Hakutulokset

  1. M

    Vinkit pahoinvointiin.

    Mulla oli pahoinvointia ja oksentelua rv7-14 ja ainoa mikä auttoi oli juurikin tuo postafen 1-2 tablettia vuorokaudessa. Masentaahan tuo, kun vaan sängyssä makaa :( Mutta voin sanoa samat fiilikset kokeneena, että vaikka ei uskoisi, niin kun ole helpottaa niin koko ikävät fiiliksetkin unohtuvat...
  2. M

    Te ketkä käyttäneet postafenia raskauden aikana!

    Minä olen käyttänyt useamman viikon putkeen 1 tabletin vuorokaudessa juurikin jatkuvaan oksenteluun. Aluksi kesti n. 3 päivää, että lääke alkoi kunnolla auttaa. Mulla auttoi ja auttaa edelleen oksenteluun, mutta pahoinvointia ei ikävä kyllä vie kokonaan. Mutta lääkkeen kanssa pärjää joten kuten...
  3. M

    Elokuu 2017

    Mulla on pahoinvointi mennyt tähän, että makuullaan saan jotain pysymään sisällä, vaikka oksettaakin kokoajan. Mut jos nousen ylös tai vaihdan asentoa vauhdikkaammin niin laatta lentää :( Töissäkin pitäis olla vielä ainakin parina päivänä ennen joulua ja kyllä mietityttää, miten selviin...
  4. M

    Elokuu 2017

    @Minga sama täällä: pahoinvointi vienyt kaikki voimat Rannekkeilla saan pahoinvoinnilta pahimman terän pois sillee, et just ja just kestää työpäivän. Mut kotona sitte tulee vaan maattua ämpärin kanssa... huh! En oo ees jaksanu lukea tätä palstaa, ku kännykän kattelusta olo pahenee. Tervetuloa...
  5. M

    Elokuu 2017

    @Myrtti85 pahoittelut ja voimia ❤️
  6. M

    Elokuu 2017

    @Minga eikö sulla tullut tuota vuotoa jo aiemminkin? Jos senkään jälkeen ei ole ollut mitään kipuja ja vuotoa on vain vähän, niin ehkä ei ole mitään hätää (n) Voin vaan kuvitella, miten pahasti tuo vuoto säikäyttää:(
  7. M

    Elokuu 2017

    Tervetuloa taas uusille @Nachsal toivottavasti on vain jotain harmitonta vuotoa. Jos on varsinkin vielä vähäisissä määrin, niin ehkä ei ole syytä huoleen. Mulla oli tänään huono aamu: jotenkin herätessä tuntui, että kaikki oireet oli kadonnu. Ei ollu tissit lainkaan kipeet eikä etovaa oloa...
  8. M

    Elokuu 2017

    Tällä puolella keskustelu hiljentynyt aikalailla tuon faceryhmän myötä. Meinaako kaikki kirjoitella vaan sillä puolella jatkossa ja uudet täältä sitten vaan hyppäävät faceryhmään mukaan? :) Täällä ei muutosta olotilassa eikä missään muussakaan. Vähän pelokkaana odotan varhaisultaa viikoilla...
  9. M

    Elokuu 2017

    Hyvää Itsenäisyyspäivää ja tervetuloa uusille! :) Mulla menossa tänään 5+1 ja tein nyt tänään aamulla digitestin varmistukseksi, että kaikki on edennyt "normaalisti" (ihan kun raskaustesti sen kertoisi...). No ainakin itselleni sain nyt uskoteltua, että asiat ovat hyvällä mallilla, kun testi...
  10. M

    Elokuu 2017

    Faceryhmästä on ollut jo muutama kerta puhetta, mutta tuolloinkin on tosiaan vähän puhuttu, että odotellaan mukaan loputkin plussaajat niin kaikki pääsee heti alusta mukaan kuten @jenskusein jo sanoikin :) Mulla alkaa näköjään pahoinvointi nostaa päätään. Päivällä tehdyn kävelylenkin aikana...
  11. M

    Elokuu 2017

    @iikki hyvä, että vuotoa ei ole näkynyt ja digin myötä olet rauhallisemmin mielin :) Varailin juuri aikaa neuvolaan ja sain ekan neuvola-ajan jouluviikolle eli aika aikaisin, tuolloin viikot 7+3. Neuvolasta laittavat lähetteen myös varhaisultraan, mutta neuvolatäti toivoa, että menisin sinne jo...
  12. M

    Elokuu 2017

    @pikkumude tervetuloa mukaan :) Onpas teillä ollut aikamoinen taival takana! Todella toivon teidän puolesta, että nyt tämä pienokainen pysyisi mukana - ainakin oireet kuulostavat todella lupaavilta (y):love: Kuinka kauan muilla kului aikaa yrittäessä ennen kuin tärppäsi? Me alotettiin...
  13. M

    Elokuu 2017

    @Minga hyvä, ettei siellä ole enää vuotoa näkynyt (y) oli varmaan siis jotain täysin harmitonta. Lentämisen vaikutuksesta pahoinvointiin en vielä tiedä, kun toistaseks ei oo pahoinvointia ollut. Mulla lenteän työmatkoja vuodessa toistaseks ollut melko vähän. Ens vuodelle niitä olis useampi...
  14. M

    Elokuu 2017

    Voi @iikki :cry::cry: Toivotaan parasta! Ikävää ja vähän pelottavaakin huomata, että kuinka monella tota veristä vuotoa tulee :eek::confused:
  15. M

    Elokuu 2017

    Tänään on tosiaan tullut paljon uusia - ihanaa :love: Tervetuloa kaikille! @Minga toivotaan, että on harmitonta vuotoa! Kiellettyisyä ruuista en ota kauheesti stressiä. Oon lukenut listan läpi ja pyrin noudattamaan parhaani mukaan. Oon lähdössä pian työmatkalle ja ulkomailla syöminen vähän...
  16. M

    Elokuu 2017

    Tervetuloa uusille! Kivaa, kun tulee uusia! (y):D Joo keskenmeno tuntuu monella olevan pelkona :confused: @kokottikana kyselit tuota varhaisultran ajankohtaa. Sykkeen kai pitäis näkyä noin 6+0 mutta siinäkin voi ilmeisesti olla muutaman päivän heittoja. Itse oon aatellut mennä jouluviikolla eli...
  17. M

    Elokuu 2017

    Voi ei @Tyttti :cry: Suuren suuret pahoittelut ja tsemppiä toipumiseen!
  18. M

    Elokuu 2017

    @Sleiz ja @Tyttti toivottavasti selviätte säikähdyksellä! Varmasti kovasti säikäyttää vuoto :unsure: Toivotaan, että on kyse harmittomasta ja kai aika yleisestäkin vuodosta. Onko moni jo ehtinyt kertoa raskaudesta jollekin?:rolleyes:
  19. M

    Elokuu 2017

    Mä tutustuin tuohon A-vitamiini hommaan paremmin, kun huomasin et margariiniinkin on sitä lisätty. Tuskin on siis A-vitamiini mehuistakaan haittaa, kun ei ole margariinistakaan. Päinvastoin: A-vitamiinia tulee kyllä saada raskauden aikana, mutta ei liikaa. Ja liikaa sitä voi ilmeisesti saada...
  20. M

    Elokuu 2017

    @Jshanti88 mä testailin tosiaan päivän välein, olin jotenkin superkärsimätön, kun mielessä vielä se keskenmeno :( Mut sulla toi viiva näyttää ihan hyvältä! Bea.s jo sanoikin, ettei se kaikilla edes tuu ihan yhtä vahvaks ku kontrolli viiva, vaik raskaus etenis ihan normaalisti (y) @Minga ei...

Yhteistyössä