Hakutulokset

  1. A

    Kesäkuun kullanmurut 2016 -Meidän kuu!!

    Oih. Tännehän on vauvoja tullu :love: hurjan paljon onnea lumille, falisalle, satsumalle ja essille. Äkkiä ne pienet kasvaa. Laitoin jo ensimmäisen bodyn pois, kun kävi pieneksi :oops: vähän haikein mielin. Tämä taitaa olla viimeinen lapsi meille ... en siis enää saa koskaan pukea sitä...
  2. A

    Kesäkuun kullanmurut 2016 -Meidän kuu!!

    Onnea suloinen salaisuus ja hippogryfi :love: ja tsemppiä lumi -84:lle vauvanhakureissulle! Meillä on nyt kaksi tyttöä. Kaverit tekee vain poikia niin me tehdään sit tyttöjä :) Oltiin sovittu isovanhempien kanssa, että pääsevät hoitamaan esikoista synnytyksen ajaksi. Ja lisäksi oltiin...
  3. A

    Kesäkuun kullanmurut 2016 toukokuussa

    Hei Pikainen päivitys osastolta. Eli ei mennyt kauaa edellisestä viestistä, kun supistukset alkoi. Saimme pienen tytön syliin jo torstain ja perjantain välisenä yönä :love: Synnytys meni ongelmitta ja molemmat voidaan hyvin. Tyttö on rauhallinen, syö ja nukkuu hyvin ... ja tuoksuu niin...
  4. A

    Kesäkuun kullanmurut 2016 toukokuussa

    Hei Ei mitään merkkejä synnytyksestä. Mutta se siis tarkoittaa ettei myöskään ole kipuja, joten hyvillä mielin vielä odotellaan :) viimeistään kahden viikon kuluttua me saadaan pieni syliin. Aegis 40+0
  5. A

    Kesäkuun kullanmurut 2016 toukokuussa

    Saatiinpa kivat helteet tähän loppuraskauteen. Alkaa tämän mahan kanssa olla turhan tukalaa :( varsinkin yöt on inhottavia, kun kääntyminen on hankalaa mahan kanssa ja nyt vielä iski yöhikoilu päälle. Toisaalta esikoisen kanssa ollu helpompaa, kun on pystyny olemaan paljon ulkona. Enää ei ois...
  6. A

    Kesäkuun kullanmurut 2016 toukokuussa

    Satsuma: mulla ei oo kokemusta jakkarasta. Esikoinen käynnistettiin useamman päivän ajan ilman kivunlievitystä ja en ollu nukkunu kolmeen yöhön juurikaan :sleep: Olin siis mielelläni puoli-istuvassa, kun vihdoinkin sain lääkitystä. Sai välillä kerätä voimia. Mitään traumoja ei silti jäänyt...
  7. A

    Kesäkuun kullanmurut 2016 toukokuussa

    Turvotuksesta: On ja paljon. Sukat puristaa (olen siirtynyt varrettomiin) ja kengät ei mee enää jalkaan. Onneksi on lämmin niin kehtaa kulkea sandaaleissa :) sormukset oon suosiolla jättänyt hyllyn päälle ... jospa ne sit syksyllä taas mahtuis päälle. Mitään myrkytysoireita ei ole ja...
  8. A

    Kesäkuun kullanmurut 2016 toukokuussa

    Olen 36-vuotias ja asun miehen sekä esikoisen (-13 syntynyt) kanssa rivitalossa lähiössä. Raskautta ennen sain pari keskenmenoa, mutta muuten meillä ei ole ollut hankaluutta tulla raskaaksi. Raskaus on mennyt hyvin ja ei ole ollut mitään suurempia vaivoja. Itkuhälyttimistä: meillä on philipsin...
  9. A

    Kesäkuun kullanmurut 2016 maalis-huhtikuussa

    Miimi: teillä on vastustanu :( toivottavasti enää ei tulisi uusia ylläreitä. Minulla on koko raskauden ollu hyvä hb, joten en ole rautatabletteja syöny. Maha on isohko ja vauva on pää alaspäin valmiina tulemaan. Edellisessä neuvolassa pari viikkoa sitten sf-mitta oli 32. Onneksi olen pitkä...
  10. A

    Kesäkuun kullanmurut 2016 maalis-huhtikuussa

    Hei En ole kovin aktiivisesti viime aikoina kirjoitellut, kun töissä on ollut pitkiä päiviä ja esikoinen vie iltaisin kaiken ajan. Illalla olenkin valmis untenmaille heti esikoisen nukahtamisen jälkeen. Olen kuitenkin käynyt lukemassa teidän juttuja. Me otettiin vauvavakuutus ... julkinen ei...
  11. A

    Kesäkuun kullanmurut 2016 maalis-huhtikuussa

    Hei pitkästä aikaa. Meillä on ollut töiden ja esikoisen kanssa niin kiireistä ettei muka ole kerennyt käydä täällä. Raskaus on mennyt hyvin. Mitään suurempia vaivoja ei ole ja sokerirasituksestakin selvisin ilman radia. Maha alkaa vaan olla jo iso ja painava. Kauhulla odotan kuinka isoksi se...
  12. A

    Kesäkuun kullanmurut 2016 tammi-helmikuussa

    Onnea hyvistä ultrakuulumisista ja poikalupauksista :) meillä oli rakenneultra maanantaina ja kaikki oli hyvin :love: pieni oli vilkas ja tykkäs kääntää selkää koko ajan ... ultraaminen siis oli haasteellista.
  13. A

    Kesäkuun kullanmurut 2016 tammi-helmikuussa

    Hankinnoista: ei olla vielä ostettu mitään. Esikoiselta on kaikki vielä tallessa, mutta ainahan sitä pitää vähän uuttakin saada :D olen kyllä kaupoissa hypistellyt vsuvojen vaatteita :love: Onnea hyvistä ultrakuulumisista :) meillä ois ens viikolla rakenneultra ja kuten aina ennen ultraa, minua...
  14. A

    Kesäkuun kullanmurut 2016 tammi-helmikuussa

    Äitiyspakkauksesta: Me ei ehkä oteta pakkausta. ... esikoisen tavarat on tallessa joten niitä voi käyttää. Tosin ei olla vielä päätetty, kun on ne vaatteet aika ihania :) minulla taitaa olla siinä ja siinä saanko uuden. Riippuu kuinka nopeasti ne käsittelee ja lähettää. En millään muista miten...
  15. A

    Kesäkuun kullanmurut 2016 Joulukuussa

    Tervetuloa uusille. Oireista: mulla on edelleenkin lievää pahoinvointia ... nyt lomalla tosin se ja väsymys on helpottanut vähän. Pissalla saa ravata öisin ja potkutkin tuntuu jo potkuilta :love: maha alkaa olla jo iso ... ei voi enää erehtyä. Saas nähdä kuinka isoksi se kasvaa. Aegis 17 + 5...
  16. A

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Eliza Day: onnea hyvistä ultrakuulumisia :) Ihanaa joulun aikaa kaikille.
  17. A

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Alainne: pahoittelut :( toivottavasti palaat pian tänne.
  18. A

    Kesäkuun kullanmurut 2016 Joulukuussa

    Täällähän on hiljaista. Mulla ei ole ollut mitään mielitekoja. Pahoinvointia on edelleenkin, joten syön edelleenkin paljon :whistle: Oletteko jo ostaneet vauvalle jotain? Meillä on melkein kaikki esikoisen vaatteet ja tavarat tallessa, joten hirveästi ei tartte ostaa mitään. Odotan varmaan...
  19. A

    Kesäkuun kullanmurut 2016 Joulukuussa

    Falisa: me ei otettu influenssarokotetta eikä annettu esikoisellekkaan. Hippogryfi: olen miettinyt samaa. Tässä vaiheessa liikkeet on niin hentoja etten ole varma onko ne vauvan liikkeitä vai suoliston möyrintää. mietin esikoisen aikaan samaa (tosin vähän myöhemmin) ja ne olivat liikkeitä...
  20. A

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Kevättähti: pahoittelut tätäkin kautta :(Toivottavasti pääsisit pian yrittämään uudestaan. Minulla ainakin se odottelu/vuotovaihe oli tuskaisin. Norappi: hyvä kun pääsit bakteerista nopeasti eroon. Pihla: minkä niminen se hammasvoide on? En ole kuullutkaan ... olisi ollut tosi kätevä...

Yhteistyössä