Hakutulokset

  1. S

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Kuivuttuaan tuli ihan valkonen pohja testiin niinkin kuuluukin tulla. Joku hailu viiva siihen jäi:confused: ota näistä nyt sitten taas selvää :LOL:
  2. S

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    No niitähän ne just on, voi :poop::LOL: Täytyy siis miettiä jotain muita testejä o_O
  3. S

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Tsemppiä uuteen kiertoon ja toivotaan että saisit jotain apuja noin pitkiin kiertoihin(y) mulla ollut ongelmana pitkät kierrot mutta sain vuosi sitten ne jotenkin hallintaan ja lyhenikin hyväksi terojen avulla.
  4. S

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Kinder_Kitty kyllä siellä viivaa on nähtävissä, vahvistumista sille!:) Me taidettiin olla samoilla päivillä menossa dpo11? Vai muistanko väärin :LOL: Tässä tänään mun iltapäivän testi noin neljän minuutin kohdalla. http://aijaa.com/vxvyO4 Jätin testaamatta aamulla kun eilen ei näyttänyt yhtään...
  5. S

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Nyt kaivataan lisää silmiä! :geek: tänään dpo 11 iltapäivän testi. aamulla jätin testaamatta kun eilen testi oli ihan negatiivinen, mutta näkyykö siinä nyt jotain? Itse nään kyllä jotain toivottavasti! Kuva otettu noin neljän minuutin kohdalla :unsure: http://aijaa.com/vxvyO4
  6. S

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Tähän oon kans koittanut luottaa, mutta jotenkin tuntuu siltä että ei onnistu :unsure: Järki sanoo että ei ole mahdollista mutta kuitenkin sitä koittaa nyt jo etsiä niitä pieniä oireita.. :ROFLMAO: Ainut outo asia mitä olen nyt on huomannut on ihan kauhea valkovuodon määrä. Sitä tullut nyt joka...
  7. S

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Onnea plussasta Hyppymassu :love:, mutta jo oli lääkäri huhhuh.. Täällä olis dpo 5 menossa, mutta hukkaan taisi tämä kierto mennä. Perjantaina näytti hyvää plussaa ovistikut ja lauantaina kipuli maha siihen tyylin että tais olla ovulaatio. Mutta hommiin päästiin vasta sunnuntaina, kun mies...
  8. S

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Hei vaan kaikille pitkästä aikaa!:) loppukesästä jäin vaan seurailemaan ja lueskelemaan teidän muiden juttuja. Omassa elämässä tuli suuri muutos, ostettiin omakotitalo :love: siinä meni kaikki aika muutaman kuukauden ajan, joten voimat ei riittäny tähän vauvatouhun miettimiseen. Lueskelemassa...
  9. S

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Tänään taas aamulla ei mitään kunnon viivaa testiin. Jos huomenna tekisin sen apteekin oman. En ymmärrä tätä :unsure:
  10. S

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Mä oon tänne nyt käyny näitä omia tikkuja laittamassa ku ne näyttää millon mitäki. Eilen ei mitään tikussa ja tänään punaista haaleaa viivaa. En vain ymmärrä enään että onko tää jotain vai eikö. Menkat myöhässä nyt 5 päivää. Eilen ja tänään pikkasen tullu verta pyyhittäessä aina välillä. Ei...
  11. S

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Ihania viivoja alkanut täällä näkymään :love: Millonhan sitä vois jo luovuttaa tän kierron suhteen, menkat myöhässä 4 päivää ja testit näyttää tyhjää. http://aijaa.com/VbBPax
  12. S

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Pyllerölylleröllä on kyllä hyvä viiva jo :love: Mulla piti eilen alkaa menkat mutta ei oo alkanut eikä kyllä tunnu että alkais. Haaleaa viivaa sain tänään testiin päiväpissasta aamulla en mitään näkyviin :unsure: sain kuitenkin tuossa pari päivää sitten jo aika hyvän viivan ja nyt näin huonoa...
  13. S

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Minttumar ja kevätTähti molemmilla näkyy jotain! :geek:
  14. S

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Tänään tein apteekin oman päiväpissasta enkä saa siihen mitään näkyviin :unsure: eilen testissä mun mielestä hyvä viivan alku. Tänään kp 25 ja lauantaille sovellus ennustaa menkkoja alkavaksi. http://aijaa.com/gJugpa
  15. S

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Voi kun nyt olisi vaan näin :love: heräsin just äsken ku nukahin sohvalle kesken elokuvan kattelemisen :ROFLMAO: eli oireena vois olla väsymys Plus siihen päälle ihan järjetön v*****s joka asiaa kohtaan sekä valkkaria jota vain tulee ja tulee :cautious:
  16. S

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Tänään Kp 24, kalenteri ennustaa menkkojen alkavan lauantaina. Ihmetyttää että onko tuo viiva ihan oikeassa kohdassa? o_O http://aijaa.com/4u1uVg
  17. S

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Ei ole ollut kosketuksissa. Meinasin tehä aamulla uuden, mutta olen melkein ihan varma että ovulaatio oli aikoja sitten ku kierrotki ollu viime aikoina sen 22-25 päivää :)
  18. S

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Huomenna uutta? :) on kuitenkin aika hyvin erottuva viiva Sulla :geek:
  19. S

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Ja wantilla ihana viiva siellä kurkkii :love: ja on sullaki tulejonyytti siellä jotain viivasta :love:
  20. S

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Heippa. Viime kierrossa ihmettelin kummaa viivaa pcssä, mutta kierto päättyi kuitenkin menkkoihin KP 22. Nyt tein huviks uudet testit vaan Ku niitä eilen postissa tuli. Nyt kp 20 ja mitä tämä on? o_O vihreä siis ovistesti ja sininen raskaustesti. Toivottavasti Osasin kuvan ladata :LOL...

Yhteistyössä