Hakutulokset

  1. S

    Helmikuun helmiäiset 2016 *syyskuussa*

    Niimpä, sen kun aina tietäs onko ok. kipuja vai ei. Täällä ei kyllä kauheesti noteerata jos neuvolaan soittaa ja kysyy. Seuraava aikakin vasta 1.10. Tosi harvassa tuntuu olevan, ei edes iän puolesta mitään extraa!
  2. S

    Helmikuun helmiäiset 2016 *syyskuussa*

    Mulla kun eka raskaus eikä mitään kipuja aiemmin niin heti säikäyttää. Mutta jännä juttu.. mullakin tää kipu samalla puolella ja samoilla kohdin kuin mistä löydän sydänäänet.Liikkeitä en oo vielä tuntenu ollenkaan, nyt 18+1.
  3. S

    Helmikuun helmiäiset 2016 *syyskuussa*

    Onko teillä ollut nyt myöhemmillä viikoilla mahakipuja.. muita kuin repäisykipuja äkkinäisistä liikkeistä? Täällä koko päivän tasaseen tahtiin parin sekunnin kestäviä viiltelyitä ihan alhaalla, oikealla puolella. Eikä johdu rasituksesta. Tosi inhottavaa :(
  4. S

    Helmikuun helmiäiset 2016 *elokuussa*

    Ajattelen vaan kun niin moni puhuu pelkästään nt-luvusta mitä se on ollu mutta ei kokonaistuloksesta. Mä en tienny siellä ultrassa ollessani yhtään mitä ne luvut pitäis olla ja olin vaan onnellinen kun sanottiin, että raja-arvojen alapuolella eikä tarvitse jatkotutkimuksia. Nyt vasta kun...
  5. S

    Helmikuun helmiäiset 2016 *elokuussa*

    Oletteko saaneet nt- ultran + verikokeiden seulontatulokset ihan numeroina vai vaan, että normaalit eikä vaadi lisätutkimuksia?
  6. S

    Helmikuun helmiäiset 2016 *elokuussa*

    Puhelimen takkuilusta huolimatta esittäydyn jonon jatkoksi helmikuisiin :-) Täällä 39v. esikoisen odottaja. Aikaisemmassa erittäin pitkässä parisuhteessa selittämätön lapsettomuus. Muutaman vuoden sinkkuilun jälkeen, nyt uudessa parisuhteessa alkanut tapahtua clomifenien avulla. Alkuvuonna yksi...

Yhteistyössä