Hakutulokset

  1. P

    Elokuisia varovasti huhuilen..

    Hei, tuosta flunssasta ja sen hoidosta raskausaikana (kukin toki luottaa mihin lähteeseen haluaa, kun tähänkin löytyy melkeinpä yhtä monta vastausta kun on kysyjää) mutta itse luotan seuraavaan lähteeseen...
  2. P

    Elokuisia varovasti huhuilen..

    Hei kaikille ja onnea plussista ➕❤️ Minulla on 2 lasta (9&10v) ja uuden miehen kanssa yritys alkanut 05/16. Tammikuussa menimme jo lapsettomuustutkimuksiin; miehessä ei mitään vikaa mutta minulla todettiin munasarjojen ennen aikainen hiipuminen (31vuotiaana). Lääkäri suosittele valmistautumaan...
  3. P

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Hei kaikille Liityin nyt vihdoin tänne kun olen saanut oman pään sisällä ajatukset edes jotenkin kasaan, alkukesän suru-uutisen jälkeen... olen juuri 32 vuotta täyttänyt kahden ihanan pojan (vm07&08) äiti; uuden miehen kanssa yritimme lasta luomusti vuoden päivät ja sen jälkeen testit näytti...
  4. P

    Toiveena vauva 2017-2018

    tänään olis dpo 13 ja tänään tein aamupissasta testin ja vaikka kuinka yritin tihrustaa niin kyllä se ihan selkeä nega oli :notworthy: ja töihin päästessä alkoikin sitten vuoto (tai ei sitä kai mulla voi vuodoksi oikein kutsua... pikkuhousun suojilla pärjää kaikki 2-3 päivää mitä "vuoto"...
  5. P

    Toiveena vauva 2017-2018

    ihan paras :LOL: meillä miehellä tehdään esikoista (mulle jo kolmas) niin jotenkin haluaisin kans erityisellä tavalle hänelle kertoa - kaiken lisäksi mieheni on ihan kahvihirmu - saanko käyttää tätä ? :sneaky::ROFLMAO:
  6. P

    Toiveena vauva 2017-2018

    Noh, ei kai sentään vielä turhautunut :oops: Kyllähän meillä tässä vielä hyvää aikaa kiinnittymisen vahvistumiseen ja kiinnipysymiseen (y) eikös me mennä aika samoilla päivillä? ;) Meillä alkaa loma häämöttää loppuaan, vielä viikonlopuksi isovanhempien mökille ja siitä sunnuntaina kotiin...
  7. P

    Toiveena vauva 2017-2018

    Nyt näkyi kuva! :):)
  8. P

    Toiveena vauva 2017-2018

    Huomenta kaikille, täällä herätty järkyttävään selkäsärkyyn ja huonoon oloon (y)(y)(y) Ja jotenkin tosi nuutunu, maailman paras teekin maistui ihan kuselle :D Mut taitaa olla dpo6 joten voisko olla kiinnittämisestä..?! Tai niin ainakin toivon :love: Tsemppiä muillekin piinailijoille! :LOL:
  9. P

    Toiveena vauva 2017-2018

    ON: Nyt sit pääsee taas kehittelemään jos jonkin näköistä oiretta, koska Kyllä se perjantai aamun ovis testi näytti ihan oikein, iltapäivällä sairaat kivut vasemmalla ja sen jälkeen testit näytti haalistuvan: talletuksia tehty siis torstaita tähän iltaan :whistle: eli sen puolesta lupaavalta...
  10. P

    Toiveena vauva 2017-2018

    Oisko tää jo ovis plussa?:geek: Ja oliko sillä jotain merkitystä tekeekö ovistestin aamupissasta? Vaikuttaako tulokseen...? Täytynee tehdä päivällä ja illalla vielä uudestaan... :whistle: Meillä leikkimielinen kisailu siitä että mies haluaisi pojan ja minä tytön (kun mulla jo 2 poikaa...
  11. P

    Toiveena vauva 2017-2018

    Mulla tullut raskaiskeijulta kans tilausta seuraavana päivänä kun on ollut kirjeeseen mahtuvaa tavaraa :rolleyes: Täällä odotetaan jo malttamattomana et koska saa alkaa tikuttaa ovista, nyt siis kuitenkin jo kp 5/28 mut ku vuoto kesti kaikki 2pv niin mies jo kyselee että "joko joko?" :)...
  12. P

    Toiveena vauva 2017-2018

    Hei, onnea plussanneille :love: Täälläkp 3/28 eli kyllä varmaan miehen leikkaus ja kovat särkylääkkeet taisivat tehdä tepposia viime kierrossa - ei ihan viitsinyt juuri leikkauksesta tullutta miestä vaatia hommiin kun oli lääkkeistäkin ihan tokkurassa :LOL: Mulla on lähipiirissä tullut...
  13. P

    Toiveena vauva 2017-2018

    Hei te viisaammat ja kokeneemmat; nyt dpo6 - koska vois tehdä testiä? Ei niiiiin millään malttais odottaa... Uskoisin, että menkkojen la olis ens su, mutta sinne asti en varmasti kykene odottamaan... :whistle:
  14. P

    Toiveena vauva 2017-2018

    Täällä rasvapatin poistosta selvinneenä odotellaan että kaksi viikkoa kuluis nopeesti! :) Ovis siis pongattu sekä tikuista, limoista että muista oireista ja laivaa lastattu 3 kertaa :D Eli mulle voi päivittää kp16/28 dpo2 yk2. Kovasti täällä on jo suunniteltu hankintoja ja käyty vähän ohimennen...
  15. P

    Toiveena vauva 2017-2018

    voiko tuota gelee ja vehnänalkioöljyä vetää molempia? :D
  16. P

    Toiveena vauva 2017-2018

    jihaa, nyt ne menkat vihdoin alkoi (empä ole koskaan niitä näin odottanutkaan... :) ) eli mulle vois päivittää kp2 kierron pituudesta kun ei ole hajua, niin milloin kannattais alkaa tikuttaa ovista, ettei mene ohi? ens viikon alusta jo? :sneaky: miehen kanssa eilen jo innoissaan laskeskelltiin...
  17. P

    Toiveena vauva 2017-2018

    Onnea kaikille plussanneille :love: Tsemppiä tasapuolisesti meille muille (y) Pitkäksihän tämä eka kierto kierukan jälkeen venyi; edelleen odotellaan kuukautisia; empä ole niitä ikinä näin odotellutkaan :LOL: Tiedä tässä nyt sitten koska viittis ovistakaan tikutella kun ei kierrosta tarkkaa...
  18. P

    Toiveena vauva 2017-2018

    kun nyt en ymmärrä o_O niin, miksi 2 kertaa päivässä? :confused:
  19. P

    Toiveena vauva 2017-2018

    mitähän tämä nyt on... kun mulla ei kerran ole kierrosta mitään hajua, kun kierukka poistettiin 9.5. (sen aikana ei mitään vuotoja eikä oireita, tuntemuksia, ei mitään - kuin en olisi nainen ollenkaan... o_O) niin olen nyt sitten päivittäin tehnyt ovulaatiotestin (liuska) samaanaikaan päivästä...
  20. P

    Toiveena vauva 2017-2018

    hahaa... mulla ei kierrosta edes tarkkaa käsitystä ja miehen kanssa puhutaan siitä helmikuun vikan päivän vauvasta :) ja et kun mun äippäloma alkaa 24.1. :D eli olen vähintäänkin yhtä vinksahtanut... :D voisin siis ehkä kuvitella että 2 vk päästä olis oviksen aika, mutta ei mitään takeita kun...

Yhteistyössä