Hakutulokset

  1. T

    Monikko-odottajat v. 2015-2016

    En tiedä olisiko tämä tarpeellista, mutta haluan nyt silti ilmoittaa (ja jakaa kokemukseni), etten enää jatkossa tule osallistumaan monikko-odottajien keskusteluihin. Tässä nyt kävi se, mitä varmaan kaikki odottavat äidit pelkäävät eli sain täysin ilman mitään ennakkovaroitusta keskenmenon...
  2. T

    Monikko-odottajat v. 2015-2016

    Bessonitsa, soita ihmeessä sairaalaan ja kysy missä kutsu viipyy. Meillä tosin oli se systeemi, että itse varailtiin ajat ultraan ja verikokeeseen, mutta hyvät ohjeet sai neuvolasta (ja meille tämä kaksosraskaus siis selvisikin vasta tuolla ultrassa). Mulla tehtiin se ultra menkkojen mukaan...
  3. T

    Monikko-odottajat v. 2015-2016

    Moikka! Yammi, mä kävin eilen testailemassa niitä vaunuja Lastentarvikkeessa ja AT-Lastenturvassa. Lastentarvikkeessa ei ollut yksiäkään vaunuja, jotka olisi miellyttänyt, mutta tuolla AT-Lastenturvassa oli ne Mountain Buggy Duetit, jotka mulla olikin kiikarissa ja ne tuntui kyllä sen verran...
  4. T

    Monikko-odottajat v. 2015-2016

    Meillä oli sama juttu viime viikon neuvolassa noiden sydänäänien kanssa, että toinen kuului todella selvästi ja voimakkasti. Toista joutui täti hiukan etsimään ja ääni oli paljon vaimeampi. Täti epäili, että tämä vaimeampi ääninen kaveri olisi ollut toisen takana ja siksi ei kuulunut niin...
  5. T

    Monikko-odottajat v. 2015-2016

    Mä taisin aloittaa vatsan öljyämisen heti kaksosuutisten jälkeen. Käytän perus vauvaöljyä. Ehkä hankin vielä Tummelia tai vastaavaa lisäksi. En tiedä sitten kuinka paljon nuo auttaa, toivotaan tietysti parasta! :) Jostain luin, että raskausarpien syntymiseen vaikuttais myös geenit, että onko...
  6. T

    Monikko-odottajat v. 2015-2016

    Aikamoinen sattuma kyllä, että lasketutu ajat osui aivan samaan. :LOL: Kyllä mä olen ymmärtänyt, että ihan normaaliannostus vitamiineja (terveellisen ruokavalion lisäksi) riittää, vaikka odottaisikin kaksosia. Mulla on siis monivitamiinitabletti, jota olen syönyt alusta asti ja annostus purkin...
  7. T

    Monikko-odottajat v. 2015-2016

    Kiitos tukivyövinkistä, se on varmaankin tarpeellinen hankinta jossain vaiheessa! Yammi, mehän ollaan sitten aivan täsmälleen samoilla viikoilla sillä mulla laskettu aika myöskin 12.2. (y):ROFLMAO: Vatsa on tullut näkyviin tässä ihan parin viikon aikana ja tänään viimeksi hieman ehkä...
  8. T

    Monikko-odottajat v. 2015-2016

    Täälläkin ilmoittautuu yksi kaksosten odottaja :) Olen yrittänyt löytää ajantasaista keskustelua aiheesta ja nyt löysin tämän. Meillä tuntuu olevan tosi mukava neuvola ja synnytyssairaaala, joista on saanut kivasti apua tyhmiin kysymyksiin, mutta parastahan on samassa tilanteessa olevien...

Yhteistyössä