Hakutulokset

  1. t-06---p-08

    Haluaisin tilata Avonin tuotteita, mutten tunne ketään kenen kautta onnistuisi.

    Löytyiskö täältä auttavaa kättä?
  2. t-06---p-08

    Jospa tulis tän tännekin kertomaan

    Oon kolmekymppinen...
  3. t-06---p-08

    Nyt ottaa päähän!

    Laiskottaa kamalasti ja ajattelin, et meen vasta aamulla suihkuun. No, mies tuli just kotiin ja muistutti, et huomenna ei tule lämmintä vettä ennen kuin klo 18 jälkeen. Nyt painelen kiukkusena suihkuun!!!! Miks just sillon tarvii tehdä jotain putkihommia ku mua laiskottais!!!
  4. t-06---p-08

    Jumittaako muilla

    suomi24 sivut? Harmittaa kun ei pääse sähköpostia katsomaan.
  5. t-06---p-08

    Näin se vaan ihminen muuttuu...

    Minä kun vielä muutama vuosi sitten olin sitä mieltä, että en tule käytettyjä vaatteita lasteni päälle laittamaan. Tänään tuli huutonetistä upee paketti vaatteita tytölle, käytettyjä. Nooh, muutama uusikin. Mutta niin se vaan mieli muuttuu..
  6. t-06---p-08

    Minäkin huutonetistä kyselisin

    Eli jos voittaa huudoissa jonkun kohteen, mutta hintavaraus ei ylity, niin miten ihmeessä mä saan myyjään yhteyden, että vois hieroa kauppoja vielä, vai saanko mitenkään?
  7. t-06---p-08

    Minä paikalla

    älkää vaan kysykö mitään :D
  8. t-06---p-08

    Heissan

    Mitäs tänne kuuluu?
  9. t-06---p-08

    Kyllä noita piipaa-autoja tuntuu tänään illalla menevän

    Vähän väliä vinkuu. Toivottavasti osaavat nuoret juhlia nätisti.
  10. t-06---p-08

    Kiitos ruuasta (turhaakin turhempi!!)

    Anopin miehen mukaan laittamaa kaupan valmista lasagnea. Ja nyt on kupu ravittu ja mars matkaan synttäreille.
  11. t-06---p-08

    Mitäs menee (jos menee) anopille lahjaksi

    äiteienpäivänä?
  12. t-06---p-08

    9kk pojan korvien tuubitus

    tänään. Pitäisi puoli 9 olla pulssissa. Jännittää! Onko muilla laitettu näin pienelle?
  13. t-06---p-08

    Eikö tosiaan kellekään kelpaa

    30snt kappale yhdellä tytöllä olleet vaatteet?? Enpä tiedä mitäs niille sitten tekisi. Pienen vaivanpalkan mieluusti ottaisin postittamisista.
  14. t-06---p-08

    Onko mun silmissä enemmänkin vikaa

    välillä aina osuu joku nikki (siis musta) kirkkaamman mustana silmiin. En tiedä onko kyseiset nikit aina kirkkaampia, mutta viimeisimmät mitkä olen huomannut on Rukoilijasirkka ja serveri. :o :o
  15. t-06---p-08

    Mieheni pyynnöstä kysymys

    Kumpi teidän perheessä (jos perheeseenne kuuluu mies ja nainen) hoitaa lasten puolesta soitot lääkäriin (ajanvaraukset ym.)?
  16. t-06---p-08

    Tässä muuttoa teen ja kyselisin onko jollain tarvetta

    vanhoille vauva-lehdille, jokunen kaksplus ja odotus lehti myös. Ovat nipussa ja noin 25 kpl lehtiä olisi suunnilleen vuosilta 2006 ja 2007. Vai nakkaanko roskikseen?
  17. t-06---p-08

    Miten ihmeessä sitä saa itseään niskasta kiinni

    ei ylety sormet millään :laugh: Ei vaan pakkaamaan pitäis alkaa, mutta ja mutta...
  18. t-06---p-08

    Saako täällä mainostaa

    omaa kirppisilmoitusta?
  19. t-06---p-08

    DARKSTARMAMA-onko kukaan nähnyt, kuullut?

    Mulla kaupat hänen kanssa kesken. Olen maksanut, eikä tavaraa kuulu. Tietääkö, tunteeko joku hänet???

Yhteistyössä