Hakutulokset

  1. P

    Lokakuiset 2022 ❄️🤍🍂

    Mä oon kanssa siirtyny aikalailla facebookin puolelle. Täällä tänään rv 23+5. Huh hellettä! On kyllä jo aika tukalat olot helteiden ja niistö seuranneiden turvotusten takia. Muuten menee oikein hyvin. Vauveli liikkuu aktiivisesti ja itse voin ihan ok. Liitoskipuja tietty ja semmosta vatsan...
  2. P

    Lokakuiset 2022 ❄️🤍🍂

    Faceryhmään jos halusinpiti mielestäni laittaa yv viestiä keksi82?
  3. P

    Lokakuiset 2022 ❄️🤍🍂

    Mulla on kans aina sanottu riskilukemat suoraan ultrassa ja ultraaja on merkannut ne sitten myös neuvolakorttiin. Oon asunu kahdella eri paikkakunnalla kun oon ollu raskaana ja molemmissa näin.
  4. P

    Lokakuiset 2022 ❄️🤍🍂

    Pitääpä testata noita salta katteneita! Mä oon itse niin salmiakin perään että uppoo ihan minkälaisena vaan. Joo noi namituvalta on ennemmin semmosia suolaisia jos semmoisesta salmiakista tykkää. Ja Lidlissä on vissiin kanssa jotain sopivia. Tsemppiä ultraan!
  5. P

    Lokakuiset 2022 ❄️🤍🍂

    Joo! Itse tilasin muutamia viikkoja sitten namituvalta. Oli tosi hyviä! Suosittelen.
  6. P

    Lokakuiset 2022 ❄️🤍🍂

    Niin ja voihan sen mitata jossain vaiheessa myöhemminkin jos alkaa kovasti olla oireita siihen suuntaan.
  7. P

    Lokakuiset 2022 ❄️🤍🍂

    Mä pyysin neuvolassa että laittavat ferritiinien mittauksenkin samaan lähetteeseen muiden verikokeiden yhteydessä. Ja mulla olikin tippunut se viime mittauksesta hurjasti. On siis ollut raudanpuutetta ennenkin. Eli siis pyydettäessä jos vaan suostuvat senkin ottamaan.
  8. P

    Lokakuiset 2022 ❄️🤍🍂

    Mulla ei vieläkään helpota ällötysolot. Huh, huomenna starttaa rv11+0. Samoin väsymys painaa edelleen kovasti. Dopplerilla kuuluu sydänäänet jo tosi selkeästi ja ultraan reilu viikko aikaa. Voi että kun alkaa jo jännittämään. Mun pitää kans hommata jotkut mammahousut kun turvottaa ihan...
  9. P

    Lokakuiset 2022 ❄️🤍🍂

    Mä kanssa vähän viivyttelin oman neuvola-ajan varaamisessa juurikin kun on keskenmeno taustaa. Mutta tänään tosiaan kävin ensimmäisessä neuvolassa ja olipas kiva käynti. Mulla rv 9+1 tänään menossa. Huhhuh jännittää ihan kamalasti mitä pidemmälle mennään. Edellinen meni kesken rv 11+4. Odotan...
  10. P

    Lokakuiset 2022 ❄️🤍🍂

    Meillä kuopuksen kohdalla ultraaja kysyi nt-ultrassa että haluttaisiinko tietää jo sukupuoli ja haluttiinhan me. Oikein meni ultraajan veikkaus silloin, tyttö tuli. Aion siis varovaisesti kysyä tulevassakin nt-ultrassa, veikkaan kyllä että kaikki ultraajat ei lähde vielä siellä sukupuolta kertomaan.
  11. P

    Lokakuiset 2022 ❄️🤍🍂

    Mulla pahoinvointi hieman seilaa mutta edelleen on jokapäiväistä. Nälkä on kasvanut vaan entisestään! Mutta ei nappaa mikään ruoka! Kyllästyttää jo ainainen puuro ja mehujää. Saisinpa pian ruokahaluni takaisin! Tällä viikolla on ollut myös vatsajomotuksia enempi. Josko se kohtu nyt kasvaa.
  12. P

    Lokakuiset 2022 ❄️🤍🍂

    Voi että, hirmu paljon tsemppiä ja voimia. Ymmärrän hyvin tuon fiiliksen. Itselläni myös takana kaksi perättäistä keskenmenoa ja saman vuoden sisällä.
  13. P

    Lokakuiset 2022 ❄️🤍🍂

    Tänään kävin varhaisultrassa ja löytyi sikiö ja syke❤️ muutama päivää oletettua pienempi. Ultraaja löysi myös pienen hematooman ja sanoi että ei tarvitse olla siitä huolissaan mutta kyllä se jäi vähän mietityttämään.
  14. P

    Lokakuiset 2022 ❄️🤍🍂

    Mulla ollut nyt viime päivät kans tosi pahaa ällötystä. Tänään rv 7+1. Oikeen mikään ruoka ei maistu. Ihan pitää pakottaa ittensä syömään ees jotain. Sit mua lisäks närästää tosi paljon. Tietääkö joku saako raskaudenaikana käyttää happosalpaajia? Renniet on mulle kuin karkkia söis ei siis mitään...
  15. P

    Lokakuiset 2022 ❄️🤍🍂

    Multa löytyy doppleri kotoa, hommasin sen edellisen keskenmenneen raskauden aikana. Ihana tietää että sillä voi saada sydänäänet jo rv 9-10 kuuluviin!
  16. P

    Lokakuiset 2022 ❄️🤍🍂

    Mä ajattelin odottaa vielä ensviikon ultraan että näen onko tuolla mahassa ylipäätään ketään ja sitten olisi kivempi liittyä Facebook ryhmään jos on vielä mahdollista mutta kyllä mä ajattelin jatkossa täälläkin höpistä. 😊
  17. P

    Lokakuiset 2022 ❄️🤍🍂

    Joo sieltä se pahoinvointi saapuikin tälläviikolla. :D Nyt menossa rv 6+5. Iltaa kohden pahenevaa niinkuin edellisissäkin raskauksissa. Aamupala meni tänään huonosti alas. Oksentanut en ole enkä ole aiemmissa raskauksissakaan. Kyllähän tästä heti tuli varmempi olo. Jos mennään vanhojen...
  18. P

    Lokakuiset 2022 ❄️🤍🍂

    Mä en ole ollut aiemmissa raskauksissa varhaisultrassa mutta nyt olen menossa vajaan parin viikon päästä. Keskenmenoja takana ja ihan eri fiilikset nyt tällä kertaa niin halusin ehdottomasti mennä. Odotan kyllä kovasti vaikka jännitän myös samalla löytyykö sieltä ketään. Täällä myös suht lieviä...
  19. P

    Lokakuiset 2022 ❄️🤍🍂

    Moikka! Minäkin ilmottaudun mukaan.❤️ Tällä hetkellä menossa rv 5+3 ja laskettuaika olisi 25.10. Kolmatta lasta odotellaan. Takana 2 keskenmenoa joten aika pelokkaat fiilikset vielä. Sain selkeän plussan jo ennen menkkojen oletettua alkamispäivää. Oireet on ollut vielä aika lieviä, tai...
  20. P

    Tammikuun tähtöset 2017

    Mulla on myös ihan hirvee väsymys kokoaika. Huhhuh!

Yhteistyössä