Hakutulokset

  1. H

    Annatteko PPH:lle lahjan?

    Ennen kesälomaa tai milloin? Ja mitä yleensä viette?
  2. H

    Oviksesta?

    Onko kenelläkään ollut oviksen aikana kovaa alaselkäkipua? Vielä ei pitäis ovis olla, mutta kaikki merkit viittaisi siihen.. :o
  3. H

    Espoon Kauklahti?

    Millaista seutua asua? Sopiiko lapsiperheelle??
  4. H

    Kuntopyöräilijät?!

    Olen harkinnut kuntopyörän ostoa, kun tässä elämäntilanteessa ei oikein pääse lenkkeilemään. Eli palaako kuntopyörää polkemalla todellaki läski ja kauanko poljette, teettekö spurtteja yms.?
  5. H

    chincillasta tietoa/kokemuksia

    Kertokaa kokeneemmat!I Itse haaveilen chinchillasta ja olen haaveillut jo kauankin...nyt lapsemme tuli kuitenkin allergiseksi koiralle, joten onkohan hän allerginen cillallekkin?(vaikkei ole koskaan altistunut)
  6. H

    Leivinuuneista ja takoista kuvia,kiitos!

    Laittakaa tänne kuvia leivinuuneistanne/takoistanne..Meillä huutava pula malleista! :flower:
  7. H

    kaverilla alko tänään syöpähoidot

    sillä on kolme lasta, joista kaks ihan pieniä... :'(
  8. H

    Disney-muffinssivuokia (silikoni) kellään?

    Hei! Tytön 2-vuotissynttärit ovat ensi vkonloppuna ja ongelmana on Disneyn silikoniset vuoat (sellainen silikonilevy, jossa kuusi pientä eri Disneyhahmon muotoista muottia)... Onko kellään tällaista? Siis mitä siinä voi tehdä?? Mukana oli reseptivihkonen, jossa vuokaa kutsutaan...
  9. H

    kortisonipiikki raskauden aikana

    Heissan, meillä on 6 kk ikäinen poika, ajatteluttaa raskausaika, jolloin vkolla 32 jouduin säännöllisten supistusten vuoksi sairaalaan ja siellä katsoivat aiheelliseksi valmistaa vauvan keuhkoja kortisonipiikein, jos hän siis olisi syntynyt jo silloin. Vauva syntyi lopulta vkolla 42, eli lääke...
  10. H

    Miten valmistautua työhaastatteluun?

    Millasia asioita teiltä on kysytty?Mulla Etuna(?) se et haastattelijat 3kpl ovat kaikki tuttuja ,mutta silti hiukan jännittää...Miten ootte valmistautuneet haastatteluihin?
  11. H

    Vauva synnärillä täysvierihoitoon vai välillä vauvalaan?

    Jos ei perhehuonetta saada, niin mietin miten ekat yöt jaksan... Jospa toisivat vaavin vierelle vain, kun olisi imetyksen aika, onnistuuko? Vaan luotatteko vauvaloihin vai parkuvatko ne vauvat siellä joskus pitkäänkin? Kokemuksia?
  12. H

    Ansioluettelosta

    Kuis tehdään?Oisko kenelläkään laittaa vaikka ohjetta/mallia?Kiitollinen olisin neuvoista...Cv:n sain tehtyä mut en kuollaksenikaan muista kuis ansioluettelo tehdään oikeaoppisesti!
  13. H

    Uusia tuttavuuksia -05 alueelta...

    Uusia tuttavuuksia -05 alueelta?!? Täällä 24 vuotias 4kk rinsessan äippä ootteleepi yhteydenottoa.... Mailioste; tattistudio@hotmail.com
  14. H

    Synarela aiheuttaako

    hei aiheuttaako/kokemuksia siitä että menkat ei tuliskaan kun käyttää synareelaa? jos näin tehnynnä niin paljonko siirtyi? :'(
  15. H

    maalaismammat etelä-savosta

    mulle voi meilata myös osoitteella anu.kuisma@surfeu.fi
  16. H

    maalaismammat etelä-savosta

    Tääl ois yks metsän keskelle hautautunut maanviljelijän avopuoliso ja kahden lapsen äiti. Kaipailisin ajatusten vaihtoa muiden samassa tilanteessa rämpivien kanssa! Lapset ovat Jesse -03 ja Neea -05.
  17. H

    mistä lastenhoitaja kotiin?

    Osaisiko joku neuvoa, mistä saisin parhaiten yksityisen lastenhoitajan kotiin tänne Tampereelle? Aluksi tarve olisi vähäinen ja satunnaisempi, mutta jatkossa 2-3 päivää viikossa. Onko työkkäristä hyviä kokemuksia? Entäpä jokin nettisivusto?
  18. H

    Mikä kantokassi Brion twinettoihin?

    Kuka osaisi neuvoa, mikä kantokassi/lämpöpussi sopii brion twinetto rattaisiin. Tulevat olemaan käytössä n. 2-v ja vauvaikäisellä. Rattaat ovat, muttei mitään koppaa vauvalle. Sopiiko rattaisiin muut kuin brion omat kantokassit? Millainen sen kannattaa olla? Olen ihan sekaisin näistä...
  19. H

    Clomit ja tuskaiset alavatsakivut!

    Onko muilla clomit aiheuttaneet menkkamaisia alavatsakipuja? Nyt menossa kp 16 ja kvut alavatsalla kamalat, ihan samanlaiset kuin menkoissa, tuntuukin, että ne voisi alkaa milloin vain! Ovistesti näytti plussaa kp10-11, joten en sitten tiedä voisiko nämä kipuilut johtua oviksesta..epäilen...
  20. H

    Vantaa -> Kartanonkoski

    Moikka, Täällä 26v äippä täältä Pakkalan puolelta. Olisi mukava tutustua uusiin ihmisiin ja saada samalla seuraa tyttärelleni 1,2v. Ota yhteyttä jos kiinnostaa tutustua: helikuu@jippii.fi T:Heli

Yhteistyössä