Hakutulokset

  1. H

    Tammikuun tähtöset 2017 **ELOKUU**

    Moikka! Minä en oo tänne pitkään aikaan kirjotellu, kun taapero, yrittäjyys ja talon rakentaminen on vieny energiat totaalisesti. Maanantaina oli rakenneultra ja kaikki hyvin pienellä tytöllä <3 kovasti odottelen, että päästään marraskuussa muuttamaan uuteen kotiin ja joulukuun alussa...
  2. H

    Tammikuun tähtöset 2017 **HEINÄKUU**

    Minäkin olisin halukas tulemaan fb ryhmään jos sellainen perustetaan :)
  3. H

    Tammikuun tähtöset 2017 **HEINÄKUU**

    Ilo kuulla, että on tullut paljon hyviä ultrauutisia :) Meillä oli tänään np ultra ja kaikki näytti oikein hyvältä. Pikkuinen pui nyrkkiä ja liikkui vilkkaasti ♡Traumaattisen ensisynnytyksen takia kävin myös sype- keskustelussa ja ihana kätilö sai kyllä olon luottavaiseksi ajatellen tulevaa...
  4. H

    Tammikuun tähtöset 2017 **KESÄKUU**

    Moikka pitkästä aikaa! Kirjoittelin toukokuun puolella varhaisultrasta,jossa näkyi vain ruskuaispussi. Sydän pamppaillen luin jokaista menetystä täällä sivuilla, todella surullisia juttuja! Ekassa neuvolassa 7+3 näkyikin yllätykseksi pikkuinen ja sydämen syke myös♡ nyt mennään 9+2 ja alhaisen...
  5. H

    Tammikuun tähtöset 2017

    Oletteko muut käyneet varhaisultrassa? Minulla repiviä vatsakipuja ja aikasemman keskenmenon vuoksi halusin käydä tarkistamassa onko pieni kiinnittynyt oikeaan kohtaan. Kuinka ollakkaan näkyi vain pelkkä ruskuaispussi eikä alkiokaikua ollenkaan. Vaihtoehtona, että ovulaatio on tapahtunu...
  6. H

    Tammikuun tähtöset 2017

    Moikka ja onnittelut kaikille! Seurasin tiiviisti viime raskaudessa silloista keskustelua ja nyt uskaltauduin liittyä itse mukaan. Toinen lapsi ilmoitti tulostaa äitienpäivänä todella yllätyksenä ja nyt hämmennyksen sekaista onnea ilmassa :) Samoja oireita poden kuin monet muut täällä: kaameaa...

Yhteistyössä