Hakutulokset

  1. moonlight83

    Minne on hyvä laittaa ilmoitus, jos haluaa ostaa kirjan? (lääkehoidon abc:N)

    Onko netissä mitään hyvää kirjakirppistä?
  2. moonlight83

    Ootteko kuulleet koskaan, että eläväisempi/vilkkaampi lapsi laitettaisiin valjaisiin päiväkodissa?

    Tällaista haluaisin kysyä teiltä. Onko teidän omille lapsille tai tutuille laitettu valjaita tuoliin, kun lapsi (alle 2-vuotias) ei osaa istua ruokapöydässä vaan kiinnostuu 25 kertaa muista asioista ja hyppää pöydästä pois? Ja, kiipeilee pöydälle. Antaisitteko laittaa omalle lapsellenne? Onko...
  3. moonlight83

    Onko ne pallerot kaulalla aina jotain syöpää?

    Voiko ne olla jotain muutakin..?
  4. moonlight83

    Miksi mä en saa olla miehen edessä surullinen tai ahdistunut?

    AHISTAAAAA!! :'( Kaikki... Mutta, onko kellään muulla siten, että oma mies ei kestä sitä, jos olet surullinen, itkuinen, hiljainen tai ahdistunut? Mistä se tulee? Onko sillä oma äiti ollut aina iloinen..vai miksi sitä pitäs aina vaan jaksaa pusertaa eteenpäin hymyhuulilla...
  5. moonlight83

    Löytyykö netistä sellaista palvelua, jossa vois kokeilla itelle erivärisiä hiuksia.. :D

    Ja kattoo vähän, et kuin minkäkin väriset sopis? Tietäääkös kukaan tällaisesta? :D *tahtoo jotain uuuutta!!*
  6. moonlight83

    Pääseekö mitenkään viimeiseen viestiin keskusteluketjussa?

    Vähän sekava, mutta siis miten pääsee tai pääseekö mitenkään näissä keskusteluissa viimeiseen kommenttiin? Jos sivuja on 8, niin sinne ihan uusimpaan viestiin?! Mä en oo oikein tajunnut vielä... :whistle:
  7. moonlight83

    Kerrankin mua suosi onni...

    Tai oikeastaan jo toisen kerran viikon sisään. No, kummastakin oon onnellinen. Ja, toivottavasti oppinut. :D Ensin viime viikonlopena mä jätin asuntovaunun avaimen auton katolle. Laitoin tytölle turvavyön ja ajattelin, että en kyllä unohda sitä avainta siihen. Ja, vielä ajattelin, että noin...
  8. moonlight83

    Haluaisko joku noita Liberon pupumerkkejä?

    Ei ois kyllä kuin 6 zipaletta, mutta jos jollakin on jääny samallalain vajaaksi keräily. Meille noita ei kerry ku ei Liberoa osteta. :D
  9. moonlight83

    Mistä olette saanee ideat tatuointeihinne?

    Suunnittelitteko itse? Kuinka pitkä oli "miettimisaika"? :D Ja, onko kaduttanut?
  10. moonlight83

    Mitä himputtia tää tarkoittaa.. Tarviis suomentaa :)

    :whistle:
  11. moonlight83

    Tyhmä kysymys, mutta...

    Minne sitä soitetaan, kun haluaa noihin lapsettomuushoitoihin? Onko se ihan vaan terveyskeskukseen..? :ashamed:
  12. moonlight83

    Painajaisunista

    Miksi pienet lapset näkee painajais- tai pelkounia? Ku meillä on tyttö, 3-v. ruvennut näkemään painajaisunia. Tai pelkäämään, että sängyn alla on joku. Se on ollut mummulan koira, jota tyttö ei normaalisti pelkää...tai viimeyönäkään en saanut selvää, mikä siellä pelotti. :/ Inhottavaa, kun...

Yhteistyössä