Hakutulokset

  1. M

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Pitkasta aikaa taas taalla... Oon kylla koko ajan lukenut (liiaksikin) mutta en nyt pysy taysin mukana keilla mikakin tilanne... Joten, kollektiivisesti onnittelut plussanneille (tuntuu etta aalto jaanyt viime aikoina valiin).. ja jaksamista kaikille muille!! Omaa napaa voimakkaasti: Kuudes...
  2. M

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Mä en tiedä tarkemmin kuin sen että kollega kävi lapsettomuuden hoitoon erikoistuvalla akupunktiohoitajalla ja hänellä vuoden odotus päättyi sitten siihen kertaan. Suosituksesta menen siis samalla (sattuu olemaan vielä kulman takana kotoa (asun ulkomailla)). Hänellä ei itsellä ollut mitään...
  3. M

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Täälläkin alkoi KP1, 1.5 vuotta nyt yritystä takana. Ensi kuussa vielä yksi kierto clomeja ja yhdistän siihen akupunktuurin, ja sitten jotain muuta. Mikä tämä seuraava steppi on, sen kuulen ensi kuun tapaamisessa.. (joka vasta oviksen jälkeen niin koitan itse tota akupunktuuria, joka auttoi...
  4. M

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Hups... onneksi sulla näyttäisi olevan korrektimpia työkavereita kun täällä! (y)
  5. M

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    No onpa tosiaan ollut synkkia uutisia ihanan plussatuulen jalkeen! Toivottavasti taas hyvat tuulet vuorossa pian! ON: Taustalla koko ajan seuraamassa koko ajan ollut, mutta alkukierrosta oli tosi masisfiilis muutaman paivan. Sovittiin jo vuoden alkuun uusi kaynti hedelmallisyysklinikalle ja...
  6. M

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Ihana plussa-aalto taalla pyyhkaissyt yli! Onnea kaikille plussanneille!! Ja pahoittelut uuteen kirtoon joutuneille, heihin tassa samaistun silla... ..ON: tanaan alkoi aivan puskista KP29 aivan kreisimenkat. Olin jo ollut aivan varma raskausdesta - ei nim mitaan tyypillisia menkkaoireita ja...
  7. M

    ??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

    Enpa ole tanne muutamaan vuoteen kirjoittanut, mutta tehdaanpas nyt talla kertaa poikkeus. Eli tilanne se etta ekan kerran yritys aloitettu lahes kaksi ja puoli vuotta sitten, valissa meni selka ja tuli vuoden tauko. Nyt aktiivista yritysta taustalla pian 1.5 vuotta, ja menossa neljas...
  8. M

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    @eevas upeaa, Onnea! :love::love: Täällä kanssa toivotellaan viivalle vahvistusta!! ON: ovis todennäköisesti eilen ja keräily suoritettu ti ja eilen, kun tänään todennäköisesti pitkä päivä töissä eikä nähdä miehen kanssa. Eilenkin hilppasin koneen ääreltä hoitamaan tilanteen ennen kuin mies...
  9. M

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    @Jennipä ihan samaa oon miettinyt - että tällaistako tää onkin tää normaalikiertoilu - tietää just tarkalleen mitä milloin tapahtuu. Ah, jotenkin niin helpottavaa! Kun vaan nyt sitten menisi maaliin asti vielä (y)
  10. M

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    @eevas näin itsekin mietin, oli tosi kovat kivut päivää ennen haamua ja sit ei enää mitään. Jotenkin lohduttavaa ajatella että jotain mahdollisesti yrittää tapahtua :unsure:
  11. M

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Nopea ON: niin se tikku tekikin kepposet, tai kyseessä oli joku hipaisu - tänään kp 1 ja yk n. Clomien kanssa tie siis jatkuu....
  12. M

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    @Jennipä yritin kovasti ottaa kuvaa mutta en millään saanut siinä hetkessä näkyviin ruudussa ja nyt on jo niin himmentynyt että vain paljaalla silmällä näkee... (koitin vaikka mitä kontrasteja kyllä :whistle:) kaikkeen sitä ryhtyykin....
  13. M

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    @Jennipä jännittävää! Toivotaan nyt että nämä toimisi yhtä hyvin kuin clomit!!! En tiennytkään että Suomessa lopetetaan clomien tarjonta... mistäköhän johtuu? Itse asun ulkomailla ja täällä ei ollut puhetta (ainakaan mun korviin kantautuvaa - tossa odottaa seuraavan kolmen kk satsin resepti...
  14. M

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Kiitos @Jennipä @eevas ja @ronso. :love: Taisi olla Rodin joku maanantaikappale toi eilinen testi sillä tänään tarjolla taas vanhaa tuttua blankkoa. Menkkojen pitäisi alkaa ti-to. :poop:
  15. M

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    @Jennipä onko sulla jo alkanut niiiden uusien lääkkeiden otto (en muista mitä olivatkaan nimeltään)? Tsemppiä paljon myös sulle ja jaksamista - henkisesti niin kovin rankkaa tää jatkuva yritys ja vuoristorata.
  16. M

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Kiitos @Jennipä!! Ei käytössä muuta. En vielä kyllä uskalla iloita suuresti kun pelkään niin että olikin joku roskishaamu.... huomenna aamusta uusi testaus taas!! Ystävätkin näkivät (oltiin reissussa) niin onneksi en itse tota keksinyt, mutta silti testiajan ulkopuolella... toivottavasti olisi...
  17. M

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Moikka kaikille! Täällä oltu kovin hiljaisesti mutta sivusta kyllä olen seurallut keskustelua! Onnittelut siis kaikille plussanneille, tsemppiä uuteen kiertoon joutuneille ja plussatuulia jännittäville! ON: täällä melkein tässä kolmannessa clomikierrossa menetin toivoni ja itkeskelen...
  18. M

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    ON: menkat alkoivat. :poop::poop::poop:
  19. M

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Myötätunnot täältä!!
  20. M

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    No voihan.... alkoiko?? Toivottavasti ei!!! ON: Täällä näytti negaa testi aamusta, kp 31, DPO 12-16. Ja Varmasti olen ovuloinut - tsekattiin verikokeella. Eilen ja tänään ollut menkkakipuja mutta ei mitään vuotoja ja kn on suht kova. Jollei keskiviikkoon mennessä ole alkanut niin pitää soittaa...

Yhteistyössä