Hakutulokset

  1. B

    Maaliskuun muruset 2017 *Elokuussa*

    Mulla on ollut yllättävän hyvä olo! Huono olo on seurana aamupäivisin ja iltaisin mutta melko lievänä. Aikaisemmin olen ollut tässä vaiheessa jo valmis luovuttamaan kun olo on ollut niin kamala ;) meillä on kaksi poikaa niin tulisiko nyt sitten tyttö..:p Pitää oikein muistutella itselle että...
  2. B

    Maaliskuun muruset 2017 *Heinäkuussa*

    Tätä taas niin odotti ja toivoi ettei paljon muuta ole meinannut päähän mahtua viime viikkoina :rolleyes: Tämä raskaus alkoi oikeastaan yllättävän helposti, esikoista aikoinaan saatiin odotella todella kauan. Silti melkein eilen unohdin olevani raskaana :ROFLMAO: Grillattiin illalla lasten...
  3. B

    Maaliskuun muruset 2017 *Heinäkuussa*

    -hansutin, mulla oli kakkosta odottaessa koko ajan maha todella arka ja siis ihan järkky turvotus jo alusta. En voinut esim. samoja odotus farkkuja pitää joita pidin esikoisen aikaan ihan loppusuoralle vaikka olin "pienemmässä" kuosissa :rolleyes: Saapi nähdä kuinka nyt käy, turvottaa välillä...
  4. B

    Maaliskuun muruset 2017 *Heinäkuussa*

    Kyllä keskenmeno itseäkin vähän pelottaa varsinkin kun lukee toisten surusta. Tässä vietän ihanaa päivää rannalla lasten kanssa, vielä ei ole ollut pahoinvointiakaan kuin ihan ohikiitäviä hetkiä. Täytyy nauttia täysillä kesästä kun vielä sietää oleilla auringossa ;) Sormet ristiin että meidän...
  5. B

    Maaliskuun muruset 2017 *Heinäkuussa*

    Toivottavasti kaikki on hyvin Minmasu? Perun puheeni oireettomuudesta, eilen oli hieman kuvottava olo ja tänä aamuna finnejä ilmestynyt leukaan ja ylähuleen päälle :alien: Paras juttu oli kun rupesin itkemään kun kuunneltiin esikoisen kanssa Pokemon tunnaria :ROFLMAO: "tunnen sen jo kasvavan...
  6. B

    Maaliskuun muruset 2017 *Heinäkuussa*

    Voi kuule, mä oon selannut nettiä niin että käsikin on kipee :ROFLMAO: haaveilen uusista tuplista kun juuri keväällä möin edelliset :whistle: ja on sitä kaikkee muutakin must have juttuja.. Siskolleni kerrottiin, varmaan muillekkin läheisille kerrotaan parin viikon sisällä (jos kaikki menee...
  7. B

    Maaliskuun muruset 2017 *Heinäkuussa*

    Meillä taitaakin olla sama laskettu aika Alto, 27.3 Ei ole vielä muuta kuin turvottaa vatsaa, mulla on aina alkanut kamala turvotus vatsassa jo ennen plussaa ja kolmatta siis odotellaan. Neuvolaan ajattelin soittaa ensi viikon alussa. Pahoinvointi on alkanut aiemmissa raskauksissa viikolla 6...
  8. B

    Maaliskuun muruset 2017 *Heinäkuussa*

    Minä myös ilmoittautuisin joukkoon ☺Muutaman päivän olen jo aavistellut ja tänään uskalsin tehdä testin joka oli siis positiivinen ja laskettu aika olisi 27.3 nyt siis 4+3. Kolmatta odotellaan, vanhemmat lapset syntyneet -11 ja -14. Tämän olisi tarkoitus olla viimeinen mutta katsotaan nyt

Yhteistyössä