Hakutulokset

  1. H

    Helmikuun helmet 2017 *heinäkuussa*

    Me käytiin perjantaina ultrassa ja mahassa kaikki hyvin, yllätyin miten paljon siellä pikkuinen jo liikkui! Nyt lähisuku, ystävät ja työkaverit tietävät. Laskettu aika tarkentui 3 päivää eli 6.2. Minulla alkaa myös äippäloma 31.12. Nyt uskaltaa ajatella jo jotain hankintojakin tekevän, katsotaan...
  2. H

    Helmikuun helmet 2017 *heinäkuussa*

    Tsemppiä surun kohdanneille ja uusia plussatuulia! <3 Kävin maanantaina toisen kerran neuvolassa ja nyt kuulin ekaa kertaa vauvan sydänäänet, oli ihanaa. <3 Otettiin myös verikokeet seulontaa varten, nt-ultra mullakin heinäkuun viimeinen perjantai eli 29.7. Toivottavasti sinne asti kaikki...
  3. H

    Helmikuun helmet 2017 *heinäkuussa*

    Mä oon pitänyt myös pitkän ajan hiljaiseloa täällä, lukenut olen kyllä juttujanne. Tsemppiä uuteen yritykseen, joilla raskaus mennyt kesken. Olot on olleet muuten hyvät, mutta kaamea väsymys koko ajan ja nälkä! Turvotus on ajoittain jo helpottanut, mutta sitten taas välillä muistuttaa...
  4. H

    *Helmikuun helmet 2017*

    Soitin eilen neuvolaan ja sinne on eka aika 29.6, niin kuin aika monella muullakin. Terveydenhoitajalla on tuona päivänä ultra käytössä joten silloin ilmeisesti jo ultraillaan, jännää! Tällä viikolla ei ole väsyttänyt, kuten 2 aikaisemmalla. Mutta nyt tällä viikolla on kyllä ollut turvotusta...
  5. H

    *Helmikuun helmet 2017*

    Täälläkin uusi jäsen! 9.2. / Hilla1 / 26v / K-SKS / 1. lapsi Tänään aamulla plussasin, kun menkat 4pvää myöhässä ja vahva plussa tuli! Laskurin mukaan rv 4+2. 2 viikkoa ollut väsymystä, mutta en ole osannut sitä yhdistää vielä raskausoireisiin. Viimeisin parin päivän aikana tuntunut vihlasuja...

Yhteistyössä