Hakutulokset

  1. Lilaviolet

    Toiveena vauva 2017-2018

    Perusjutut tutkittu, kun toista lasta yritettiin vuosi ja yhteensä tuli 4päättynyttä joista kolme perättäistä keskenmenoa ja kaksi näistä todettiin saraalassakin. Kilpirauhasen vajaatoimintani oli tuolloin syynä.
  2. Lilaviolet

    Toiveena vauva 2017-2018

    Onnea plussanneille ja yrittäville❤ ! Meidän toinen tärppi meni kesken viime yönä. Viivat vahvistuivat hyvin ja päätin lopettaa testailun. Viime yönä heräsin oksetukseen ja vatsakramppiin. Kivut on niin kovat, että normi särkylääkkeetkään ei vie kipua kokonaan. Nyt on pohdinnan ja...
  3. Lilaviolet

    Toiveena vauva 2017-2018

    Täällä yritän malttaa mieleni ja olla testailematta vielä pari päivää. Hormoonitason nousua kiitos. Tänään oli niin pessimisti olo aamusta ja ajattelin, että niin varmasti on kaikki viivat unta ja loppuu ilo lyhyeen. Illalla alkoi kuitenkin vihlomaan alavatsaa ja kuvotti taas illasta. Sanoin...
  4. Lilaviolet

    Toiveena vauva 2017-2018

    Toivotan sullekkin parasta❤ . Mun eka testi tästä kierrosta oli dpo9-10 tehty ja siinä näkyi vain viivanpaikkamainen näky, mutta seuraava oli punertava hailura.
  5. Lilaviolet

    Toiveena vauva 2017-2018

    Kiit Kiitos tsempeistä ja toivon parasta myös teille❤ .
  6. Lilaviolet

    Toiveena vauva 2017-2018

    Huomenta! Muokkausta eiliseen sen verran, että tänään on vasta kp27 ja oletettu dpo13. Luulempa, että olis aika tarkalleen ollut 28päiväinen kierto. Mua niin jännittää ja pelottaa, että kiinnittyykö kyytiläinen kunnolla ja jaksaako kasvaa. Toista lasta yritettiin vuosi ja saatiin useampi...
  7. Lilaviolet

    Toiveena vauva 2017-2018

    Näemmä onnistui lisätä kuva. Nyt siis pv:n viiva vahvistunut niin, että kuvassakin näkyy. Apteekin oman tein myös, mutta se antoi haalemman viivan kuin pc. Nyt on kp27/dpo 11 tai 12 ja vielä testailen ja jännäilen, että pyysyykö kyytiläinen matkassa. Toivon että viiva vahvistuu❤. Tsemppiä...
  8. Lilaviolet

    Toiveena vauva 2017-2018

    Katotaan onnistuuko kännykällä liittää kuva. Tälläisen pc:n tein tänään päivällä 2h pidätyksen jälkeen ❤ .
  9. Lilaviolet

    Toiveena vauva 2017-2018

    Nonni, kun yksi halpistesti kaapissa kerran oli, niin tulihan se tehtyä . Eilen illalla etoi kovasti ja sitä helpotti syöminen ja päivällä pissitti kovasti vaikka en ollut normaalia enempää juonut. Yöllä sitten vatsa meni sekaisin, kun selkään sattui menkkamaisesti hetken ja luulin, että tuli...
  10. Lilaviolet

    Toiveena vauva 2017-2018

    Hei! Kirjoittelen pikaseen lomalta. Täällä olen lueskellut kyllä kirjoituksianne, mutta tarkoituksella rauhoittanut omaa päätäni. Pakko rauhoittua, ettei toivo liikaa, kun viime hailura ei pysynyt matkassa tai jotain. Kovasti onnea plussanneille ja tsemppiä meille muille. Kirjoittelen...
  11. Lilaviolet

    Toiveena vauva 2017-2018

    No niin mulle voi sit päivittää kp 1/kp 26-32 ja yk 2. En saa tekstiä punaiseksi nyt jostain syystä. Kaksi haamutestiä kerkesin tehdä ja sen jälkeen kaksi blancoa. Uutta kohti...taidanpa tikutella ovista tässä kierrossa, niin tiedän milloin se suurinpiirtein olisi.
  12. Lilaviolet

    Toiveena vauva 2017-2018

    Onnea Wuf:ille ainakin plussasta:). Onnea myös muille jotka ovat plussanneet. Täällä mennään sekavissa vatsataudin jälkeisissä tunnelmissa.Tänään on kp27 ja dpo13. Sain aamulla pc:n testiin hentoakin hennomman haamun, mutta näitä olen saanut joskus ennenkin ja eivät ole sitten vahvistuneet ja...
  13. Lilaviolet

    Toiveena vauva 2017-2018

    Täällä ruvetaan selviämään vatsataudista. En tiedä oliko ruokamyrkytys, kun on ollut vain minulla, mutta oli kyllä raju. Nyt odottelen tädin kyläilyä tai jotain positiivista. Nyt siis menossa kp 26 ja dpo11. En saanut niitä merkattua punaisella, mutta tässä nyt kuitenkin on. Tsemppiä kaikille!
  14. Lilaviolet

    Toiveena vauva 2017-2018

    Olkoon kesätauko voimaannuttava <3
  15. Lilaviolet

    Toiveena vauva 2017-2018

    Jaksamista sinne <3
  16. Lilaviolet

    Toiveena vauva 2017-2018

    Täällä on sairastettu eilis ilta, yö ja aamu todella rajua oksutautia. Eilen yöllä tein hätäseen testinkin. Pc näytti viivanpaikkaa tai jotain hailuraa viivaa ja oli siis dpo10. Jos sielä joku asukas yrittää majaa rakentaa, niin tulee varmaan ulos tän oksentelun ja muun takia. Mikäli täti ei...
  17. Lilaviolet

    Toiveena vauva 2017-2018

    Öitä vaan täällä toivottelen kaikille. Ei ole täti vielä kurvannut paikalle, vaikka kivut jatkuu vaihtelevana. Valkovuotoa vaan lorahtelee. En oo kyllä tällaista ennen kokenut, että selkää juilii näin julmetusti ennen kierron loppua. Välillä on pitänyt pyytää miestä hieromaan selkää ja sanoa...
  18. Lilaviolet

    Toiveena vauva 2017-2018

    Hei! Kiitos listapäivityksestä Tanjuska. Muille voi muokkaa kp23/kp26-29 ja dpo8. Eilinen oli lähes oireeton, mutta yöllä rupesi alaselkä ja vatsa kipuilemaan urakalla. Kävin laittamassa siteen, mutta eipä näy menkkoja. Kivut jatkuu ja enemmän selässä, vähän kuin supistelisi. Taitaa tulla vain...
  19. Lilaviolet

    Toiveena vauva 2017-2018

    Testejä ostettu toiveikkaasti kotiin kaupasta:LOL:. Nyt pitäis vaan menkkojen pysyä poissa ja mun malttaa olla testaamatta kuin aikaisintaan kp24-26 sillä suurinosa kierroista on nyt ollut sen kp26.:geek: Muutoin olen tänään ollut ihan ylitunteellinen. On itkettänyt ja olen jopa raivostunut...
  20. Lilaviolet

    Toiveena vauva 2017-2018

    Mielettömät onnittelut plussanneille <3! Täällä kärvistellään melko kovien alavatsa-/alaselkäjuilinnoiden kanssa. Olen joutunut ottamaan oikein särkylääkettä päänsärkyyn sekä näihin supistusmaisiin, mutta kevyempiin kipuihin. Eipä ole ennen ollut vastaavan laista. Kipu tulee aaltomaisena ja...

Yhteistyössä