Hakutulokset

  1. mishala

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Pitkästa aikaa linjoilla! Domille alkuun pahoittelut ettei onnistunut :cry: tosi kurja! Mutta peukkuja pidellään jatkoon! (y) Siida tuplaonnittelut!  mikä uutinen :) Marrasmai mehän käytiin samalla klinikalla kun te täällä Ruotsissa. Kurja että teillä ei täällä onnistunut hoito! Mutta kiva...
  2. mishala

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Domi piinaavat tunnit sinulla ;) mutta jäljellä on ne huippuyksilöt :D pidetään peukkuja ja toivotaan parasta! <3 ja kiitos onnitteluista :) liityhän sinäkin tähän syksyiseen plussa aaltoon :D Seawind mulla tuli myös tuhrua useana päivänä ja menkka olo on ollut pitkän aikaa. Tänään oli...
  3. mishala

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Kuube toivotaan että saisit pakkashippusen kyytiin :) Lullaby aina on toivoa :) pidetään peukkuja Kiuski onnea matkaan kyytiläisen kanssa <3 toivotaan plussaa! :) Voyage pidetään peukkuja. Ja kyllä "ihana" on päästä punktioon. Kun tietää mikä palkinto voi onnistuessaan odottaa :) <3 Siidalle...
  4. mishala

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Seawind onnea matkaan! :) Love pahoittelut negasta ;( Siida olisiko se plussa tulossa?!?! :D Mä testasin eilen ja tänään. Eilen olin näkevinäni pienen haamuviivan. En tiennyt onko se vain minun pään sisällä vai oikea hailea viiva. Tänään tein uuden ja se oli vahvistunut! :O en voi uskoa...
  5. mishala

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Kylläpäs täällä palstalla on taas tapahtunut! gemmy tervetuloa :) Seawind onneksi punktio meni hyvin kaiken actionin jälkeen! ja hieno saldo teillä! pidetään peukkuja kaikille pikkiriikkisille(y) Siida harmi kuulla työkuvioista :( kurjaa, että lupaillaan, mutta sitten ei kuitenkaan saa :(...
  6. mishala

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Onnittelut plussista <3 toivotaan plussalistan venyvän piiiiitkäksi! :) Ja pahoittelut negoista ;( aina yhtä syvältä! Domi en tiedä olinko hullu vai toiveikas mutta jotenkin luotin siihen että siirto tulee. 15 oli tosiaan saalis punktiosta ja 5 päivän viljelyn jälkeen saatiin 1 kyytiläinen ja...
  7. mishala

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Onnea plussanneille :) taitaa tulla kunnon plussa aalto! Toivotaan pitkää plussalistaa! Torstaina oli mulla punktio. Tällä kertaa selvisin miedommilla oireilla punktiosta. Saalis oli 15 munasolua joista 11 hedelmöittyi. Nyt ensi viikolla tiistaina käydään noutamassa matkalainen kyytiin...
  8. mishala

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Onnea hope! :love: hienoja uutisia! ja pahoittelut toivottomalle :cry: tuo tunne on niin syvältä ! :cry::cry::cry: Tervetuloa ~Seawind~ :) Domi pysytään positiivisena :p vaikka ei hitto jaksa aina ymmärtää tuota että kaikki muut tulee raskaaksi. Vauvauutisia tulee joka puolelta! Siis tosi...
  9. mishala

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Domi oilein olit laittanut :D joo kirjoittelin palstalla silloin ekan yrityksen aikoihin. Toivotaan nyt parempaa tulosta <3 Tsemppiä kaikille <3
  10. mishala

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Hei kaikki! Vieläkö mahtuu palstalle 1 yrittäjä mukaan? Tausta on sellainen että 1 ivf hoito takana n 1.5 v sitten. Väliin mahtuu kilpirauhas sairauden hoito. Sain radiojodia viime vuoden puolella. Ja nyt alkaa pitkän odotuksen jälkee uusi ivf hoitojakso. Lääkärissä kytiin eilen ja uutinen oli...
  11. mishala

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Pahoittelut darni ja marrasmai :cry: hitto miten syvältä!!!! Marrasmai mua ihmetyttää kyllä klinikan touhu sua kohtaan. Miten voi olla että et saanut ohjeistusta lääkkeen käyttöön!? Mut tää oli siis teidän eka, niin yrityksiähän on vielä jäljellä. Voimia ja jaksamista darni ja marrasmai Mä en...
  12. mishala

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Menkat alko tänään että se niistä piinailuista! Minut voi poistaa listoilta. Nyt vituttaa niin saatanasti että ei rajaa! Poistun takavasemmalle näistä kuvioista. Parempaa onnea teille kaikille.
  13. mishala

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Hei karhuemo ja tervetuloa :) onnea yritykseen :)
  14. mishala

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Pahoittelut siukku ;( toivotaan että seuraavalla kerralla tärppää <3 Selvät viivat darni ☺ olikos sulla nyt pakkasukkeliinin siito edessä vai? Marrasmai mä en ole vielä alkanut testaamaan, mutta ajattelin josko ekan testin tekisin pp 7 tai 8... nyt menossa pp5 oireita ei vielä siis niin...
  15. mishala

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Heh niinpä marrasmai :ROFLMAO: toivotaan että ei pienet aikaheitot lääkkeen otossa haittaa
  16. mishala

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Onnea piipaa ja cherry (y):love: ja pahoittelut miinuksista :cry: aina yhtä syvältä! Oli kiva saada plussahanat auki. Paljon piinailijoita! Peukkuja kaikille tasapuolisesti(y) rusina mikä jännitysnäytelmä! Toivotaan että on myöhäinen plussa:D Marrasmai meillä on melkein sama testipv !
  17. mishala

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    moi pitkästä aikaa. piti ottaa vähän etäisyyttä näihin hoitoon liittyvissä asioissa. Otti vähän aikaa nousta pohjalta negan jälkeen. Sfinx pidetään peukkuja että kasvuspurtti tulisi. Nyt ei voi kun toivoa parasta. Voimia Sinulle Marrasmai hienoa että sait kuin saitkin kyytiläisen :)...
  18. mishala

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    tervetuloa Janne91 :) Kiitos selvennyksistä pitkästä ja lyhyestä kaavasta :) Marrasmai onko sun mahdollista vaihtaa lääkäriä? jos sulla ei luottamusta siihen lääkäriin.. on sulle kyllä sattunut kaikenlaista siellä klinikalla. Mä suosittelen Thomasta. Siis hän on tosi ihana lääkäri! ja...
  19. mishala

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Kiitos tsempistä toiveikas :love: Darnille onnea matkaan piinailuun! toivottavasti tärppää nyt :love: marrasmai siis millanen on toi lyhyen kaavan mukaan?? Ankkalinna tsemppiä nyt ja kylmäpäisyyttä. Peukut ja varpaat pystyssä (y) Kerttu älä suotta jännitä sitä punktiota. se menee hyvin ja...
  20. mishala

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Let's see. Kiitos tsempistä

Yhteistyössä