Hakutulokset

  1. M

    Elokuun epelit 2016 *joulukuu*

    Minä hyppään myös matkaan :) Jänniä aikoja elellään, ensimmäinen plussa koskaan raskaustestiin 1.5 viikkoa sitten. Lokakuussa päätettiin miehen kanssa että mitä varten odottaa, kävin nappaan ehkäisykapselin pois ja ekojen luomumenkkojen jälkeen tärppäs! Nyt siis laskureiden mukaan mentäis 5+...
  2. M

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Tässä vielä linkki kuvaan jos ei toiminut lisääminen http://aijaa.com/3ctQXR
  3. M

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Muutaman viikon olen yrittänyt olla ajattelematta vauva-asiaa ja suht hyvin onnistunutkin siinä. Mulla oli nyt viikonloppuna firman pikkujoulut ja halusin tehdä varmuuden vuoksi testin.. joka iloiseksi yllätykseksi olikin positiivinen! :eek::love: Kädet täristen tein vielä toisenkin, ja kyllä...
  4. M

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Tervetuloa uusille ja onnea nennsun plussasta! :) Plussatsemppiä myös sulle Kinder_Kitty, toivottavasti vaihtuis vielä testin tulos plussaks.. :) Ja eihän se oo ihan ennenkuulumatonta et on menkat (paritkin) vaikka on jo raskaana?! :O Jonnamarjak mulla oli kans heti kun alotettiin yrittään niin...
  5. M

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Onnea vielä kerran kelokettu, pidetään peukkuja että kaikki menee hyvin :) Kamalia puheita kyllä sun anopilta paputoive :( Todellakin pitäis olla kiellettyä puhua mitään lapsenteosta, kun ei voi tietää mikä tilanne on. ON: kapselin poistosta 2vk ja oon laihtunu ihan yrittämättä 2kg :D Tääkö...
  6. M

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Voi ihanaa kelokettu! <3
  7. M

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Huupelson Kävin kysyyn nyt ihan apteekissa. :) Tutkittiin pakkausselosteet ym nii ei ainakaan kovin haitallista pitäis olla (meillä käytössä vesipohjainen, jossa ei juuri mitään ylimääräistä). Tosin apteekkari oli vähän hölmistyny et ai voi vai, joten toki mahdollista et ei ollu kuullu alan...
  8. M

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Muille kertominen jännittää myös täällä. Päätettiin, että jätän alkoholin kokonaan pois jo varmuuden vuoksi yrittämisenkin ajaksi, niin suuri toive olis saada plussa jo ennen joulua.. Ei sit tarvis selitellä appivanhemmille joulupöydässä että miks ei ruokajuomat maistu :S Vaarana on kyllä tässä...
  9. M

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    PS Mäki haluun jo päästä hankkimaan kaikkia ihania vauvajuttujaaa! :cry: Millon saa alottaa? :D Heti plussasta vai vasta ekasta ultrasta x)
  10. M

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    M|RA Mun melkein menkat oli aamulla limanen lörähdys paperiin pyyhittäessä, pari tippaa verta pönttöön, sit päivän aikana ihan minimaalisesti suojaan ja illaksi loppui jo. Menkkakipuja kyl oli, sekä vatsan että selän puolella niinku mulla yleensä, mutta vaan aamupäivän :cautious: (Limainen...
  11. M

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Onnea plussanneille ja tsemppiä piinailijoille/uuteen kiertoon joutuneille! Omaa napaa: kapselin poistosta ei ole edes viikkoa ja jo on kaikenlaisia tuntemuksia olevinaan :whistle: Mies on innoissaan "tekemässä vauvaa" joka ilta, mikäs siinä.. :p Eilen alkoivat melkein menkat, melkein koska...
  12. M

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Minäkin voisin liittyä uutena mukaan.. :) Eli mimosa91 24v + mies 24v, yrittäminen aloitetaan loppuviikosta. Päätettiin viikonloppuna jättää ehkäisy pois (kapselin poisto loppuviikosta). Mies vain totes ykskaks, että mitäs jos tehtäis se lapsi jo nyt. Kohta kolme vuotta takana avioliittoa...

Yhteistyössä