Hakutulokset

  1. M

    Syyskuun suloisuudet 2017

    Kävin eilen Perhe Artessa ultrassa. Siellä se meidän katkarapu viipotteli, sydän sykki kovasti ja vastasi viikkoja 7+2. Itse arvelin viikkoja olevan tasan 7. Mutta kaikki siis hyvin, huh helpotusta. La 2.9 :) @haaveilija-31, älä vielä luovu toivosta. Perhe Artea voin kyllä lämpimästi suositella...
  2. M

    Syyskuun suloisuudet 2017

    Hkissä alkuraskauden uä:n saa äpkl:lle, jos on ollut vähintään 3 perättäistä keskenmenoa. Aika hurjaa :( Kiva, että täällä muutkin jo ostelee vaatteita! Tarttu Cittarin alekorista muutama body matkaan.. Olivat vain niin jäätävän suloisia :) Maanantaina olisi ultra perhe artessa. Silloin 7+0...
  3. M

    Syyskuun suloisuudet 2017

    Valitettavasti se menee nimenomaan ammatin perusteella. Ei sillä, kätilöiltä saa monesti paremmat infot kuin lääkäreiltä! VernaMaria: Jos paino stressaa kovasti, niin voit ottaa sen esim. kotona aina aamulla ennen neuvolakäyntejä. Ei sillä väliä, missä sen painon ottaa, kunhan vaaka olisi...
  4. M

    Syyskuun suloisuudet 2017

    Mä jotenkin kuvittelen Kirpun olevan poika. Meidän sukuun ei kyllä tule muuta kuin tyttöjä, mutta poikkeus varmaan vahvistaa säännön :D Eilen alkoi yökötys. Kaikki ruoka on pahaa. Himoitsen suolaista ruokaa. Nyt tekis mieli hakea karjalanpiirakoita :D Aamupuuroa kiskoin naamariin vajaan...
  5. M

    Syyskuun suloisuudet 2017

    Täällä on jatkuva nälkä, mutta ruuan suhteen on selkeästi tullut jo muutoksia: Tämä vannoutunut kahvinjuoja on joutunut siirtymään aamuteehen. Ennen vedin viikossa helposti useamman kerran suklaata ja jäätelöä. Nyt kumpikaan ei enää maistu :( Yritin tänään syödä dumle-suklaata, mutta se maistui...
  6. M

    Syyskuun suloisuudet 2017

    Mäkin peruin Femedan uä ajan ja varasin uuden Perhe Arteen 16.1, jolloin luultavasti 6+3. Tärkeintähän tässä vaiheessa on tietää, onko siellä mitään ja jos on, niin kuinka monta. En kaipaa syvällisempää lääkärin asiantuntemusta tuplahinnalla, ainakaan vielä nyt:) Raskausajan...
  7. M

    Syyskuun suloisuudet 2017

    Mijau: No on kyllä todella tarkkaa :0 seerumiseulan voi ottaa myös rvk15-16+ suurimmalta osalta, jos nt-uässä viikot on olleet ihan erit... :D
  8. M

    Syyskuun suloisuudet 2017

    Taisin nyt seota täysin: Varasin femedaan ar-uä:n 12.1... :)
  9. M

    Syyskuun suloisuudet 2017

    Mulla ei vieläkään ole mitään muita oireita kuin rintojen arkuus. Rinnat tuntuu muutenkin kasvaneen ja nännipihat laajentuneen. Kerrankin on mukavaa omistaa rinnat ;) Mullakin noita outoja nälkäkohtauksia on ollut. Mikään ei vielä oksetuta. Tätä odotan kyllä kauhulla, koska olen muuten tosi...
  10. M

    Syyskuun suloisuudet 2017

    Gendermarker kuulostaisi kyllä mielenkiintoiselta, mutta silti niin humpuukilta, etten rahojani siihen laita :DD Pakko sinnitellä rakenneultraan!
  11. M

    Syyskuun suloisuudet 2017

    Hellurei ja ihanaa uutta vuotta kaikille! Täällä myös odotellaan ensimmäistä, la luultavasti syyskuun ekoina päivinä. Vauvahaaveita on ollut jo jonkin aikaa, mutta vasta joulukuussa mieskin näytti vihreää valoa. En vain vieläkään tahdo uskoa, että tulin raskaaksi ensimmäisestä kierrosta...

Yhteistyössä