Hakutulokset

  1. A

    Huhtikuun hurmurit 2017 *tammi-helmikuussa*

    Moikka! Täällä ilmoittautuu yksi, jolla aivan olemattomat kovottelut/supistukset n rv. 20 lähtien olivatkin vaikuttaneet kohdunkaulaan. Aina kun niistä kyselin neuvolasta tai lääkäristä niiden sanottiin olevan normaaleja... Kuukausi takaperin jouduin sairaalahoitoon ennenaikaisen synnytyksen...
  2. A

    Huhtikuun hurmurit MARRASKUUSSA

    Hei! Minäkin ilmoittaudun mukaan ryhmään, olen jo pitkään lueskellut teidän kuulumisianne ja nyt rohkaistun myös itse kirjoittelemaan. Facebook-ryhmästä olisin myös kiinnostunut, tähän palstahommaan en ole oikein vielä oppinut. Eli 8.4 / Ansk1/ 23 / P-KKS / 1. lapsi Sukupuolta ei saatu selville...
  3. A

    Nuoret vauvakuumeilijat KESÄ 2016

    minttumar: Lisäile vaan sinne plussanneisiin, toivottavasti siellä pysytäänkin :) oskama: Hyvältä vaikuttaa! Eiköhän se viiva siitä vahvene, onnitteluja täältäkin :) Jään nyt seurailemaan tänne taustalle kuinka homma etenee. Tänään päästiin käymään sellaisessa tositositosi varhaisessa ultrassa...
  4. A

    Nuoret vauvakuumeilijat KESÄ 2016

    Moikka kaikille! Olen ollut maalla lomailemassa, joten kirjoittelu tänne on jäänyt vähemmälle. Ihanan aktiivisia olette kuitenkin muut olleet ja on ollut kiva lueskella kotiin palattua teidän kuulumisia. Papuprinsessa: Jaksamisia <3 Minttumar: Paljon, paljon onnea talokaupoista! Itsekin...
  5. A

    Nuoret vauvakuumeilijat KESÄ 2016

    minttumar: Juu, miulle voi alotukseks laittaa sen 6/16.
  6. A

    Nuoret vauvakuumeilijat KESÄ 2016

    Minäkin ilmoittaudun joukkoon mukaan. Tilanne siis tämä: Nainen 23, mies 22, esikoista yritetään, nyt yk2. Taustalla PCO-tyyppiset munasarjat, joka pyörii mielessä vähän liiankin paljon. Siinä muun muassa yksi syy miksi päätettiin aloittaa yrittäminen jo vähän aiemmin mitä muuten ehkä...

Yhteistyössä