Hakutulokset

  1. T

    Raskaus, musta uloste! Rauhoitelkaa!?

    Mulla rv 24+5.. kävin vessassa ja huomasin että ulosste oli mustaa. No ei siinä mitään. Vähän huimaa. Tajusin syöneeni mustikoita edellispäivänä. Mustikka tekee turvotusta ja muuttaa ulosteen väriä.
  2. T

    Mammaksi 38v?

    Mulla on äiti 39v ja sai tytön 3kk sitten :)
  3. T

    Huhtikuun hurmurit 2016 *Marraskuussa*

    Tänne lupailtiin tyttöä kun ultrassa kävin :'D
  4. T

    Teini jäi kiinni näpistyksestä, kaveriporukka hajosi

    Kerran näpistin ikää silloin 16v. Jäi ekaks ja vikaks kerraks.. halusin kuuluu porukkaan. Ei siitä mitään tullu xD
  5. T

    Huhtikuun hurmurit 2016 *Marraskuussa*

    Heii! :3 Vihdoinki löysin aktiivisen ketjun.. :) Eli mun esikoisen laskettu aika 12.4.. sattuu olemaan mun äidin ja sen miehen hääpäivä ;DD Ens viikolla rakenneultraan :3 Toivottavasti kaikki on hyvin ja sukupuoli näkyy.. :d ~ Anniiii(teenmama) rv 19+6
  6. T

    Raskausajan diabetes.

    Elikkä, tänne kaikki kenellä on raskausajan diabetes tai epäily siitä. Kertokaa omia kokemuksianne! (: Oon lievästi ylipainonen. Paino alkanu laskemaa sairaan nopeesti, oon jatkuvasti väsyny janone ja huonovointinen. Neuvola täti epäilee raskausajan diabetestä. Jestas. Sokeri rasitukseen joulun...
  7. T

    Mies ei halua koskea vauva vatsaan

    meikäläisen vauvan isä lääppii vatsaa kun nähdään ja keskustellaan tulevaisuudesta. erottiin n. kk sitten. Lääppii ja heti ostamassa jotain ruokaa jos on huono olo :DDDD
  8. T

    Miten te olette reagoineet positiiviseen raskaustestiin?

    Mulla oli menkat myöhässä 1viikon.. :DD musta tuntu siltä että mä tiedän olevani raskaana mut sen testin tehtyä tuli hieman yllättynyt olo.. :') Nyt tässä sitten mennään rv19+6 rakenne ultra 2 joulukuuta :'DD Sormet ristissä että kaikki kunnossa. (y) <3
  9. T

    Vauva vuodelle 2016 <3

    Mulle kävi pienone vahinko heinäkuussa ja tulin raskaaksi.. Ja aborttia e pystynyt tekemään. Sen verran vastuun tuntonen oon.. Laskettu aika 12.4 2016.. Toivottavasti te jotka yritätte lasta, onnistutte ;3

Yhteistyössä