Hakutulokset

  1. H

    Heinäkuun hellevauvat 2017

    Mulla kanssa vain vähän oireita. Vatsa tuntuu pinkeämmältä ja välillä aristaa. Muuten hyvä olo. Yhtenä päivänä pissatti enemmän, mutta eipä enää. Samalta siis kuulostaa kun monella täällä :) Voisin illalla laittaa viestiä jollekin, että pääsen ryhmään.
  2. H

    Heinäkuun hellevauvat 2017

    Heippa heinäkuiset! Minäkin uskaltaudun mukaan :) Minäkin voisin keskustella mielummin Facebookin ryhmässä. La 19.7./Hemmpsu/24/HYS/1.
  3. H

    Toiveena vauva 2017-2018

    Plussa vihdoin! :love:
  4. H

    Toiveena vauva 2017-2018

    Heippa! Täällä onkin paljon uusia, joten osa ei varmaan minua muistakaan, kun olen taustaillut pidemmän aikaan. Mulla menossa nyt jännät päivät kun jo kp 32/28 eikä menkkoja, mutta en ole uskaltanut vielä testailla. Kai huomenna, olisihan se ihana ylläri isälle, jos olis nyt tärpännyt ;)...
  5. H

    Toiveena vauva 2017-2018

    Heippa! Ikävä kyllä tuhruahan ilmaantunut illan aikana, ei ollut meidän vuoro vieläkään. Jään taas taustalle, joskus päivittelen kuulumisia..Yritän vähentää stressiä tämän yrityksen suhteen. Sovimme että tämän vuoden yritämme vielä ja sitten hakeudumme tutkimuksiin. Ihan kiva että saatiin...
  6. H

    Toiveena vauva 2017-2018

    Juu testipäivä tänään tai viimeistään huomenna aamulla, jos tänää ei töissä hanat aukee. Jännittää jo nyt! :p
  7. H

    Toiveena vauva 2017-2018

    Juu kiitos tiedosta, voi hyvinkin olla noin. Mä vaan itellä ihmettelin sitä kun tuntu et on iha tuli kuuma sellanen hehkuminen päällä. Ja mäki nään punasta viivaa tossa Spukan testissä!!:love: Mäkin ostan tänää testit, jos ei ala oireita ilmaantua. Nyt kp 28/29 siis.
  8. H

    Toiveena vauva 2017-2018

    Help! Mulla ruumiinlämpö nyt 37 astetta eikä yhtään kipeä olo ainakaan. En ole koskaan aiemmin huomannut tai seuraillut noita ruumiinlämpöjä, mutta nyt vaan mittasin koska iho on aivan kuuma. ;) Voikohan tämä viitata plussaan vai onko tämä ns. normaali juttu ennen menkkoja?
  9. H

    Toiveena vauva 2017-2018

    Onnea Qia! :love: Tsempit myös marrasmaille, kiva kuulla mukavia uutisia.. Uskon ja toivon että ne selvii tiistaihin (y) Mulla on itellä myös jännät päivät meneillään.. Nyt taas alkanut tuntuu et kumminkin ne menkat sieltä tupsahtaa ja oon kuvitellut mun oireet. Huomenna kp 27/29. Tää on...
  10. H

    Toiveena vauva 2017-2018

    Heippa! Meillä ollut samaa stressiä mieheltä mun oviksesta, mutta nyt vasta viime kierroissa. Aluksi sujui hyvin, mutta nyt varmaan kumpikin toivoo plussaa niin paljon (1v yritetty), niin mies tarkkailee yhä enemmän ja ottaa paineita. Minä en miehelle siis kerro oviksesta tai muutenkaan mitään...
  11. H

    Toiveena vauva 2017-2018

    Heips! Juuri kun ehdin tänne kirjoitella ettei oireita ole näkynyt. Niin tänää dpo 10 tai 9, on tissit olleet vähän arat ja vieläkin kipeämpi maha juuri alaselän ja munasarjojen kohdalta. Väsynyt ja vetämätön olo myös mutta on kyl ollut rankkaviikko myös töissä. :) Nyt alkoi heti eritavalla...
  12. H

    Toiveena vauva 2017-2018

    Heippa! Vielä olen välillä kuulumisia lueskellut niin päätin taas kirjoitella. Mulla menossa vissiin kp 23/28-29.. Eipä sen kummempia oireita. Tuntuu etten enää tunne mitään oireita edes kuviteltuja. Onkohan tämäkin joku päänsisäinen juttu kun niin monta kertaa jo pettynyt menkoista.:( Vaikka...
  13. H

    Toiveena vauva 2017-2018

    Mä jään taustalle kuumeilemaan tai oikeastaan yritän vähän saada ajatukset muualle tästä raskauden yrittämisestä. Jotenkin tuntuu, että haluan keskittyä hetken aivan johonkin muuhun. Vaikka tietenkin jatkamme yritystä, mutta yritän relata enemmän ettei kierto toisensa jälkeen olisi yhtä suuri...
  14. H

    Toiveena vauva 2017-2018

    Mulle voi päivittää kp 2. Kyllä harmittaa kun ei vieläkään ollut meidän vuoromme. Minä päivittelen kuulumisiani enää harvemmin tänne. Meillä alkaa olla nyt vuosi yritystä takana. Joka kiertoa ei olla pystytty hyödyntää syystä tai toisesta, mutta alkaa itsellänikin jo tuntua rankalta tämä...
  15. H

    Toiveena vauva 2017-2018

    Heippa! Mulla meneillään vissiin kp 30/28, mutta viimeiset kierrot olleet juuri sen 30 päivää niin menkkoja tässä odotellaan. En enää viitsi testejä ostaa kun ei ole yhtään raskautunut olo ja aina kun ostan niin sieltähän ne menkat sitten tulevatkin. Ainoastaan olen väsyttänyt ja finnejä...
  16. H

    Toiveena vauva 2017-2018

    Heips! En oo vähään aikaan kirjotellukaan tänne. Onnea plussanneille ja maisa93 voimia, käytiin läpi sama viime keväänä. Nyt yritystä jatkettu ja nyt piinailaan jälleen. En tikutellut ovista mutta meneillään kai dpo 5 ja iäksi voi päivittää 24. Plussatuulia kaikille ;)
  17. H

    Toiveena vauva 2017-2018

    Mulle voi päivittää kp 1 jälleen. Luulin että loman rentomeininki olisi tuottanut tulosta mutta eipä sekään auttanut. Meillä ainoa plussa tuli siis ulkomailla lomaillessa mutta oli varmaan sattumaa se ja eihän sitä riemua pitkään kestänytkään valitettavasti :cry: tsemppiä muille!
  18. H

    Toiveena vauva 2017-2018

    Heippa! Mulla tänää kp 28/28.. Toivon niin et tärppäis mutta mitään sen kummenpaa oiretta ei ole. En ole saanut taas pariin yöhön nukutuksi ja siksi nyt väsyttää. Mies myös mökkeilee ja jotenkin ollut itse siitäkin herkillä, kun kovasti tehnyt itse töitä ja kukaan ei olekaan kotona töiden...
  19. H

    Toiveena vauva 2017-2018

    Oi, onnittelut plussaajille! :love: Meillä menny loma hienosti ja oviskin tuli hyödynnettyä.. Tosin en tikutellut tässä kierrossa, mutta eiköhän se ajallaan ollut. Nyt mulla siis dpo 3. Nyt ei kun piinailemaan.
  20. H

    Toiveena vauva 2017-2018

    Heippa kaikille! Onnea plussista ja kovasti tsemppiä Yuna! Meillä kanssa alkaa yritystä yhteensä olla takana se n.10kk, tuntuu pitkältä ja väliin mahtunut kysta ja keskenmeno. En olisi koskaan ajatellut että tää raskautuminen voisi olla näin vaikeaa ja vielä kun onnistuttiin niin meni kesken...

Yhteistyössä