Hakutulokset

  1. P

    Mun tekee mieli piiskaa...sis

    Sinun kuva tai jonkn muun... ei sillä väliä. Edelleen piiskaan sekä nuorten että vanhempien naisten peppuja, eroottisesti mutta rauhallisesti.
  2. P

    Mun tekee mieli piiskaa...sis

    Minä voin myös antaa piiskaa, mutta ainoastaan naisille.
  3. P

    Mun tekee mieli piiskaa...sis

    Sait kiinnostukseni viriämään... tässä vaiheessa erittäin jyrkkä ehkä on paras vastaukseni. Olen reissun päällä ja palaan vasta perjantaina.
  4. P

    Mun tekee mieli piiskaa...sis

    Ihan samaa nickiä käytän jossain muuallakin. Wäiskiä en varsinaisesti harkinnut, mutta ei se poissuljettukaan ole.
  5. P

    Mun tekee mieli piiskaa...sis

    Tässä komppaan TiiBiitä. Piiskaus on minullekin se juttu, nuo muut ei kiinnosta. Ja minä nimenomaan annan piiskaa.
  6. P

    Mun tekee mieli piiskaa...sis

    En tiedä osoititko kysymyksen minulle, vai yleisesti tälle palstalle... Voin tietenkin puhua vain omasta puolestani. Piiskaamistani naisista noin kolmannes oli saanut piiskaa kuritusmielessä joskus aikaisemmin. Eniten piiskaa haluavat eivät yleensä olleet saaneet piiskaa rangaistusmielessä esim...
  7. P

    Mun tekee mieli piiskaa...sis

    Näin se varmaan on, itse olen aina se piiskaa antava osapuoli. Tuo bilepiiskaaminen on myös minusta kiihottavaa, vaikka siihen ei seksiä kuulukaa. Minulla on myös ollut joitain naistuttuja, joita ole vain piiskannut silloin tällöin, ilman että siihen olisi seksiä liittynyt. Kysymys ei siis ole...
  8. P

    Mun tekee mieli piiskaa...sis

    No, tässä sama juttu kuin edellisessä vastauksessani, ei voi hirveästi yleistää. Kaikkien kanssa on juteltu asiasta ensin sen verran perusteellisesti, että kumpikin varmasti ymmärtää, mistä on kysymys. Esimerkkinä 1980-luvulta eräs tyttöystävistäni halusi piiskausta "rangaistukseksi", koska oli...
  9. P

    Mun tekee mieli piiskaa...sis

    Olen aina aloittanut kädelläni, ja tilanteen mukaan sitten olen tai en ole käyttänyt piiskausvälinettä. Käytössä on ollut erilaisia nahkahihnoja, ratsupiiskan tyyppisiä piiskoja, monihaaraisia "kissapiiskoja", vitsoja pajusta ja koivusta näin muutamia mainitakseni. Joskus ei ole jäänyt edes...
  10. P

    Mun tekee mieli piiskaa...sis

    Miten sitten koit tuon tajuttoman piiskaamisen? Itse en ole saanut piiskaa rangaistusmielessä lapsena, enkä omia lapsianikaan ole piiskannut. Eroottisessa mielessä piiskaaminen on sitä vastoin ollut aivan mahtavaa. Olen piiskannut lähes kaikkia tyttöystäviäni noin 40 vuoden aikana. Piiskaus on...

Yhteistyössä