Hakutulokset

  1. K

    Kesäkuun kullanmurut marraskuussa :)

    Pakko kysyä vähän kiusallinenkin kysymys: onko muilla ollut maha sekaisin/ hirveät ilmavaivat? Minulla varsinkin iltaisin tulee etova vellova olo ja ilmavaivat on järkyt, maha on turvonnut kuin iso ilmapallo. Vessassa saa ravata turhan usein.. Onko tämä vaan joku 'muoto' pahoinvoinnista? Muuten...
  2. K

    Kesäkuun kullanmurut marraskuussa :)

    Tsempit kaikille ultraa odottaville ja muuten jännittäville! Tänne ei mitään uutta, rinnat edelleen turvonneet ja kipeät, hyvin lievää etovaa oloa ollut välillä mutta muita oireita ei oikeastaan ole. Tänään rv 7+0. Varhaisultraa jännitän, se olisi torstaina:)
  3. K

    Kesäkuun kullanmurut marraskuussa :)

    Olenko mä ainut joka on ihan hiton malttamaton??:X3: Tänään kuukautisista laskettuna rv 6+3 ja tasan viikko varhaisultraan.. Ei jaksais odottaa! Edelleen oireena rintojen tuskallinen turvotus ja nyt on myös alkanut pissattaa ihan jatkuvasti. Parhaalle ystävälle tekisi jo mieli kertoa, että olisi...
  4. K

    Kesäkuun vauvelit 2016 :) <3

    Vieläkö mahtuu mukaan? Kuiske/ la 27.6.2016/1.lapsi Olen 25-vuotias ja mies 28v. Nyt siis viikkoja netin laskurin mukaan 5+5 ja esikoista odotan, selvän plussatestin tein kolmeen kertaan:LOL: lapsi on tosi toivottu, yritys aloitettiin syyskuussa ja heti ekasta kierrosta tärppäsi. varhaisultraan...
  5. K

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Kiitos paputoive listan päivittämisestä! Plussanneisiin taidan tosiaan kuulua, sillä tein tänään digitestin joka ilmoitti "raskaana 1-2":love:. Nyt siis kp 31/29-33. Olen samaan aikaan sekä onnellinen että epäuskoinen siitä, että plussa tuli jo ekalla yrityskierrolla. Ja plussan odottaminen...
  6. K

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    No enhän minä keskiviikkoon asti jaksanut odottaa testin tekoa..ja luulen saaneeni apteekin testiin selvän haamun:LOL:! Vai mitä mieltä on raati? http://aijaa.com/C0ebPc Nyt siis kp 29/28-33. Jännittää! Taidan tehdä toisen testin parin päivän päästä.
  7. K

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Minni90 ihanaa, onnea!! Peukut pystyssä että kaikki menee hyvin! hipeltäjä89 onnea tuoreelle avioparille! Tiedän tuon euforisen onnen tunteen, me juhlimme häitä viime heinäkuussa:love: toivotaan että saisitte vielä sen parhaimman häälahjan plussatestin muodossa!
  8. K

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Huupelson toivotaan että vuoto jäisi vaan tuhruksi! Täällä jännäillään teidän muidenkin puolesta!! Itsellä kp 27/28-33. Edelleen ajoittaista kipua/ repäisyjä kohdun seudussa. Lisäksi tissit ei ole vielä kipeytyneen niin kuin yleensä ennen menkkoja..toive plussasta on kova:LOL:ehkä liiankin...
  9. K

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    M|RA jee!! Mä ehkä menisin ja kertoisin rehellisesti menkoista. Ehkä saisit jotain apuja siltä varalta jos kierto taas venyy? Omaa napaa sen verran, että olen ollut tänään tuntevinani ihme vihlaisuja alamahassa kun esim. nousin ylös lattialta istumasta. Toiveajatteluako:LOL:? Nyt kp 24/28-33 ja...
  10. K

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Annataika täällä ainakin mennään jännillä päivillä;) en ole ovistestejä käyttänyt, mutta oireista päätellen ovis oli viime viikon ke tai to ja seksiä harrastettiin viime viikolla ma, ke, to, ja la. Toivottavasti riittää:) yritän koko ajan hokea itselleni, etten päästäisi odotuksia liian...
  11. K

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Jee M|RA!! Sinuna juhlisin suklaalla;)! Täällä kp 22 ja mietin milloin uskaltaisin testata.. Tiedän ettei vielä ole mitään järkeä kun kierto on minulla heilunut 29-33 päivän välillä, mutta jotenkin nuo testit kuumottelee tuolla kaapissa:D milloinhan jotain voisi jo testeissä näkyä?
  12. K

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Ladygreen ehkä tosiaan stressaat? Tänne ei mitään uutta, ovulaatio meni ja parhaamme mukaan hyödynnettiin:) nyt vaan piinaavaa odottamista taas!
  13. K

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Juu ei tännekään ovistikkuja, lisäisi vaan stressiä! Luulen tunnistavansa oviksen ihan oireistakin:) Nyt menossa kp 13 eikä ovista ole vielä näkynyt. Minulla tosin kiertokin yleensä 30-34 päivää.
  14. K

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Onnea Sintti12! Toivotaan että pieni pysyy matkassa!
  15. K

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Voi että päivät kuluu hitaasti.. Olen niin innoissani jo pelkästä yrityksen aloittamisesta, etten jaksaisi odotella edes ovulaatiota:LOL: tiedostan itsekin, että olisi parasta olla vain miettimättä ja laskematta päiviä, jotta rentous yrityksessä säilyisi, mutta minkäs tälle voi??:whistle:
  16. K

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Heippa, vieläkö mahtuisi haaveilijoiden joukkoon? minä 25 v ja mies 28v, naimisiin mentiin kesällä ja nyt vauvakuume on vallannut meidät molemmat:) esikoinen siis haaveissa! Menkat oli juuri, tänään kp 8. Keskeytetyllä yhdynnällä ollaan menty jo pitkään ajatuksella että vauva saa tulla jos niin...

Yhteistyössä