta vuotta kaikille! Meillekin tänään saapui valkoinen peite maahan, kyllä piristää.. (y) Kovasti supistelee, ja kipeää tekee, yöt on hirveitä. Tuntuu että kyljet hajoo. Ei siis mikään...
  2. H

    Huhtikuun hurmurit 2016 *Joulukuussa*

    Mulla juurikin lähete fysioterapeutille välinevuokraamoon Myyrmäkeen.. Huomenna jos muistais soittaa aikaa, niin sais tukivyön mahd. pian. Tuntuu että vatsa repee kun kasvaa niin hurjasti :(
  3. H

    Huhtikuun hurmurit 2016 *Joulukuussa*

    Ainakin "alkuperäinen" ryhmä on jo suljettu uusilta huhtikuisilta, sitä varten varmaankaan ei hyväksyntää ole tullut..
  4. H

    Huhtikuun hurmurit 2016 *Marraskuussa*

    Onnea kaikille ultrakuulumisista! On se vaan jännää kuinka aika suorastaan liitää eteenpäin.. Ja tervetuloa uudet! Täällä oli maanantaina rakenneultra, ja ei tullut suurena yllätyksenä että poika on meille tulossa. Vannoin nelisen viikkoa sitten erittäin huonossa olossa ja kaikessa...
  5. H

    Huhtikuun hurmurit 2016 *lokakuussa*

    Pähkinäpuu: Kiitos tsempeistä! Kyllä tosiaan pieni ja omakin terveys on tärkeintä. Soitin neuvolan puhelinpalveluun, mutta mulla on neuvolalääkäri jo 22.10. Niin sanoi että pärjäile sinne asti.. ei kai muukaan auta. Katjuska87: Mä oon myös jäänyt esikosta rv 24-25 lopullisesti saikulle. Nyt...
  6. H

    Huhtikuun hurmurit 2016 *lokakuussa*

    Aikaista aamua kaikille! Ahkerasti olen käynyt täällä lukemassa juttujanne, mutta kommentointi on jäänyt tekemättä kun ei mukamas aikaa riitä.. :whistle: Näyttää siltä että pian riittää aikaa niin paljon että ihan itkettää. Täällä uni ei maistu, kun omat olot valvottaa.. Samalla päässä pyörii...
  7. H

    Huhtikuun hurmurit 2016 *Syyskuussa*

    Heippa vaan kaikille, ja tervetuloa uusille! Sanon nyt itsenikin puolesta että neuvolan mukaan LA aikani olisi jo maaliskuun puolella. (Jopa 24.3.) Tänään neuvolan mukaan siis jo mentäis 10+6. Mutta omien testailujen ja oviksen bongailun avusta tiedän että neuvola on väärässä. Eilen kävin...
  8. H

    Huhtikuun hurmurit 2016 *Heinä-elokuussa*

    Täällä tänään käyty kättärin päivystyksessä tsekkaa tilannetta.. Lauantaista asti vuodellut enemmän ja vähemmän verta, niin viime yö menikin huolehtiessa ja valvoessa. Pakko oli käydä näyttäytymässä. Omat arviot hedelmöittymisestä pitää aika hienosti paikkansa, pikkuinen vastasi kooltaan...
  9. H

    Huhtikuun hurmurit 2016 *Heinä-elokuussa*

    Faceryhmään kaveripyyntö laitettu Kylläpäs on ollut kaikenlaista, etova olo vaihtuikin sitten ihan oksenteluun. Rinnat on niin tolkuttoman kipeet, ja pissalla saa ravata alvariinsa. Esikoisesta ei ollut sitten niin minkäänlaisia oireita, ja tässä podetaan sitten kaikkea mahdollista...
  10. H

    Huhtikuun hurmurit 2016 *Heinä-elokuussa*

    Ihanaa kun uusia onnekkaita saapuu joukkoon, tervetuloa kaikille! Täällä ollaan ihan uusissa ennenkokemattomissa fiiliksissä, mulla on aamusta iltaan kokoajan aika etova ja huimaava olo. Väsymys on jotain käsittämätöntä, ja turvotus on lähtenyt ihan käsistä. Ei tällaista esikoisesta ollut. (n)...
  11. H

    Huhtikuun hurmurit 2016 *Heinä-elokuussa*

    Debis Mulla esikonkin raskaus oli ihan alussa aika oireeton, samoin tuo tuulimuna. Joskus rv 7 alkoi molemmissa raskauksissa rintojen arkuus, älytön näläntunne, etova olo ja väsymys. Tuulimunassa kurjinta oli että oireet jatkuivat vielä 2vkoa kohdun tyhjentämisen jälkeen. Tuntui niin turhalta.
  12. H

    Huhtikuun hurmurit 2016 *Heinä-elokuussa*

    Heippa kaikille! Uusi huhtikuinen ilmoittautuu varovaisin mielin joukkoonne. (y) Haamu saatu 24.7. Ja 1.8. erittäin vahva plussa. Täällä toisen lapsen yritys aloitettu viime syksynä ja saldona yksi ainoa raskaus joka kuitenkin harmillisesti päättyi tuulimuna diagnoosiin 05/15. No siitä on...

Yhteistyössä