Hakutulokset

  1. H

    Heinäkuiset 2018

    No voi harmi :/
  2. H

    Heinäkuiset 2018

    Moikka! Nyt löysin tämän keskustelun! Meille tulossa kolmas vauva, la 5.7. :) nyt viikkoja siis 12+1, ultra 27.12 mutta sydänäänet kuuluivat eilen neuvolassa hyvinkin selvästi.. Jorvissa/Espoon sairaalassa olisi tarkoitus synnyttää..
  3. H

    Maaliskuun muruset 2017 *Elokuussa*

    Mulla etomista pitkin päivää.. Viikon päästä ois töihin paluu ja mulle ollaa jo tokastu etten kauaa mahaa piilottele, niin turvonnu se jo on.. :oops: Toivottavasti nää oireet vähä laantuis. On myös kummallisen rento olla nyt ku lähipiiristä kaikki tietää, ei tarvii stressailla että huomaako...
  4. H

    Maaliskuun muruset 2017 *Elokuussa*

    Eilen käytiin siellä varhaisultrassa ja kaikki oli juuri niinkuin pitää! (y) Nyt vaa toivovaa että mini pysyy mukana loppuu saakka.. Heräsin yöllä ja nyt aamulla kauheaan pahaanoloon! Niin paha että olis tehny mieli oksentaa mut ei kuitenkaa.. Nää oireet vaa tuntuu pahenevan mitä pidemmälle...
  5. H

    Maaliskuun muruset 2017 *Elokuussa*

    Ihmettelin miksi ei tule ilmoitusta sähköpostiin keskustelusta, no eikai kun en ole tähän ketjuun mitään kirjoittanut :p Tänään meillä varhaisultra, nyt jännitän enemmän kuin aiemmin.. Oireita on, jotkut voimakkaina, jotkut taas vähemmän, ja uskoisin kaiken olevan niinkuin pitääkin. Nukuin...
  6. H

    Maaliskuun muruset 2017 *Heinäkuussa*

    Tsemppiä Pyllerölyllerö! :( Meillä perjantaina varhaisultra ja mä niin toivon et kaikki olis hyvin! Ei pitäis asiasta stressata kun ei itse siihen pysty vaikuttamaan, mut niinhän se on että odottavan aika on pitkä..
  7. H

    Maaliskuun muruset 2017 *Heinäkuussa*

    Mä olin jo luovuttanu raskautumisen suhtee ku nii monta pettymystä tullu.. Juhannuksena aloin miettimään kaikkea muuta, kesälomaa ym muuta odotettavaa ja sittehä se plussa tuli.. Kyllä mua pelottaa löytyykö ultrassa mitää, aion varata varhaisultran ihan mieleni rauhottamiseks.. Eka neuvola 9.8...
  8. H

    Maaliskuun muruset 2017 *Heinäkuussa*

    Me yritettii tosi kauan tätä (10kk) ja toivonki et tää pysyy mukana.. Meillä enemmän ukko intona, ite en pysty vielä ilakoimaan kun on pari raskasta ja pitkittynyttä keskenmenoa takana.. Ja tänään vasta se 5+5 mittarissa..
  9. H

    Maaliskuun muruset 2017 *Heinäkuussa*

    Joo kyl täs on aika tukalaa olla jo näin aikasilla viikoilla ku maha pömpöttää eikä housutkaa istu.. Saati et vois nukkuu mahallaa :whistle:
  10. H

    Maaliskuun muruset 2017 *Heinäkuussa*

    Mulla iltaisin iha järkkyturvotus jo.. Ne jotka tästä raskaudesta tietää onki jo pelotellu niillä kaksosilla ku meillä suvussa sitä on ja vielä molempien vanhempieni puolelta.. Nyt on myös alkanu housut tuntumaa inhottavalta alavatsan päällä vaikka ei mitää mahaa ookkaa, mistähä vois johtua?
  11. H

    Maaliskuun muruset 2017 *Heinäkuussa*

    Moikka! Mäkin liityn tähän mukaan.. :) LA ois laskujen mukaan 27.3. eli viikkoja ois kasassa 5+1.. Toinen lapsi tulossa ja oireet ihan erilaiset kun ekassa. Esikoisessa oli kaikenmaailman oireet laidasta laitaan, mutta tästä toisesta ei ole kuin väsymys, iltaisin rintojen arkuus ja miehen...

Yhteistyössä