Hakutulokset

  1. M

    vauvaa odottavia yli 30-vuotiaita riihimäeltä

    Heippa! Onko riihimäellä ketään yli 30-vuotiasta vauvaa odottavaa,olisi todella mukava saada kävelyseuraa,kun olen juuri muuttanut paikkakunnalle? Myöskin kirppisseuraa,kahvilaan seuraa ja ihan vaan juttelukaveria haen toisesta vauvaa odottavasta.
  2. M

    yli 30-vuotiaita odottavia ystäviä

    Heippa! Olen 37-vuotias ensimmäistä lastani odottava ja asun vantaan rekolassa.Olisi todella mukava saada ystäviä muista yli 30-vuotiaista ekaa lasta odottavista vantaan rekolasta tai muualta päin pääkaupunkiseutua.Ystäviä minulla ei ole kun olen muuttanut elämäni aikana monta kertaa ja haluan...
  3. M

    Taikinoiden ohjeita kaipailen

    Hei ! Saanko sekoitetun voitaikinan , kaaviloidun voitaikinan, rahkavoitaikinan , perunavoitaikinan , kermaviilivoitaikinan , kermavoitaikinan ohjeita ja wienerleivän ohjeen ja siihen laitettavan vaniljakiisselin ohjeen. Kiitoksia paljon etukäteen. :flower: :flower: :flower:
  4. M

    Muita naisista haaveilijoita?

    Tämä ei kai kuulu tänne eroottisiin tarinoihin, mutta minä niin pidän naisista ja heidän ulkomuodosta. Rinnoista ja pimpsasta ja muutenkin kauniista muodokkaasta vartalosta............. Ja haaveita riittää ja tarinoitakin, mutta en vielä rohkaistu niitä tänne kirjoittamaan. On varmaankin...
  5. M

    Meilikavereita

    Heippa sinä joka odotat lasta tai suunnittelet raskautta ja sinulla on myoomia,niin olisi mukava tutustua sinuun. Laita minulle meiliä: marjutmastosalo@luukku.com
  6. M

    Avioliitto-avioero?

    Onko kellään tietoa?? Voiko avioliiton ulkopuolinen ihminen tarkistaa mistään, onko pari todella eronnut??? :o

Yhteistyössä