Hakutulokset

  1. Ä

    Juuri synnyttänyt + imetys + toiveena toinen lapsi.

    Mulla on myt 6kk oleva jäbä, jota edelleen imetän kun ei pulloa ja korviketta edes huoli.. o_O Menkat alko silti 8 vkoa synnytyksestä, ollen epäsäännölliset muutaman päivän heittoineen.. Nyt kuitenkin olen onnellisesti rv 7+5 eli ikäeroksi olisi tulossa 1v1kk, jos ja toivonmukaan kun kaikki...
  2. Ä

    Huhtikuiset 2018

    5.4. / Korallikala / 28 / 1. / K-HKS 18.4.18 / Lellu / 34 / 3. / KYS 22.4.2018 / Siraliina / 31 / 2. / TYKS 24.4.2018 / Miala / 25 / 1. / KYS taiMKS 24.4.2018 / sekopo/ 34/ 3./ K-hks 26.4.2018 / jokonyt / 24 / 2 / OYS 14.4.2018 / ÄippäVm82 / 34 / 6. /P-KKS
  3. Ä

    Huhtikuiset 2018

    Hiiih! :love: Eka nla takana, ja sitä myöten myös eka ultra.. ja siellähän se pikkunen loikoili ja sykekin löyty.. vastas rv 7+0, mut mennään menkkojen rv 7+3 mukaan ku ei tuon kummempaa heittoa ainakaa tässä vaiheessa.. :love::love: Nyt voi ees vähä huokasta.. Seukka nla vasta lokakuussa, mut...
  4. Ä

    Huhtikuiset 2018

    Minä tein maaliskuiseni aikaan loppuun asti yövukeja.. oon tk akuuttivuodeosastolla, mut miun yöt 98% olleet rauhaisia ni uskalsin.. :) nyt jos kaikki hyvin massussa (ens ti eka uä :love:), ni aattelin ioulukuussa koklata jaksamista töissä.. saattaahan se olla ku tää jäbä sit vasta 9kk että...
  5. Ä

    Ultra ennen neuvolaa?

    Täällä meijän tuppukylässäkin ovat ainakin vuodesta -01 ultranneet heti ekalla käynnillä, mikä on mielestäni hyvin järkevää.. ku täytelläänhän siinä jo äitiyskorttiakin.. :) Itteäni esim nyt jännittää jostain syystä (..tai no kuten aina ennenkin), että onko tuolla oikeesti pieni vai tuulimuna...
  6. Ä

    Huhtikuiset 2018

    Testin viivojen vahvuudella ei taida olla mtn väliä.. Itellä oli menkkojen alkamis pv (lauantai) melko haalee, mut hyvin erotti.. maanantaiksi oli tummunu, muttei vieläkään yhtä tumma ku kontrolli.. ti soitin nlaan ja tahoin hailuroitten viivojeni takia hcg näytteen otattaa, ku viime vuonna tuli...
  7. Ä

    Toiveena vauva 2017-2018

    Ei oo kokemusta.. mut kotitesti.fi sivuilta saa sofi merkkisiä edullisesti.. itellä ainaki toimineet täydellisesti.. ei oo turhaa viivaa näyttäny.. tällä kertaa tuli eka se ns roskishaamu eli reilusti testiajan jälkeen punanen ohut viiva tullu (joooo, en malttanu olla kattomatta jälkeenpäin...
  8. Ä

    Huhtikuiset 2018

    Menkoista laskettuna nyt ois rv5+6.. mut veikkaan että oviksesta laskettuna muutaman päivän ottaa takapakkia.. ultra ois 29pv.. :love:
  9. Ä

    Huhtikuiset 2018

    Mulla taas toistepäin.. yleensä suht oireettomat raskaudet, mut nyt eilen oli ihan outo olo.. maha löysällä ja äklötytti. Piti työntää sit sormet kurkkuun että sais öllötysolon pois.. ja lämpimässä suuihkussaki kävin ku ylämasussa ihan oudolta tuntu.. heti oli mielessä, että varmaan joku...
  10. Ä

    Huhtikuiset 2018

    Mulla tuli kakkosta odottaessa rv 9 ihan kunnolla verta.. tai siis aamuyöstä ku heräsin niin oli paikat ihan veressä.. ei mtn kipuja.. kyllä itkin ja säikähhin, et kesken mänt.. mutta siellä se jäbä oli ja kasvo, nyt jo 15 v vanha.. :love: Eikä löydetty mtn syytä.. Mulla melko oireettomat...
  11. Ä

    Huhtikuiset 2018

    Heips! :) Mieki fb puolelle vasta ekan nlan jälkeen uskaltaudun.. nla on siis reilun parin vkon päästä, jolloin rv 7+3 menkoista, mut luulen ovulaation tapahtuneen muutaman pv myöhemmin eli luultavasti vasta jtn 6+ menossa sillon.. meillä nlassa onneks ultra, niin kattoovat jo ekalla kerralla...
  12. Ä

    Yli 35 vuotiaiden vauvakuumeilua vuodelle 2019 & 2020

    Omaa napaa ku en voi vieläkään tätä uskoa.. :love: Kävin tänään labrassa mittauttaa hcg niitten hailuroitteni takia, ja arvo oli 303 eli ihan vissiin täsmäis viikkoihin.. :love: Nyt kun vaan kaikki vielä tän kerran menis ihanasti loppuun saakka.. Plussatuulia paaaaljon muillekkin!!! :love:
  13. Ä

    Yli 35 vuotiaiden vauvakuumeilua vuodelle 2019 & 2020

    Yli 35-vuotiaiden vauvakuumeilua :love: - taaperotx5, 34v., tilanne ?, 6. lapsi - murmelii, 35v., yk 3, 3. lapsi - Miri81, 36v., yk 2, 2. lapsi - Miljamaaria, 34v., yk 7, 2. lapsi - mussu81, 35v., yk 1, 4. lapsi - piiuli_83, 34v., yk?, 2.lapsi -Charlotte82, 35v. yk 3, 3. lapsi Taustalla: -...
  14. Ä

    Huhtikuiset 2018

    Heiiii!!! :) Tälläämpäs itteni tänne mukaan, vaikka vielä hyyyvin epätodellinen olo.. :love: Eli ikää itellä 34v, ja muksuja löytyy viisi kappaletta, joista vanhin 16v ja nuorimmainen juuri 5kk täyttänyt.. :love: Mies 47v ja hälläkin 2 lasta aiemmasta liitostaan.. tuo 5kk on meijän eka...
  15. Ä

    Toiveena vauva 2017-2018

    En malttanu ootella, vaan pyysin lähetteen lab.. ka hcg on kuin onkin 303, mikä täsmäis viikkoihin.. :love::love::love: Nyt vaan toivomaan että kaikki menis hyvin.. Onnea muillekin plussanneille ja superonnea plussaa odottaville!!! :love:
  16. Ä

    Toiveena vauva 2017-2018

    Mullaki tää kuudes raskaus, mutta ku sillon nuorena sitä osas olla rennolla meiningillä ja aattelematta, ja testata vasta ku vuoto oli jo kunnolla myöhässä.. nelosesta testasin vasta ku toka kk meni ilman menkkoja.. Nyt siis vitosesta tuli testattuu menkkojen alkamispäivänä ihan vaan sen...
  17. Ä

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Heips! En oo ennen tänne kirjotellu enkä ns himotestaaja oo :D, mutta tilanne seuraavanlainen: Viime heinäkuussa pärähti vahva plussa testiin samana pv ku vuodon ois pitäny alkaa, ja jäbä synty siis maaliskuussa. Kuukautiset alko 2kk synnytyksestä imetyksestä huolimatta ollen ekan oviksen...
  18. Ä

    Yli 35 vuotiaiden vauvakuumeilua vuodelle 2019 & 2020

    Täällä tollasta viivaa pukannu: ylempi eilisaamunen ja alempi tän aamunen.. toivottavasti ovis vaan ois ollukkii nyt myöhempään ku nuin haaleet.. :unsure: Vähä epäillyttää, että liekkö kemiallinen.. Mulla siis jäbästä tuli vahva plussa sillon ku menkkojen ois pitäny alkaa.. ja nyt viime pe ois...
  19. Ä

    Toiveena vauva 2017-2018

    Noniin.. Täällä siis ei varsinainen yritys vielä ees alkanut kun tuo pikku jåbä vastikään 5kk täytti ja kierto ollu nyt vasta pari kertaa kutakuinkin normi.. Pääsääntösesti imetän yhä, mutta saa myös korviketta.. Noh, viime pe ois pitäny vuodon alkaa, muttei alkanu ja tekasinpa sit su aamusta...
  20. Ä

    Yli 35 vuotiaiden vauvakuumeilua vuodelle 2019 & 2020

    ONNEAAA!!!! :love::love::love:

Yhteistyössä