Hakutulokset

  1. M

    Tammikuun tähtöset 2017 **MEIDÄN KUUKAUSI!**

    No niin. 5.2 syntyi meidä poika:barefoot: 52cm ja 3,5kg. Heräsin kipeeseen supistukseen kahelta, neljältä oltii sairaalassa ku supistukset tuli heti 5-10min välein. Olin ammeessa ja sain jotain homeopaattista litkua, minkä oksensin pihalle:unsure: sit pois ammeesta ja kokeilin ilokaasua, ei...
  2. M

    Tammikuun tähtöset 2017 **MEIDÄN KUUKAUSI!**

    RubyS siis helmikuun helmethän on melkein parempia, jos nyt näin kehtaa tammikuisiin kirjottaa:ROFLMAO: Mulla ja esikoisella on molemmilla helmikuus synttärit;);) Halus selkeesti uus poju kuulua meiän synttäri-tiimiin:p Eilen kävin taas tosiaan käyrillä ja nyt ultrasivatkin. Oli kaikki kunnossa...
  3. M

    Tammikuun tähtöset 2017 **MEIDÄN KUUKAUSI!**

    Mäkin kävin eilen synnärillä käyrillä, mutta oli siis iha vaa rutiini tarkistus. Kaikki oli hyvinja huomenna uudestaan käyrille makoilemaan.. verenpainekkin oli onneks laskenu, viimeks oli alapaine koholla tai siis ylärajoilla.. Eipä tainnu tulla mun uhoomaa synttärilahja vauvaa miehelle, tänää...
  4. M

    Tammikuun tähtöset 2017 **MEIDÄN KUUKAUSI!**

    Voi että ihanaa, onnea mimminkäinen ja emppuli:love::love: teillä lyllä tosiaan oli aika samanlaiset tarinat! Ja ymmärrän ton tuskan tipan kanssa! Mä menetin esikoisesta 1,5l verta ja siks jouduin pitää 24h synnytyksen jälkee tippaa. Oli nii hankala koittaa nostaa vauvaa syliin ku muutenki...
  5. M

    Tammikuun tähtöset 2017 **MEIDÄN KUUKAUSI!**

    Onnea anumarika ja narana:love::love: teillä on jo pikkuset sylissä:):) Mulla tänää viikkoja tasan 39. Pe kävin ultrassa ja sit ottivat sydänkäyrät vauvalta, kaikki kunnossa. Vauvan painoarvio oli täl hetkel 3100g, lääkäri meinas että ehkä vähä pieni viikkoihin nähden. Eipä haittaa, jos tätä...
  6. M

    Tammikuun tähtöset 2017 **MEIDÄN KUUKAUSI!**

    Narana voi vitsi loppu häämöttää ja pian on tuhisija sylissä:love::love: tsemppiä loppu ajalle! Noista lapsimäärä kommenteista tuli mielee... että onkos teil sukupuolta kommentoitu jos ootte sitä kertonu? Mulle pari todennu melkei säälivällä naamalla, että voi että taas poikao_O vähän sillee...
  7. M

    Tammikuun tähtöset 2017 **MEIDÄN KUUKAUSI!**

    Mamadread tuli noista ristiäisistä mieleen.. (hyvä kumeillä on jo pikku suunnittelut päällä, vaikka vauva viel mahassa:whistle:, mutku osa porukasta lentää suomesta tänne niit varte, ni pitää olla ajoissa..). Meilläkin on täällä tapana tarjota kunnon ruoka ristiäisis ja sit esikoiselle mä...
  8. M

    Tammikuun tähtöset 2017 **MEIDÄN KUUKAUSI!**

    Onnea täältäkin annelskille vauvasta :) Ja oon kyl(tai siis koitan olla) samoilla linjoilla mamadread, mitä sitä joka pikku kolotusta laskemaan siinä toivossa, että jos sittenkin pääsis synnyttämään.. Kyllä sen luultavasti sitten huomaa kun synnytys on käynnissä:D Mutta joo, hyvähän se näillä...
  9. M

    Tammikuun tähtöset 2017 **MEIDÄN KUUKAUSI!**

    Mullaki taitaa painoa olla se 12-14kg, en oo iha varma ku en haluu kotona käydä vaaalla ahdistumassa:ROFLMAO: mut välipäivinä lääkärin vaaka näytti jotai 11kg..koitan kans olla stressaamatta noist kiloist, näillä mennään ja kyl ne sitte palautuu synnytyksen jälkee ku muistaa liikkua eikä pistä...
  10. M

    Tammikuun tähtöset 2017 **MEIDÄN KUUKAUSI!**

    Voi ihania vauva uutisia:love::love: onnea teidän perheille! Repa voiha se olla että vauvaa kiukutti nopean synnytyksen takia, oon kuullu että monia vähä kiukuttaa ku on nii äkkiä maailmaan tupsahtanu.. Hhe, kun noita teidän nopeita synnytyksiä kuuntelee ni alkaa kyl oma mietityttää ku...
  11. M

    Tammikuun tähtöset 2017 **JOULUKUUSSA**

    Onnea marianille vauvasta, ja paljon voimia toipumiseen:love::barefoot: Me käytii eilen lääkäris ultras. 2,5 kiloo vauvaa oli raivotarjonnassa, eli ihan hyvin mielin tässä mennään:D verenpaineet oli lievästi korkeella, mut ne tais johtuu siitä että mittasivat heti kun olin kiivenny portaat...
  12. M

    Tammikuun tähtöset 2017 **JOULUKUUSSA**

    Oi, onnea RubyS :love::barefoot: Oikein hyvää ja rauhallista joulua kaikille! Silitelkäähä mahojanne ja vauvojanne oikei urakalla:love::love:
  13. M

    Tammikuun tähtöset 2017 **JOULUKUUSSA**

    Tsempit teille, jotka ootte jo melkein synnyttämässä! Tää on kyl nii sitä aikaa ku miettii, että vitsi kun sais nyytin syliinsä ja sit heti toteaki, että toivottavasti pysyis viel mahassa:LOL: mulla viikkoja kuitenki vasta 34+2. Mieski eile huokaili, että haluis saada vauvan jo syliin ja nähdä...
  14. M

    Tammikuun tähtöset 2017 **JOULUKUUSSA**

    Hui täällähän on ehtiny tapahtumaan jo vaikka mitä jännää:love::barefoot: alko ihan vanhoja viestejä lukiessa jännittää joko joku on nyytin syliinsä saanu <3 mut tsemppejä ens viikkoon, saas nähä monta jouluvauvaa tulee:love: Anumarika hyvä että käännös onnistu! Muaki mietityttäny kovin viime...
  15. M

    Tammikuun tähtöset 2017 **JOULUKUUSSA**

    Oi ihanaa jo joulukuu:love::love: tässähän alkaa päästä hiljallee tunnelmiin, vaikka lumesta ei oo tietookaan. Mutta piparit on jo leivottu (melkei syötykki:p) ja joulukoristeita laiteltu sen verra mitä taaperotalous sallii;) Reilu viikko sitte oli lääkäriki ja ihmetytti, että seuraava kontrolli...
  16. M

    Tammikuun tähtöset 2017 **MARRASKUU**

    Hhi, kuulun noihin aikaansaamattomiin sisäänkirjaantujiin, mut ootte mielessä:) Mul on alkanut nyt olee välil aikamoisia häpyluun kipuja, pitäs koittaa ottaa rauhassa...mut noi mun rauhalliset hetket päätyy aina johonkin mm.ikkunoiden pesuun, jouluvalojen ripustukseen tai sit vaa kauimmalle...
  17. M

    Tammikuun tähtöset 2017 **MARRASKUU**

    Hui musicro kyl tommonen mutki säikäyttäis:eek: mut hyvä jos ei muuta oo enää ulos tuhrutellu! Mäkää oo saanu viel mitää pestyä, vaikka kaikki onkin kaapissa oottamassa.. vaippapaketti on myös hankittu, ostin meiän saksan reissulta ku siel on puolet halvempaa.. ei muute kandee hamstrata mitää...
  18. M

    Tammikuun tähtöset 2017 **MARRASKUU**

    huhhuh, saimpas vihdoin aikaiseksi tulla tän marraskuisen ketjun lukemaan. Mielessä on ollu, mutta en oo vaa jotenkin ehtinyt istua koneelle. mutta nyt!(y) Tuol alussa oli juttua noista väärinpäin hengaavista vauvoista, yksi sellanen on täälläkin, mukavasti kivasti monottaa aina virtsarakkoono_O...
  19. M

    Tammikuun tähtöset 2017 **LOKAKUU**

    Kiitos tsmpeistä:love: onneks on alkanu päivät paranee ja jaksetaa leikkiä(y) ollu kivasti puuhaakin tällä viikolla ni pitäny kotiäidin kiireisenä. Raskauden osalta kaikki hyvin, paitsi noista hemmetin levottomista jaloista en oo päässy eroon, nukahtaminen on aika hankalaa, vaikka kuinka...
  20. M

    Tammikuun tähtöset 2017 **LOKAKUU**

    Mua kana välillä mietityttäny, että millä viikoilla se vauva lopettelee sen ylös ja alaspäin kääntymisen. Ite en oikein osaa havannoida kumminpäin sillä lillutaan.. Tää nykyinen lääkäri ei oo viel ottanu mitää kantaa vauvan asentoon, mut muistan että esikoisen aikanen lääkäri kyl joka kerta...

Yhteistyössä