Hakutulokset

  1. hanmum

    Huhtikuiset 2019

    Moikka! Plussasin just muutama päivä sitten meidän suureksi ihmeeksi ja laskettu aika ois todennäkösesti 12.4. Menkat ei edes ehtiny kunnolla alkaa esikoisen imetyksen jäljiltä, mut oviksen satuin bongaamaan :) Pakko kysyä nyt heti alkuun, että onks teillä millasia vatsa tuntemuksia? Mua on...
  2. hanmum

    Kesäkuun keijut joulukuussa

    Mulla oli eilen se neuvolalääkäri, aika pikanen sellanen. Kyseli vähän miten on mennyt, sit kurkkas 3 minuuttia ultralla (mikä oli tosi kiva, mut liian vähä aikaa:cautious:). Mut siinä ultratessa se mainitsi sivumennen et näyttää vähän ku ois lisä-istukka!? Ja tänään tietenki tuli mieleen et...
  3. hanmum

    Kesäkuun keijut joulukuussa

    Ei multakaan mitattu pari viikkoo sitten tokassa neuvolassa kohdun korkeutta. Kuunneltiin sydänäänet ja sit jotain juttelua. Tänään on sit lääkäri ja sitä odotan. :) Mul vaan flunssa pukkas päälle rytinällä ja oon saikulla tänää ja huomenna ainaki. Valvoin yöllä monta tuntia ku yskin ja yskin...
  4. hanmum

    Kesäkuun keijut joulukuussa

    Mä esikoista odotan ja oon ollu tuntevinani muutamia hipasuja. Aavistuksen omaisia, mut silti vaikuttas olevan jotain muuta ku vatsan puruja. Ehkä viikon sisällä tuntuu. Nyt vk 17 menossa, periaatteessa ihan mahdollistaki tuntee kai jo. :) Mulla huomenna neuvolalääkäri ja niin toivon vaan, että...
  5. hanmum

    Kesäkuun keijut joulukuussa

    Mä oon ihan pihalla myös noista etuus asioista. Viimeks neuvolasta sain mukaan semmosen kelan perhe oppaan, mut kyllä on hankalan olosta silti. Jospa joku jossain välissä selkeyttää asioita. Onks teillä ollu se neuvolan lääkärin tarkastus jo? Mulla ois parin päivän päästä ja kiinnostas mitähän...
  6. hanmum

    Kesäkuun keijut joulukuussa

    Mulla on nyt ihan viimesen viikon ollu hermot kireellä, lähinnä töissä. Ei yhtään jaksas olla niin pitkäpinnanen ja ymmärtäväinen kun pitäs. Mut onneks kotona oon aika jees, omasta mielestä :D Eli en ihan tyhjästä oo räyhäämässä, oikeestaan ollaan riidelty koko raskauden ajan huomattavasti...
  7. hanmum

    Kesäkuun keijut joulukuussa

    Tervetuloa mukaan! :) Mullakin vatsa kasvanut viimeisen viikon-kahden aikana ihan silmin nähden. En oo töissä kertonu kun pomolle, töitten ulkopuolelta oikeestaan kaikki tärkeimmät tietää. Voisin töissä kertoa kyllä jo, mutta ei ole oikein tullu puheeks. :D oon vähän ujo tän asian kanssa. Yks...
  8. hanmum

    Kesäkuun keijut joulukuussa

    Tuli mieleen noista itkettävistä tv-ohjelmista ja muista tilanteista. Mä olin viimeviikolla kuuntelemasta työni puolesta luentoja, ja yks luento käsitteli rokottamista. Siinä oli heti alussa kuvia erilaisista sairauksista mitkä on saatu suomessa lähestulkoon häviämään rokottamisen ansiosta, esim...
  9. hanmum

    Kesäkuun keijut joulukuussa

    Mulla oikeestaan oireet alko vasta aika myöhään. Jokus 7-8 viikolla oli pahaa oloa joka meni ohi, mut nyt parin viikon sisään ollu iltasin nukkumaan mennessä pahaa oloa enemmän ja väsymystäki oikeestaan vasta nyt huomattavasti. Oon menny nukkumaan joka ilta ennen ilta ysiä, oon kyllä lukenu aina...
  10. hanmum

    Kesäkuun keijut joulukuussa

    huups. :oops: 3.6. :)
  11. hanmum

    Kesäkuun keijut joulukuussa

    Kivaa ku on jo joulukuu ja kesäkuu on taas askelen lähempänä! :) Mulla on ruokahalu mainio ollu nyt viimeset viikot ja etenki kaikki kohtalaisen epäterveellinen on pyöriny usein mielessä :( Ois kiva liittyä face ryhmään, mutta oon vähän epävarma. En oo edes töissä kertonu kellekkään muulle ku...
  12. hanmum

    Kesäkuun Keijut marraskuussa

    Mullaki joka yö mitä pimeemmät unet. :LOL: Välillä oikee naurattaa aamulla, et mitä kaikkee sitä voiki nähdä unissaan. Viime yönä just yks tuttu, joka on myös raskaana, ehkä viikkoo jäljessä musta, ni tuli kertoo mulle unessa et heidän vauva oliki ollu np ultrassa kuollu. Muistan viellä miten...
  13. hanmum

    Kesäkuun Keijut marraskuussa

    Tosta dopplerista sen verran, että itellä kuulu äänet viikon yrittämisen jälkeen niin matalalta ku vaa laitteen sai. Semmosen kovemman viuh viuh äänen kohdalla rupee kääntelemään eri kulmiin ni sieltä läheltä yleensä löytyny syke myös. Ultrassa tuli heti kuva näkyviin, ku vaa laitettii antura...
  14. hanmum

    Kesäkuun Keijut marraskuussa

    pikkutassu17: Naistenklinikalla luki lappu seinässä et kannattas käydä vessassa ennen ultraan menoo. :) Ja tosta salmiakista, ni luin jostakin artikkelista et salmiakki vois olla yhteydessä autismiin. Eli riski on monella tapaa. Ainut mikä näistä rajoituksista tekee mullekki tiukkaa on...
  15. hanmum

    Kesäkuun Keijut marraskuussa

    Voi ei, Tiidula. :cry: kovasti voimia jatkoon.. <3 Tänään oli np-ultra ja kaikki vaikutti olevan hyvin. Ainut, etten ollu syöny aamupalan jälkeen mitää ja ultra oli klo 13 ni oli sit valtava nälkä ja vauva vaikutti vähän uneliaalta. Kuulemma verensokerin laskiessa menee "horrokseen" ja...
  16. hanmum

    Kesäkuun Keijut marraskuussa

    Ootteko ostellu jo vauvalle jotain? Me ollaa miehen kanssa kaupoissa kierrellessä ostettu muutamat bodyt ja housut. :) Ostin hennesiltä viimeks yhen setin missä oli kaikkee samalla ku ostin mamma-housut itelle. Ei vaan malta olla keräilemättä, jotenki kuitenki aika luottavainen fiilis nyt. Ja...
  17. hanmum

    Kesäkuun Keijut marraskuussa

    Mä mietin tota samaa, et tässä oon kaikesta huolimatta raskaana kunnes toisin todistetaan :) Mut nyt vähän luottavaisempi mieli ku viimein ne äänet kuulu. Ja onnistuin vielä löytämään sen kohdan uudestaanki ku esittelin miehellekki. :) Mä luulen et mun mahasta kuuluva järjetön möyrinä välillä...
  18. hanmum

    Kesäkuun Keijut marraskuussa

    Ihana kuulla, että muillaki samanlaisia fiiliksiä! Toivotaan vaa et oireettomuus ois hyvä ja selvittäis sen puoleen helpommalla! (y) Mulla ehkä stressiä lisäs aavistuksen tuo dopplerin hankinta, ku en saanu mitää kuulumaan. Mä oikeestaan olin siihen varautunu ettei ääniä vielä kuulis, mut mies...
  19. hanmum

    Kesäkuun Keijut marraskuussa

    Mies saanu tartutettua muhun pienen stressin tästä raskaudesta. Yritettiin siis lasta melkee kolme vuotta ennen tätä ekaa hoidoista alkanutta tärppiä, siis ymmärrettävästi hieman pelonsekaisin tuntein ku mitä vaan voi tapahtua. Mutta siis mua vähän pelottaa ku oireet on niin vähäisiä, ollu kyllä...
  20. hanmum

    Kesäkuun Keijut marraskuussa

    Mekin ajateltiin seuloihin osallistua. Tällä viikolla pitäs käydä labrassa, ultra-aikaa ei oo tullu vielä postista.. Täytyy vaan toivoa että seulat tuo mielenrauhaa eikä päinvastoin, miten voi myöskin käydä. Mäkin oon ajatellu tota vakuutusta, ni siinä pitää olla seulat tehtynä eikä mitään...

Yhteistyössä